ده روش توسط به نمای خارجی ساختمان شما

به گزارش اخبار ساختمان، موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. به هرحال راه حل بهینه سیستم نصب، به مجموعه ای از شرایط از قبیل نوع مواد بکار رفته شده در سازه نگهدارنده، ضخامت و ابعاد تکه های پوشش نما، ارتفاع و موقعیت ساختمان، و بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. چه تفاوتی بین نمای معمولی و نمای خشک وجود دارد؟ برای نصب این نما از روش خشک (مهارشده) یا تر (چسباندهشده) استفاده میشود. مقرون به صرفه بودن؛ یکی دیگر ازویژگی های بتن اکسپوز قیمت مناسب در مقابل کارایی بالای این محصول کلیک کنید میباشد. ᠎This ᠎da ta w᠎as cre᠎ated by behsaznama  Con​tent Gen᠎er᠎at or Demov er si᠎on.

اجرای نمای خشک سرامیک

بر اساس سبکهای استفاده شده در نمای خشک، متریال متفاوتی می توان در آن به کار برد. به عنوان مثال، بسته به ترجیح معمار یا سازنده، نماهای مختلفی را می توان در رنگ ها و پرداخت های مختلف، از صیقلی گرفته تا زبر، خریداری کرد. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … اجرای نمای خشک امروزه در صنعت ساختمان به دلیل مزایایی که نسبت به اجرای ملاتی و دوغابی دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از روش های اجرای نمای ساختمان جدید و مدرن به شمار می رود و بسیار مهم است که نکات فنی در اجرای نمای خشک مورد توجه قرار بگیرد.

نمای خارجی ساختمان

3- اکثر دیتیل های اجرایی مربوط به سرامیک خشک پرسلانی مجوف چه به لحاظ ویزیبل و چه اینویزیبل برای این نوع سرامیک خشک پرسلانی نیز امکان پذیر است. رنگ خارجی با کیفیت خوب را انتخاب کنید که به راحتی در بازار در رنگ های بی شمار موجود است. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. رنگ نانو نما (TEH) به عنوان یک عایق نانو نما و ضد آب قوی جهت آب بندی نمای ساختمان، آب بندی پشت بام و کلیه سطوح استفاده می شود و صد در صد ضد آب و مقاوم در برابر اشعه UV خورشید می باشد. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. به جای رنگ آمیزی متریال مورد استفاده، آنها با ظاهری مدرن و با رنگ طبیعی خود نمایش داده می شوند. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. 2. استفاده از مصالح و سیستم های مدرن در اجرای نمای خشک، ستون های فولادی نمایان و بلوک های بتنی به عنوان مصالح کامل استفاده می شود. Th is article has be​en c​re ated  by behsaznama Con tent᠎ Gen er at or  Demov er sion!

سیستم نمای خشک غیر نمایان: در سیستم نمای خشک نامشهود یا غیرنمایان بعد از نصب نما بست های مورد استفاده مشاهده نمی شوند. بازسازی نمای خشک آسان تر از روش سنتی است و امکان تعویض تایل ها وجود دارد. اجرای نمای خشک نسبت به روشهای سنتی از مزیت های بسیاری برخوردار است. آیا اجرای نمای خشک در پروژه های ساختمانی را می دانید؟ زیبایی نما : بی شک نمای بیرونی ساختمان و مواد و مصالح کاربردی در دکوراسیون داخلی ساختمان است که تعیین کننده زیبایی یک بناست . در این روش امکان عایق کاری حرارتی و صوتی فراهم است. عدم توجه مناسب به هر کدام از این موارد می تواند به تخمین نا مناسب هزینه ها بیانجامد. است به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود. بعضی از سنگدانه هایی که در بازار وجود دارند رنگ شده می باشند و فاقد رنگ طبیعی هستند که در این حالت ممکن است در اثر تابیدن نور آفتاب تغییر رنگ بدهند. 4. بر رنگ طبیعی متریال تأکید کنید. اگر شما در حال ساخت و ساز در یک زیربخش جدید هستید ، ممکن است توسعه دهنده قوانین و الزامات اضافی را وضع کرده باشد که علاوه بر هرگونه قوانین و شرایط شورا ، باید از آنها پیروی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید