در عصر داده، متخصص اجرای نما

تناسب رنگ ها رنگ ها از دگر شروطی هستن که سبب طراحی نمای ایده آل میباشد انتخاب رنگ های تشکیل دهنده نما به خصوص تناسب نسبت رنگ ها با یک دیگر از نکاتی هس که در طراحی مدنظر قرار دارد این یعنی شما ابتدا یک نما را ب طور کامل از مرحله طراحی به سراغ انتخاب رنگ های متناسب برای اجرا ببرید رنگ از بارز ترین ویژگی های بصری نما میباشد. در این روش سرامیک ها بر روی ریل هایی که از جنس آلومینیوم هستند، قرار داده می شوند. بطور مثال در مناطق گرم و مرطوب در زمان اجرای نمای سرامیک خشک در قسمت پشتی پوشش نما درزهایی تعبیه شده که این درزها باعث تبادل رطوبت می شوند یا در مناطق با آب و هوای سرد وگرم وخشک هوای پشت پوشش نما محبوس شده و امکان تهویه در آن وجود نداشته ، این هوای محبوس بعنوان عایق مانع از ورود و خروج هوا از بیرون به داخل و بالعکس خواهد شد و نقش مهمی در کاهش انرژی مصرفی سرامیک نمای خشک ساختمان خواهد داشت. طراحی مهندسی و کاهش پرت مصالح با توجه به طراحی فنی و مهندسی دقیق نما اعم از زیرسازی و طراحی دقیق ابعاد و پلاک های مورد نظر برای هر پروژه با توجه به بازشوها، ارتفاع ساختمان، کاربری و دیگر موارد تأثیرگذار و امکان سفارش دقیق سنگها و مصالح مصرفی ضمن کاهش پرت و زمان اجرا، تأثیر بسزایی بر کیفیت اجرا باقی خواهد گذارد.

متخصص طراحی و اجرای نمای خشک

در این روش به جای استفاده از آهن برای زیرسازی کار، از آلومینیوم استفاده می­شود که این­کار در کاهش وزن ساختمان و حجم مصالح بسیار موثر است. سایبان های طبیعی شامل درخت ، مهمترین ویژگی رخت این است که در وضعیت حرارتی ساختمان تأثیر به سزایی دارد . وضعیت نمای ساختمان و ظاهر ساختمان باتوجه به معماری اقلیمی و منطقه ای هر مکان و همچنین محدودیت های مربوط به آن و منابع موجود در همان منطقه از قبیل مصالح و متریال های موجود و شرایط فرمی و ساختاری که منطقه در اختیار معماری قرار می داد را مشخص می کرد. 1. اتاق نشیمن : اتاق نشیمن بهترین معیار ارزش یابی شرایط تهویه در این حالت میانگین سرعت هوا در ارتفاع یک متری تا 20/1 از کف اتاق است . 1. تهویه برای سلامت : تأمین هوای قابل تنفس در ساختمان به صورتی است که اکسیژن و سوخت مورد نیاز داخل بدن را تأمین و از انباشته شدن دی اکسید کربن و ایجاد بو جلوگیری می کند . ضرورت پیش بینی تدابیری همچون آبچکان برای بام، به نحوی که از لغزش آب بر روی نما و ایجاد لکه جلوگیری شود. در مناطق گرم و خشک باید میزان تهویه در روز را به حداقل ممکن رساند تا حدی که بتوان از آلودگی هوای داخلی جلوگیری کرد .

از آنجایی که اگر در داخل بنا تهویه وجود نداشته باشد ، افزایش های شیشه و انتقال قسمت اعظم این گرما از سمت داخل شیشه به درون ساختمان سبب بالا رفتن دمای بنا می گردد و بایستی برای کنترل این گرما از طریق بازشوها یا سایبان ها و مواردی مانند آنها تمهیدات لازم صورت پذیرد . و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. 6. فرورفتگی و برجستگی در جهتی ایجاد شود که باد را در خود حبس نکند . 2. تهویه برای ایجاد آسایش : ایجاد آسایش فیزیکی را از طریق بالابردن میزان کاهش دمای اضافی بدن با تبخیر عمق همچنین از طریق برطرف کردن ناراحتی ناشی از خیش شدن سطح بدن از عرق و سرعت مطلوب جریان هوا برای ایجاد آسایش در داخل ساختمان به دمای آن هوا بستگی دارد در حقیقت هرچه هوا گرمتر باشد سرعت جریان هوای بیشتری مورد نیاز است .

شیدر آلومینیومی

This post has been wri tt en ᠎with G​SA C​on te​nt G​en er᠎ator Demov er sion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

مهمترین اصل ایجاد شرایط تهویه موثر و قابل استفاده این است که بازشوها در دو سمت روبه باد و پشت باد قرار گیرند مناسب ترین تهویه ی زمانی صورت می گیرد که جهت وزش باد نسبت به سطح پنجره مایل باشد . هرچه د سطح جانبی ساختمان کمتر باشد تأثیرپذیری ساختمان در مقابل باد کمتر است و هرچه قدر سطح ها بر جهت باد عمودتر باشند تأثیرپذیر در مقابل باد بیشتر خواهد بود هرچه قدر ارتفاع سطح ها بیشتر باشد تأثیرپذیر در مقابا باد بیشتر خواهد بود . نکته : نوع و نحوه ی بازشدن همچنین نوع و محل سایبان پنجره ها تأثیر فراوانی در شکل و سرعت هوا در داخل اتاق دارد . در واقع پایین بودن ظرفیت حرارتی هوا باعث می شود زمانیکه در اتاق تهویه صورت نپذیرد و هوای داخلی تعویض نگردد هوای داخل گرم شده و دیگر قابل تحمل نباشد . 3. تهویه ساختمانی یا تهویه برای خنک سازی ساختمان : این نوع تهویه به معنی خشک نمودن داخل ساختمان به وسیله ی تعویض هوای گرم داخل با هوای خنک خارج است . 3. بازشو به بالا : سرویس های بهداشتی، روبه بالا باز می شود معمولاً هوا خارج می شود و برای تهویه مناسب است . This conte᠎nt was created with G SA Content G᠎en er at᠎or ᠎DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید