درد نمای خشک آجری

شرکت نما دیزاین از جمله شرکت های قابل در طراحی و اجرای بتن اکسپوز در نمای ساختمان به حساب می آید، که همواره توانسته مورد تایید بسیاری از پیمانکاران و کارفرمایان باشد. پروفسور توماس هرتزوگ که یکی از معماران برجسته بین المللی به حساب می آید، در دهه 80 میلادی طرح جالبی را در جهت ایجاد نمای آجری مدرن ارائه کرد. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. برای مثال؛ اگر بخواهیم بر اساس متریال این طبقه بندی را انجام بدهیم، میتوان به نمای سیمانی، نمای شیشه ای، نمای سرامیک، نمای بتن اکسپوز، نمای hpl ، نمای آجری و … از نمای سرامیک خشک میتوان برای ساختمانهای اداری، تجاری، مسکونی و همچنین بخش های از فضاهای داخلی و ایستگاه های مترو استفاده کرد که ضمن زیبایی و استحکام بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارای آببندی مناسب نیز می باشد. ابعاد مناسب بازشوها برای این اقلیم بین ۲۵ تا ۴۰ درصد برای بازشوهای حیاط مرکزی است. همانطور که ذکر شد، بتن اکسپوز را می توان در انواع کاربری ها نصب کرد، با این حال آشنایی با انواع بتن اکسپوز این امکان را برای شما به وجود می آورد تا مناسب با کاربری خود ادقام به تهیه متریال بتن اکسپوز کنید.

راهنمای گمشده مایاها برای اجرای نما

بستگی دارد. به طور کلی در صورتیکه برای اجرا نمای سرامیک خشک از متخصصان کارازموده استفاده شود، کار اجرای نمای سرامیک خشک از سرعت خوبی برخوردار خواهد بود. کاهش حجم و وزن اسکلت و فوندانسیون ساختمان به صورت کلی جنبههای مثبت بسیار زیاد دیگری نیز جدای از افزایش مقاومت در برابر زلزله دارد. راهکارهای کاهش هزینه اجرای بتن اکسپوز چیست؟ تیم اجرایی با توجه به نقش های شاپ اقدام به تهیه متریال بتن اکسپوز برای تجهیز کارگاه خواهند کرد، به دلیل وجود نقشه های شاپ پرتی مصالح تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یاقت. چراکه به دلیل المان ها و نحوه ی طراحی منحصر بفردی که دارد قادر است توجه تمامی رهگذران را به خود جلب کند . در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. این شرکت بعد از ثبت سفارش شما مبنی بر طراحی و اجرای بتن اکسپوز، تیم نقشه برداران خود را برای برداشت از وضع موجود سازه ی ساختمان اعزام می کند، تا ازبیلتی از وضع موجود ساختمان شما را به طراحان تحویل دهند. یکی از سوالات متداول کارفرمایان برای اجرای متریال بتن اکسپوز در نمای ساختمان، نحوه برآورد و هزینه اجرای بتن اکسپوز در نمای ساختمان است.

در این مقاله پاسخ سوالات زیر را در رابطه با بتن اکسپوز پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید. بتن اکسپوز را می توان با ملات های چسبنده، چسب و حتی به صورت خشک اجرا نمود. اجرای متریال بتن اکسپوز نیازمند نیروی با تجربه و متخصص است، چرا که پانل های بتن اکسپوز از وزن بیشتری نسبت به دیگر متریال های ساختمانی برخوردار هستند، از این رو نیاز به زیرسازی مقاوم و مستحکم دارند تا بتوانند نمایی ماندگار و در عین حال پایدار را اجرا کنند، در غیر این صورت پانل های بتن اکسپوز از نمای ساختمان سقوط می کنند و سبب به وجود آمدن خسارت های جانی و مالی می شوند. از پانل های بتنی پیش ساخته برای روکش تمام یا قسمتی از نمای ساختمان یا دیوارهای ایستاده ای که برای محوطه سازی ، عایق صدا و دیوارهای امنیتی استفاده می شود که از انواع نمای خشک محسوب می شود.

نمای خشک شیراز

استفاده کرد. بتن اکسپوز تشکیل شده از موادی همچون خاک، آب، سنگدانه و سیمان است، از این رو این نوع از مصالح ساختمانی را به عنوان مصالح حامی محیط زیست نیز می شناسند. با پیشرفت تکنولوژی بتن اکسپوز به عنوان تحول در این صنعت شناخته شده است. بتن اکسپوز درجا: این نوع از تولید بتن اکسپوز در زمین محل پروژه و با استفاده قالب ها انجام می گیرد، مراحل تولید این نوع از بتن اکسپوز نیازمند بازرسی تیم نظارت به صورت لحظه ای است، چرا که در صورت عدم کنترل مراحل تولید، ممکن است متریال های بتن اکسپوز از کیفیت و مقاومت لازم برخوردار نباشند. نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند وزن سبک تری دارد. ضخامت سرامیک های مجوف در این سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. اگر به دنبال مراکز تولید و فروش بتن اکسپوز در شیراز هستید در این مطلب از وب سایت شیراز کناف آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه و بعد تولید پانل های بتن اکسپوز به روش پیش ساخته، کلیه پانل ها به محل پروژه ارسال می شوند و بروی زیرسازی سازه ساختمان نصب می شوند. پانل های پیش ساخته بتنی اکسپوز را می توان در ابعاد مختلف تولید نمود و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد. Data has been created ​by G SA  Content G enerator D​emoversion᠎.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید