درد نمای خشک

این معماران به جای تصمیم برای آشکار نمودن قدرت و امنیت، با ایجاد دیوارها و صفحه های سوراخ دار، مقاومت و باز بودن نما را با قابلیت انعطاف پذیری آجر نسوز به چالش می کشند. نمای ساختمان منطقه ای گرمسیری با نمای ساختمان در یک منطقه صنعتی کاملاً متفاوت میباشد. اگر قصد دارید در منطقه ای با بافت قدیمی خانه بسازید، ممکن است استفاده از نمای مدرن در آن خیابان جلوه خوبی نداشته باشد و بدتر هم تو ذوق بزند. بتون اکسپوز به طور کلی به دو روش خشک و با استفاده از ملات قابل اجرا می باشد. به طور کلی نمای خشک انعطافپذیری بسیار بالایی دارد و شما میتوانید هر نوع نمایی را با هر ویژگی روی ساختمان خودتان نصب کنید. همچنین سرامیک ها در ابعاد متفاوت بوده و شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید سفارش دهید. با توجه به یکنواختی بالا در سطوح سرامیک خشک پرسلانی نسبت به سنگ طبیعی،این محصولات در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به انواع سنگ دارند. در ادامه شمارا با مواد نانو برای ضد آب کردن نمای سیمانی آشنا میکنم. لازم به ذکر است که کلیه این خدمات توسط متخصصین حاذق در آب و خاک سازان با بهترین کیفیت، کمترین هزینه و سریعترین زمان انجام میشوند.

نمای خشک در معماری

به طوری که در زمان های قدیم از اون برای تراشیدن گرانیت استفاده میشده. استفاده از نمای آجری ساختمان چه مزایا و معایبی دارد؟ نماهای آجری به دلیل جذب سریع گرد و غبار، دچار شورابههای سنگین میشوند. نمای هر ساختمان با گذشت سالها دچار فرسودگی میشود و نیازمند بازسازی خواهد بود. برای اینکه نما در مجاورت عوامل خارجی متعدد دیرتر دچار مشکل جدی همانند تخریب شود، به نظافت دورهای نیاز دارد. هنگامی که مشغول شستشوی تراس هستید، خاک و گرد و غبار توسط آب شسته میشود و از لبه بالکن روی نما میریزد یا بعد از بارش باران، آب تمام گل و لای موجود در پشتبام یا تراس را میشوید و بعد در مسیرش روی نما میآورد. مسائلی که در سیستمهای سنتی معمولاً دیده میشود، به وجود آمدن شکافهای غیر همسطح میباشد که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از میزان کاری اولیه صورت میگیرد و معمولاً هم بدون خراب کردن قابل اصلاح نیست ولی در روشهای اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمیشود، میتوان در موقع اجرا و حتی پس از تمام شدن کار به سادگی نسبت به میزان کاری خطاهای احتمالی حتی در حد میلی متر اقدام نمود و حتی طی سالیان بعد از استفاده نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگها یا سرامیکها و…

قیمت تمام شده سرامیک خشک پرسلانی نسبت به سنگ بسیار پایین تر میباشد. 1- سرامیک پرسلانی چیست و چه خصوصیاتی دارد ؟ بر خلاف سنگ که از استانداردی خاص برخوردار نمی باشد سرامیک خشک پرسلانی از سری کاملتری از استانداردهای اروپایی برخوردار است. سرامیک خشک نما واقعی و معتبر به عنوان یک سرامیک ضد اسید قابل مصرف می باشد. سرامیک خشک نما در محیط های سرد و در شهرهای سردسیر بسیار مقاوم بوده و جهت کف و نما مورد استفاده قرار میگیرد در حالیکه در این فضاها،سنگ به راحتی قابل استفاده نیست. بتن اکسپوز (بتن نما) که برخی آن را بتون اکسپوز نیز مینویسند، محصولی بتنی است که استفاده از آن به تازگی مرسوم شده است. یک روش دیگر آن است که روی آجرها رزین بزنید تا مدت بیشتری در برابر آلودگی و رطوبت مقاوم شوند. صنعت سنگ ساختمانی تا جایی پیشرفت نمود که ساخت و نصب انواع دور ستونهای دایرهای با ستون و سر ستونهای طرحدار، تندیسهای سفارشی و معمول گردیده است. Article was created ᠎with the  he᠎lp of GSA Content Gen erator Dem oversion​!

این به تاخیر در گسترش اتش در شرایطی که هر ثانیه اهمیت دارد کمک میکند.میانگین دمای آتش سوزی در منازل حدود 590 درجه سلسیوس است و این بدان معنی است که پشم سنگ در هنگام آتش سوزی به شما زمان کافی میدهد تا از خانه مطالب بشتر خود خارج شوید. اما به هر حال لازم است هر چند وقت یکبار برای از بین بردن این شورابهها و احیاء نمای ساختمان از خدمات نماشویی آجر استفاده کنید. برای جلوگیری از چنین اتفاقی لازم است هر از چندگاهی نما شستشو داده شود. از طرفی شستن آجر با آب کارساز نخواهد بود چرا که آجر دارای روزنههایی است که جرم و آلودگیها در آن رسوب میبندند و با آب از بین نخواهند رفت. چرا شستشوی نمای آجری مهم است؟ پیش از اینکه به بررسی نکات مختلف در خصوص شستشوی نمای آجری بپردازیم، بهتر است با نمای آجری بیشتر آشنا شویم. علاوه بر توضیحات جامعی که فروشندگان نمای خشک در شیراز درج نمودهاند،توصیه میکنیم”راهنمای انتخاب نمای خشک” رامشاهده نمایید، تابهترین انتخاب را در میان انواع نما با توجه به کارایی لازم آن برای شما و بودجه مدنظرتان، بین فروشندگان استان فارس، شهر شیرازداشته باشید. همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع نمارا در بین فروشندگان شهرهای استان فارس با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در شهر شیراز انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید