دریابید که چگونه من نمای خشک خود را در 2 روز درمان کردم

سرامیک خشک پرسلانی به عنوان بخش پوشش نمای خشک میباشد که مهمترین بخش این نوع نما میباشد و میبایستی استحکام کافی در مدول منفرد و کمترین جذب آب ممکن را داشته باشد. در انتها باید خاطر نشان کنیم که بسیاری از نماهای موجود در شهرها ارزش تاریخی دارند و هرکدام از آنها نشانی از فرهنگ و پیشینهی ملت به حساب می آیند. در نمای خشک مصالحی که پوسته ساختمان را تشکیل می دهند، به اندازه ای از دیواره اصلی فاصله دارند. تایل های سرامیکی یکی از انواع جدید ترین و پرکاربردترین متریال هایی هستند که در صنعت ساختمان و اجرای نماهای ساختمانی کاربرد دارند و جلوه ای زیبا و خاص به ساختمان می بخشند. یکی از جدید ترین روش های نصب سرامیک در ابعاد بسیار بزرگ و با ضخامت کم است. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قابل مطابق با استاندارد های جدید ساختمانی است.

تولید کننده نمای خشک

محفظه ای خالی ، محفظه خالی نیز همچون عایقی برای محافظت از بنا در برابر شرایط جوی آلودگی های صوتی و غیر عمل می کند تهویه جریان هوای داخل این محوطه ها با توجه به محل قرارگیری ساختمان ، شرایط اقلیمی و نیاز آن منطقه قابل تغییر میباشد به عنوان مثال در شرایط اقلیمی گرم و مرطوب هوای داخل این فضا قابل تهویه می باشد اما در قلیم سرد و خشک طراحی به گونهای انجام میشود که هوا داخل فضای خالی محبوس شود تا برای بنا عایق بهتری باشد . در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. در سیستم نمای خشک مصالح با زیرسازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی روی سازه اصلی بنا اعمال می گردند و در نهایت باعث افزایش عمر نما می شود و اگر نصب آن اصولی و مهندسی باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که در شرایط سخت جوی نیز به هیچ عنوان سقوط نکرده و آسیب نمی بیند، در نمای خشک نمای بنا دو پوسته می شود . Post h as been generated ᠎with the ᠎help of behsaznama Con tent Generat or  DE MO!

اجرای نمای جی اف آر سی و اجرای نمای کامپوزیت از دیگر روش های اجرای نما خشک ساختمان هستند که طرفداران بسیاری دارند. گفتنی است با این که بیشتر مصرف آن در کف ساختمان می باشد اما طراحان از این نوع آجر برای نمای داخلی پارکینگ ها و پوشاندن دیوار ها نیز استفاده می کنند. در این نوع سبک، طراحان نسبت آجر به سنگ را بیشتر در نظر می گیرند. جهت نمایش نزدیکترین مسیر از نقطه مورد نظر تا این مجموعه، بروی نقطه مورد نظر در نقشه ی زیر کلیک نمایید. در این نوع آجرنما، تلفیق و همنشینی دو رنگ مشکی و قهوه ای به نما وجه و تشخص خاصی می بخشد. طراحان از فولاد تصفیه شده، فولاد کورتن، روی و آلومینیوم در نمای ساختمان استفاده می کنند تا حال و هوای صنعتی پیچیده ای را القا کنند. عدم نماشویی به موقع و تاخیر در زمان اقدام به شستشوی نما بدون داربست به علت وجود الودگی ها و الاینده های صنعتی مخرب موجود در هوا و در اثر باران های اسیدی بر روی سطح نما و …

پنهان معمای پشت نمای خشک

نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. آلومینیومی که با دستگاه خم خورده اند و نیر دارای شیارهای کناری هستند روی این ریلهای آلومینیومی مطابق تصویر زیر نصب میگردند. 3-یونیتایز: در این سیستم پانلهای شیشه ای نما به صورت پیش ساخته در کارخانه ساخته میشوند و فقط در کارگاه نصب میگردند. نمای شیشه ای نیز براساس سیستم و نوع شیشهها انواع مختلفی دارد که در زیر با انواع آن آشنا میشویم. جالب است بدانید که قیمت پنل های کامپوزیت آلومینیوم نیز کم می باشد که یک جور مزیت به حساب می آید. خانه » سیستم های نمای خشک نمای سرامیک خشک چیست؟ نصب این سرامیک بدون نیاز به ملات سیمانی انجام می شود و از این نطر توانسته وزن کلی ساختمان را کاهش داده و آن را در برابر لرزش و فشار مقاوم کند. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که برای اجرای آن از ملات استفاده نمی شود .یکی از مزیت های نمای خشک فایبر سمنت این است که به راحتی در فصل سرما قابل اجرا میباشد.

پنهان معمای پشت اجرای نما

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هزینه اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید