ده راه برای بهبود کتاب درسی

این مجموعه حدوداً شامل ۳۴۴۰ کتاب است که مباحث مختلفی را پوشش میهند. این کلافهگی دلایل مختلفی دارد که الان خدمتتان عرض میکنم. گردش کار در این مرکز که توسط جمعی از علاقمندان به حوزه کتابخوانی راهاندازی شده به این ترتیب است که امکان «تبادل کتاب با کتاب» فراهم شده است اما افرادی که کتابی برای مبادله ندارند نیز میتوانند با پرداخت وجه نقد، اعتبار دریافت کرده و از کتب عرضه شده، کتابهای مورد نظر خود را با تخفیفهای وِیژه 30، 50 و 70 درصد انتخاب کنند. همچنین این قابلیت برای شما وجود دارد تا اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شده اید ظرف مدت هفت روز آن محصول را مرجوع کرده و وجه خود را پس بگیرید. خب دیگر می رسیم به بزرگترین مجموعه کتاب موجود در یکتابوک؛ یعنی کتاب های فنی مهندسی. هزینه خرید این کتابها که اکثر در دروس تخصصی پیشنهاد میشوند، خصوصا در رشتههای فنی و مهندسی و پزشکی آنقدر سنگین است که حتی میتوان پیشنهاد داد که صندوق رفاه دانشجویان وامی جداگانه برای تهیه کتاب دانشجویان درنظر بگیرد و یا دست کم دانشگاهها با مراکز انتشار کتب برای ارائه تخفیف به دانشجویان توافق کنند. کتاب های دانشگاهی را از کجا تهیه کنیم ؟

مطمئن بدون استرس کتاب

کافی است قدمزنان از مقابل کتابفروشیهای خیابان انقلاب عبور کنید تا آن وقت صدای مغازهداران را بشنوید که فریاد میزنند: «کتاب دست دوم دانشگاهی یا کنکوری میخواهید تشریف بیارید فلان پاساژ». بانک کتاب گالری به شما این امکان را میدهند که قدیمیترین و جدیدترین کتابهای دانشگاهی را در کوتاهترین زمان به دست آورید، نه اینکه ساعتها در مغازهها و فروشگاههای بزرگ و کوچک بگردید. ابن امر به شما کمک می کند تا کتاب مورد نظر خود را بر اساس اطلاعاتی که در دست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید. زیرا یک کتاب ممکن است توسط چندین ناشر و مترجم به چاپ رسیده و ترجمه شده باشد. اولین روش این است که وارد سایت شده و در قسمت جستجو، عنوان کتاب یا ناشر یا نویسنده را وارد کنید. هر آنچه که راجع به مدیریت، انواع بازاریابی و کارآفرینی لازم داشته باشید، می توانید در بین مجموعۀ ۲۵۰۰ تایی کتاب های مدیریت یکتاب کتاب با تخفیفوک پیدا کنید. کاربران عزیز توجه داشته باشند که خرید اینترنتی کتاب با خرید اینترنتی سایر محصولات دیگر فروشگاه ها به دلیل حجم بالای عناوین کتاب مقداری متفاوت است که شرح آن در قسمت سوالات متداول و قوانین و مقررات به تفکیک آمده است.  Po᠎st has ​been creat ed by ketabtala Con tent Generat​or DE​MO!

مقاله شماره یک در خرید کتاب

در تلاش است تا نیاز های کاربران خود را در امر خرید کتاب برطرف سازد. گروه های مختلف کتاب با تنوعی بی نظیر مخصوصا در کتب دانشگاهی عرضه می شوند. یکی دیگر از راههایی که میتوانید از طریق آن کتابهای دانشگاهی خود را با قیمتی پایین تهیه کنید سایت خرید و فروش شیپور است. علاوه بر تهیه و خرید کتاب درسی ها و جزوات تخصصی هر رشته دانشگاهی، از کتابهای اصلی و مهمی که داشتن آنها برای هر دانشجویی اهمیت دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام تهیه کتاب به این موضوع توجه شود. اما با توجه به کثرت کتاب ها و با توجه به اینکه کتابفروشی ها، دروس مختلف رشته ها و گروه های علمی مختلف، بسیار زیاد است، تنوعی عجیبی در عرضه کتب مختلف فنی و مهندسی وجود دارد و عرضه کنندگان کتاب با توجه به تنوع بالا نمی توانند کلیه کتاب های رشته های فنی و مهندسی را در هنگام تامین و انبار داری پوشش دهند. در زمان خرید آنلاین کتاب بیشتر به سراغ سایت هایی بروید که دارای دسته بندی هایی ویژه هستند. همه دسته بندی هاآرا وحدت رویه (44)آیین نگارش حقوقی و جزایی (11)ادبیات فارسی (3)استخدام (2)استعداد شغلی (2)امور حسبی (11)انتشارات آریا داد (22)انتشارات آسیم (1)انتشارات اشکان (7)انتشارات اندیشه ارشد (31)انتشارات اوا (76)انتشارات پژواک عدالت (21)انتشارات پژوهش (9)انتشارات ترمه (1)انتشارات توازن (51)انتشارات جنگل (39)انتشارات چتر دانش (88)انتشارات خط سوم (7)انتشارات دادستان (8)انتشارات دادگستر (58)انتشارات دادگستری کل استان تهران (11)انتشارات دوران (44)انتشارات دوراندیشان (55)انتشارات دیدآور (47)انتشارات دیداور (47)انتشارات زرنوشت (48)انتشارات سمت (15)انتشارات سهامی انتشار (37)انتشارات شهبازی (12)انتشارات شهردانش (15)انتشارات طرح نوین اندیشه (22)انتشارات فردوسی (2)انتشارات قوه قضاییه (115)انتشارات کمالان (32)انتشارات کمک آزمون (11)انتشارات گالوس (1)انتشارات گنج دانش (68)انتشارات مجد (92)انتشارات میزان (136)انتشارات نگاه بینه (12)انتشارات هزار رنگ (20)پیام غدیر (2)تست قوانین خاص (6)تست متون فقه (19)تصاویر (0)حقوق اداری (16)حقوق اساسی (44)حقوق بانکی (3)حقوق بین الملل (51)حقوق ثبت (51)حقوق خصوصی (22)حقوق داوری (15)حقوق دعاوی (14)حقوق عمومی (26)حقوق کار (12)حقوق یار (1)خرید قانون اجرای احکام (9)خرید کتاب قانون ثبت (23)خریدکتاب احمد غفوری (4)دادآفرین (31)دانشگاهی (71)دیگر قوانین (68)راهنمای نگارش (35)سردفتری (39)عربی (3)قانون اساسی (19)قانون بیمه (8)قانون تجارت (29)قانون چک (10)قانون دیوان عدالت اداری (1)قانون شهرو شهرداری (8)قانون شورای حل اختلاف (4)قانون کار (7)قانون مالیات (4)قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (3)قانون مجازات اسلامی (34)قانون مدنی (30)قانون موجرو مستاجر (3)قانون وصیت و ارث (2)قواعد فقه (11)قوانین (208) قانون آیین دادرسی مدنی (32) کتاب قانون بودجه (2)قوانین اداری (7)قوانین اعراب گذاری (6)قوانین خاص (33)قوانین خاص حقوقی (24)قوانین خاص حقوقی وکیفری (17)قوانین خاص کیفری (24)قوانین مالی و محاسباتی (2)قوانین نموداری .

9 ایده‌ها درباره کتاب در واقع کار می کند

تمامی کتاب های مورد نیاز برای دانشجویان در دسته بندی های مختلف در این فروشگاه وجود دارند.گرچه تنوع آن ها برای دانشجویان رشته زبان بیشتر است. اما کتاب های دانشگاهی زبان در تمام رشته های تحصیلی در این فروشگاه موجود می باشد. محدوه قیمت کتابه ای دانشگاهی زبان بسیار متغیر است. به عبارت دیگر یافتن دقیق کتاب های دانشگاهی و انتشارات مدنظر ( که اساتید دانشگاه ها آنها را معرفی میکنند ) برای اغلب دانشجویان، باعث از بین رفتن هزینه و زمان خواهد شد. کافیست نام کتاب انتشارات و نام نویسنده را از طریق واتساپ برای کارشناسان ما ارسال کنید. یکی از بهترین انتشارات برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد انتشارات مدرسان شریف است. ضمنا کتاب آموز می تواند کتاب های تمامی ناشران دانشگاهی فعال در حوزه چاپ و نشر از جمله مدرسان شریف ،سمت ،پوران پژوهش ، نگاه دانش و … این فروشگاه علاوه بر کتاب های دانشگاهی در رشته های مختلف،کتب کمک آموزشی و کنکوری برای تمامی مقاطع تحصیلی و از تمامی ناشران موجود در بازار از جمله گاج،خیلی سبز ، مهروماه ،قلم چی و … آخرین محصولاتی که در فروشگاه موجود شده اند. اگر تا به حال تجربه خرید آنلاین کتاب های دانشگاهی را نداشته اید، باید بدانید که خرید آن ها به صورت آنلاین تا چه میزان می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند و در هر شرایط مکانی و زمانی خاص در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید