در عصر دانش، متخصص نمای خشک

هدف از اجرای زیرسازی، ایجاد شرایط مناسب برای اجرای نما هست. در ادامه برای شما سنگ های پر کاربرد در نماکاری ساختمان رو معرفی کردیم. در این نوع شاسی کشی، از المانهای افقی و عمودی فلزی برای نگهداری استفاده میشود و نیازی به ملات ندارد. سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. داشته باشه. زیرا سنگ های نما در فضای آزاد قرار دارن و احتمال آسیب دیدن اون ها زیاد هست. 5- در برخی از نماکاری ها هم بعد از مراحل بالا، از توری رابیتس در زیر سازی استفاده میشه که توسط میلگرد به شاسی کشی متصل میشه و روی اون سیمان و دوغاب ریخته میشه. مراحل اجرای روش “تَر” در سنگ کاری نمای ساختمان چیست؟ هزینه شستشو برای نمای سنگی و آجری از متری ۱۰ الی ۳۰ هزار تومان می باشد.

به سطح پشتی صورت می گیره.

برای مثال در شهر اصفهان استفاده از نمای شیشه ای و شیشه های رفلکس در نمای اصلی و جانبی ممنوع می باشد. بعضی سنگ ها دارای خلل و فرج هستن و به راحتی به ملات سیمانی در پشت خود، می چسبن. اما بعضی دیگر سطح صافی دارن و نمیتونن گیرش محکمی با ملات زیرین ایجاد کنن. سنگ های نما باید دارای قدرت گیرش بالایی باشن تا دچار سقوط نشن و برای ساکنین و عابران ایجاد خطر نکنن. یکی از این روش ها، استفاده از بست و پین هست که بیشتر برای سنگ های مقاوم و با ضخامت بالای 2 سانتی متر مناسب هست. پس تا میتونی در انتخاب سنگ کار دقت کن و حتی با مشتریان قبلیش صحبت کن. در آخر بهتر هست که برای نماکاری ساختمان، پارامتر های مالی، جوی، جغرفیایی و دیگر موارد متناسب با شرایط ساختمان و محیط مورد نظر رو بسنجید. این مرحله برای صاف کردن سطح زیرین اجرای نما، تمیزی، استحکام و اتصال محکمتر نما به سطح پشتی صورت می گیره. حتی می توان ادعا کرد که گزینه مناسبی برای ضد زلزله کردن بنا است. در هر صورت برای صیقلی کردن سطح کار یکسری برس های سیمی فولادی وجود دارد که می توانید عملیات برس زنی را با آن ها انجام دهید.

اجرای نمای خشک آجر

تراز کردن و تنظیم شیب سنگ ها هم در این مرحله انجام میشه. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد ز جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. وی افزود: در سه سال گذشته شرکت آجر نماچین به صورت جدی با همکاری فنی و حرفهای اقدام به برگزاری آموزشهای مداوم در قالب ۲۲ نمایندگی در سطح کشور کرد که امروز به جایی رسیدهایم که طرفهای خارجی ما از کشور آلمان برای اضافه شدن به این گروه آموزشی به عنوان مربی اعلام آمادگی کردهاند. نکات مهم در هنگام خرید سنگ نمای ساختمان چیست؟ نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. پیشنهاد ما این است که با تنظیم ساعت هوشمندتان روی ورزش مورد علاقه خود, می توانید درست و با دقت بیشتری انجام دهید. هزینه خرید فایبر سمنت برد با توجه به ضخامت و طرح آن متفاوت است. این سنگ تخلخل بسیار پایینی دارد و در این تحقیقات مشخص شد در سرد ترین شرایط آب و هوایی نیز به خوبی ماندگار بوده و از زیبایی آن کم نمی شود. وجود ترکیبات آهکی فراوان در ساختار تراورتن باعث ایجاد زیبایی و طرح های فراوان برای این سنگ شده. C ontent was cre at ed by behsaznama ​Content  Generato᠎r DEMO!

بعد از این که معمار، نمای سنگی مورد نظر برای ساختمان شما رو طراحی کرد، این طراحی نیاز به اجرا داره. در کلیپ فوق آموزش اجرای نمای خشک سرامیک نمایش داده می شود. از ویژگی های این محصول می توان به مقاومت آن در برابر حریق و آتش سوزی و کم ترین میزان شوره زدگی در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره کرد. این روش نیازی به ملات ریزی نداره ولی احتمال شکستن سنگ ها در موقع نصب، برای این روش خیلی زیاد هست. انجام میشه که در ادامه هر دو روش رو کامل توضیح میدم. بعد از این که سنگ نصب میشه، این سیم به ملات پشت سنگ چسبیده و ارتباط خیلی محکم تری رو برقرار میکنه. در این روش افرادی آموزش دیده به وسیله طناب هایی محکم از ارتفاعات ساختمان آویزان شده و کارهایی مثل پیچ و رول پلاک کردن، نماشویی (شستن نمای ساختمان ها) و . همچنین اگه سنگ ها نصب شده باشن و بعد از اون نیاز به محکم کردن و مهار اون ها پیدا بشه، میتونیم از روش پیچ و رول پلاک کردن برای این کار استفاده کنیم.

روش های نمای خشک در معرض

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید