ده روش‌ها نمای خشک می‌توان ساخت

نقشه های اجرایی:پس از تایید نقشه های شاپ نما نقشه های اجرایی، فاز2، تهیه میشود. که پروفیلهای عمودی بستگی به شاپ انجام شده با فاصله 80 تا 120 سانتیمتر نصب میشوند. شاپ نما:براساس ابعاد تایل درخواستی از طرف کارفرما نقشه های shop Drawing تهیه میگردد. با وجود اینکه پنل بتن اکسپوز دها بتن زیست امکان برش دارند اما بهتر است که با تهیه نقشه های Asbuilt و Shop drawing از برش این تایلها پرهیز شود و یا در حداقل ممکن برشکاری انجام شود. نقشه نما:تهیه نقشه Asbuilt نما در صورتی که موجود نباشد و به درخواست کارفرما انجام میشود. با توجه به درخواست کارفرما بر روی پنل بتن اکسپوز انواع پوشش های محافظتی صورت می گیرد. وجود سایه بان و طراحی ایوان های طاق دارد در نمای منازل گرم و خشک به دلیل مقابله با نور خورشید است. بخش معماری و اجرای ساختمان های غیر صنعتی با سه دپارتمان اصلی معماری ،دکوراسیون داخلی و طراحی شهری با سال ها تجربه مشغول به فعالیت می باشد. یکی از ویژگی های بارز این محصول خاصیت عایق دما بودن آن می باشد که می تواند از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورد. بتن اکسپوز ترکیبی از سیمان، سنگدانه شن و ماسه، آب، افزودنی های بتن و روان کننده هاست و نیازی به الیاف بتن نیست.

نمای خشک ترمووود

کیفیت تایل هم تحت تأثیر میزان تاب دیدگی، دقت در گونیا کردن گوشه ها، یکدستی ساختاری، شیوه ساخت دقیق و کیفیت قالب ها، استفاده از بتن الیاف دار و شیوه اختلاط است. این ویژگی نمای خشک سبب شده تا بسیاری از مشکلاتی که طراحان، مهندسان، متخصصان و مدیران پروژه ها با آن روبرو هستند، برطرف شود و با استفاده از این مصالح در هر سایز، ضخامت و رنگی که لازم است، به بالا رفتن کیفیت نما و اجرای کامل طرح مورد نظر خود خواهند رسید. به آن توجه کرده و باید از متریال خوبی برای زیبایی سازی آن اشاره کرد. در نماهای خشک ، متریال نمای ساختمان به کمک زیر سازه های فلزی و بدون استفاده از ملات بر روی سازه اصلی نصب می شود که این کار باعث سرعت و ایمنی و کیفیت و طول عمر نما خواهد شد. استفاده از آجر در نما ساختمان به سهولت میتواند مجموع ویژگیهایی که از یک متریال مناسب برای نما مورد انتظار است را برآورده کند.  This ᠎da​ta h as been gen᠎er at ed by behsaznama Con​tent Ge nerato​r  DEMO !

ی طراحی شده ساختمان را برای شما گردآوری کرده ایم.

دوام بالا و عمر طولاني اين مصالح از مهمترين خصوصيات اين نماست. هر چقدر کیفیت ساخت بالاتر باشد، دوام و ماندگاری، زیبایی بصری، سادگی در نصب و کاهش میزان تابیدگی و ناشاقولی کمتر خواهد شد. هر چقدر استانداردها (ASTM-C157) و ضوابط بهتر رعایت شوند کیفیت و پایداری و طول عمر آن بیشتر خواهد شد. هر چقدر شیوه نصب بهتر و حرفه ای تر باشد هزینه نصب بیشتر خواهد شد. با اینکه برای نصب و آماده سازی نیاز به تجهیزات و مواد مختلفی مثل آب بند بتن نیست اما هر دو روش خشک یا دوغابی تجهیزات مشخصی نیاز دارند که بر روی هزینه کلی محاسبه می شوند. به هر حال تصمیم گیری در این مورد در مرحله طراحی کم هزینه تر است و در مرحله اجرا با سادگی و سرعت مناسبی میتوانیم کار را به انجام برسانیم. که اگر در مرحله طراحی در آن مورد تصمیم گیری نشود در مرحله اجرا میتواند مسائل متفاوتی را ایجاد کند. در ادامه مجله املاک داران همراه باشید تا درباره طراحی و اجرای نمای سرامک بیشتر بدانید. در این بخش به توضیح موضوع طراحی نما و در ادامه آن 18 نمای طراحی شده ساختمان را برای شما گردآوری کرده ایم. در روش خشک می توان به صورت پیچی یا جوشی نصب را انجام داد. Da ta has been creat​ed ᠎with GSA Con tent G en erator ​DE​MO.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

فایده این کار این است که حباب های بین لایه های مختلف بتن خارج می شود و استحکام ساختاری و پیوند بین لایه ها را تقویت می کند. طبق تجربه مشتریان، اگر سازه اسکلت ساختمان از نوع فلزی است، تایل های پیش ساخته مناسب هستند اما اگر این بتن نقش سازه و نما را با هم دارد به شکل درجا ریخته شود بهتر است. از لحاظ نفوذپذیری خود رنگ عملکرد بسیار عالی دارند و می توانند با یک بار رنگ آمیزی کلیه ی سطوح را پر کنند. روش نصب به شکل خشک و دوغابی بر روی قیمت نهایی بتن اکسپوز تأثیر می گذارد. لازم است برای حل این مشکل، هر ساختمان ساز لیست کارگران را به صورت روزانه به تأمین اجتماعی داده و بیمه بر مبنای ساعات کاری مفید دریافت شود. در واقع نما معرف شخصیت خانوادگی و طبقه اجتماعی صاحبخانه است. همچنین قیمت بتن اکسپوز طرح چوب نسبت به معمولی بیشتر است. در صورتی که در انتخاب دچار تردید هستید و یا نمی دانید چه مدل کیفیت و یا طرح و رنگی مناسب کار شماست، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و به راحتی با استفاده از تجربه ایشان به انتخاب مناسب ترین مصالح برای کار خود بپردازید.

معایب نمای سرامیک خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجرای نما.

دیدگاهتان را بنویسید