در 15 دقیقه، حقیقت اجرای نمای خشک سرامیک را به شما خواهم گفت

همچنین میتوانید برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صنعت ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با کارشناسان کالاساخت از طریق واتس اپ، تلگرام و تماس تلفنی در ارتباط باشید. 4- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. ظاهر سنگ استفاده شده در اجرای نمای خشک سنگ ، به دلیل تمیز بودن و عدم ایجاد لکه روی آن ، بر خلاف روش تر و نیاز به تمیز کردن سنگ به دلیل دوغاب ریزی ، بی نقص و دارای زیبایی بیشتری است. در اجرای نمای سنگ به روش خشک ، اسکوپ ها هویدا هستند؟ آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که در فضایی دیگر ساختمانی با نمای مشابه با ساختمان مورد علاقه خود ببینید؟ نما های سنتی ، نما های تهویه شونده و نماهای دوپوسته شیشه ای ، با ملاحظه بیشترین متریال مورد استفاده در هر گروه ، به طوری که مصالح نما و سیستم های انتخابی برای هر کدام از اینها را مورد بررسی کردیم. با انتخاب نوع پنجره، اندازه و چیدمان مناسب با سایه مناسب، میزان افزایش نور خورشید، سطح نور و نمای بیرون متعادل می شود.  Content has  been creat ed  by behsaznama Con te nt Gen​erator᠎ D​em​ov er si on !

اجرای نمای خشک سرامیک

لازم به ذکر است که نوع مصالحی که استفاده می کنید را با توجه به مد انتخاب نکنید. یکی از مصالح با کیفیت برای اجرا و طراحی نما استفاده از نمای خشک می باشد. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند. در سازه ی نمای خشک از چهار چوب ها و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر رطوبت، باران، تغییرات و نوسانات شدید دمایی، گازهای موجود در هوا مقاومت داشته باشند. چرا از سنگ رودخانه ای در ساختمان سازی و تزئینات استفاده می شود؟ نمای خشک سنگ ، فاصله ای در حدود 30 تا 45 میلی متر بین دیوار نما و پوشش سنگ در نظر می گیرد. کلید تفسیر اولیه یک ساختمان مدرن و شیک در نورپردازی نمای ساختمان شکل می گیرد. تنها نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سنگ مورد استفاده در این روش باید ضخیم باشد ، زیرا این روش نیاز به حفاری و ایجاد سوراخ در سنگ ، برای جاگذاری پیچ های فلزی ، دارد که در صورت نداشتن ضخامت کافی منجر به ایجاد ترک در سنگ می شود.

تنها با یک روش امکان نصب وجود دارد؟ فارغ از اینکه نمای خشک از چه جنسی می باشد و یا روش نصب این نما به چه صورتی انجام می گیرد، همه ی آن ها دارای اجزای اصلی مشترکی می باشند. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. اشاره کرد و همچنین مصالح نمای خشک مانند : سرامیک خشک پرسلانی ، ورق کامپوزیت ، کرتین وال ها و تایل تراکوتا و… تایل پرسلانی یک محصول سرامیکی است که بدنه متراکمی دارد که خصوصیت اصلی آن خلل و فرج بسیار پایین آن است ( چیزی کمتر از 1%) ، این امر سطح استحکام بسیار بالایی را برای تایل ایجاد می کند و از لحاظ تکنیکی و فنی خواص بالایی را به این متریال جهت اجرای نمای ساختمان می بخشد. ما به نمایی نیازمندیم که از ما در برابر شرایط سخت آب و هوایی محافظت کند، در حالیکه در مقابل ورود آب نفوذ ناپذیر است ، به عبارتی دیگر ، به نمای پایداری نیاز داریم که هم از لحاظ زیبایی شناسی مورد پسند باشد و هم آسایش ساکنین را فراهم سازد. این سیستم رنگ همانند رزین PVDF اجرا می شود با این تفاوت که یک لایه سوم هم روی رزینPVDF اجرا می شود که از لحاظ ساختار مولکولی با رزین های عادی متفاوت است.

با ورود به این ساختمان شاهد یک فضای مستطیلی خواهید بود که دارای دو برج در دو سمت خود است. در راستای چنین مقدمه ای ، تمایزهای ما بین سه گروه اصلی بررسی گردید. بین هر دو سنگ ، فاصله ای حداقل به میزان 2 میلی متر در نظر گرفته شده است. اجرای سنگ خشک نما ، به دلیل تعبیه فاصله سنگ از نما ، امکان انبساط و انقباض در شرایط دشوار آب و هوایی را برای سنگ فراهم می کند. به همین دلیل سبک های متنوعی در طول تاریخ در نقاط مختلف جغرافیایی به جهانیان معرفی شده است. نکته دیگری که قبل از طراحی نمای ساختمان باید به آن توجه کافی داشته باشید آشنایی با نقاط مثبت و منفی طرح خود می باشد. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. اگر از این المان برای نمای ساختمان استفاده کنید، خود چراغ ها دیده نمی شوند و فقط باریکه های نور از بالا و پایین چراغ روی ساختمان تابیده می شود. ورق کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفت .

نمای خارجی ساختمان

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید