ده راه‌هایی که اقتصاد کند چشم‌انداز من را در نمای خشک تغییر داد

عدم کنترل شاقولی و تراز بودن زیرسازی نما موجب دوباره کاری شده و هزینههای زیادی به سازنده تحمیل میکند. ۳. جرم پذیری: جرم پذیری نمای کامپوزیت نسبتا بالا بوده زیرا این نما از فلزآلومینیوم با رنگ کوره ای بوده که این خود از ایرادات وارده به این نما از جهت جذب ذرات معلق در هوا می باشد.نا گفته نماند در خارج از ایران این نما با رنگ استاتیک تولید شده که از خواص آن عدم جذب ذرات معلق می باشد که بدلیل مقرون به صرفه نبودن این شیوه رنگ آمیزی در ایران انجام نمی پذیرد. با توجه به پل های بزرگ و بعضی از ساختمان ها در سطح شهر متوجه می شوید که سازه اصلی آنها از یک بتن صاف تشکیل شده که هیچ نماکاری بر روی آن انجام نشده است. بتن نما به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد و علاوه بر آن طول عمر و مقاومت آن بالا بوده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد.

نمای خشک ساختمانی

مصالح دیگر یک عمر مفیدی دارند که بعد از گذشت این عمر به مرور خراب شده و زیبایی اولیه خود را از دست داده و در بعضی از متریال ها باعث هزینه دوباره و اجرای دوباره نما می شود. ۲. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی برخوردار نمی باشد. این نوع نما قطعا تنوع رنگ خاصی ندارد اما در عوض دست نماکار برای کار بسیار باز به نظر می رسد. این بتن ها به دلیل سطح صاف, یکدست و صیقلی خود در نماکاری و زیباسازی ساختمان کاربرد دارند و برای معماران این امکان را فراهم می کند که به راحتی برنامه های مربوط به دکوراسیون داخلی نظیر رنگ آمیزی را بر روی آنها اجرا نمایند. Th is c ontent was do᠎ne by G​SA Con tent  Gen er᠎at᠎or Demov᠎ersi᠎on​.

آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. 3- در مورد درپوش بالای دیوار باید سنگ دارای شیب مناسب بوده و آب چکان زیر سنگ عمیق باشد تا در هنگام بارندگی مانع نفوذ آب به پشت آجر شود . مواد نانو آب بند به صورت مایع است که به منظور آب بندی مخازن و واترپروف کردن سیمان و همچنین سازگاری بسیار بالا با سیمان و قابل افزودن به ملات های بتنی است. ساخت نمای ساختمان با استفاده از سیمان باید با استفاده از بهترین متریال انجام شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. همچنین نمای سیمانی آتش سوزی را در بین طبقات گسترش نداده و به همین منظور ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی دارد. این ماده میتواند در برابر طوفان، باد یا باران شدید مقاومت و عدم تأثیر پذیری خوبی داشته باشد. ضریب انتقال حرارتی بالا، بدلیل طبیعت شیشه، این ماده در برابر عبور گرما و سرما ضعیف ترین سطوح ساختمانی است که منجر به موارد ذیل می شود.

ی ساختمان ها استفاده می شود.

درست فهمیده اید وجود این سه عامل باعث زدودن هرگونه کثیفی از سطوح است. ۷. تحمیل هزینه های مازاد نگهداری، بازرسی، تعمیر و تمیز نگهداشتن نما در مقایسه با سایر نماها که این هزینه ها در نمای دوجداره بیشتر از نمای تک جداره نیز می باشد. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. این ورق ها شامل طرحهای متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان ها به کار می رود و در تولید آنها از ۳ لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می شود . ۷. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد. در واقع بیرون بنا، به عنوان نما شناخته می شود و از متدها و ویژگی های مختلفی در طراحی نمای ساختمان ها استفاده می شود. به همین علت به نظر می رسد سیمان نما در دید مردم آنقدر ها هم جذاب نیست. در کلانشهرها اکثر نمای ساختمانهای بلند و برجها عمدتاً بهصورت سیمانی هستند که بهمرورزمان باعث فرسایش سیمان میشود.

سرامیک خشک نمای ساختمان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید