ده قانون درباره اجرای نما Meant To Be Broken

قیمت هر متر سنگ نما رومی نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی توان قیمت ثابتی را برای هر سنگ بیان کرد. چنانچه محصولات سنگ خارا در محوطه باز و یا با سطح زیاد مورد استفاده است ، باید درز انبساط در هر ۵ متر به اندازه یک سانتی متر ایجاد گردد و درز ایجاد شده با ( چسب آکواریوم ) و یا در صورت درزهای یکنواخت فاصله یک تا دو میلیمتر بین موزائیک ها ایجاد نمائید.. به گونه ای که هر چه وزن نما بیشتر باشد، شاسی باید مقاوم تر باشد. پس از طراحی نقشه، نوبت به شاسی کشی می رسد. شاسی کشی یا همان آهن کشی نمای ساختمان مهمترین مرحله در اجرای نمای ساختمان است. برای اجرای نمای رومی سیمانی قبل از هر چیزی باید شاسی کشی توسط توری رابیتس انجام شود . رابیتیس کاری نیز به منظور ایجاد فرم ها و منحنی ها باید انجام شود.نکته حائز اهمیت در این دو مرحله، تاثیر ضخامت و نوع سنگ ها در اجرای شاسی کشی و رابیتیس کاری است. Post has be en created by behsaznama Con te nt Gen er᠎ator DE᠎MO !

نمای ساختمان در اقلیم گرم و خشک

در نمای رومی، علاوه بر توجه به اجرای صحیح نصب سنگ، نصب اصولی و صحیح ابزارهای آن علی الخصوص سرستون ها نیز حائز اهمیت است. جهت اندازه گیری متراژ سنگ موردنیازنمای رومی(که اغلب در ابعاد طولی است) علاوه بر اندازه گیری مساحتی که باید نما شود، باید به جزییات نمای رومی نیز توجه داشت. هر چقدر جزییات و المان های بیشتری در طراحی آننمای رومی ساختمان در نظر گرفته شود، نما پیچیده تر، با شکوه تر و در عین حال پر هزینه تر خواهد شد. علاوه بر این با اجرای شاسی مهندسان قادر به اجرای هر نوع طرح و شکلی در نمای ساختمان می باشند. ۱- پس از طراحی المان های نما، بر اساس طرح به دست آمده براکت ها به وسیله بست های مکانیکی به دیوار پشتیبان متصل می شوند. این سنگها بر روی یک ملات نصب شده اند و یک سقف مسطح برای ساختمان ایجاد می کنند که امکان استفاده از روشهای جدید سنگ در زوایا و اشکال هندسی مختلف را فراهم می کند ، این روزها شاهد دیدگاه های اشمنیدیان هستیم که ما از انواع طرح ها و اشکال مختلف برای زیباتر شدن نمای خانه ها هستیم. شهر شیراز با توجه به اینکه به عنوان یک جاذبه توریستی شناخته شده است و توریست ها نیز درصدد تهیه یک مکان زیبا و راحت هستند تا جهت رفع خستگی از آن استفاده کنند و همانطور که گفته شد اولین راه ارتباطی این توریستان و مردمان با ساختمان از طریق نما صورت می گیرد گرایش آنها بیشتر به سمت ساختمان ها و هتل هایی هست که نمای مدرن تری دارند که همین مورد را می توان یکی از علل مدرن شدن ساختمان های شیراز دانست.

با توجه به افراد مصرف کننده داراری راههای متفاوتی بود، مثلاً یک مسیر برایکلیمیان و مسیر دیگر برای مسلمانان است. بهترین کار برای اطمینان از کیفیت و مناسب بودن نماي فلزي برای ساختمان خود، مشاوره با افراد متخصص و مشاوران خبره در این زمینه است. علاوه بر این، نمای تجاری باید به گونه ای باشد که حس کنجکاوی افراد را برانگیزد و تا زمانی که طراحی نمای ساختمان تجاری به این شکل نباشد، افراد کمتری برای ورود به آن تشویق میشوند. مرحله بعدی به عهده واحد برشکاری میباشد که قطعات پروفیل را بر حسب نیاز و طراحی، با استفاده از محاسبات کامپیوتر، برش میدهد. طراحی نمای ایده آل دارای ریتم مشخص میباشد ریتم در نما ب معنای این است که عناصر تشکیل دهنده شکل نما باید یک نوع نظم وترتییب مشخص داشته باشد این نظم وترتیب باید در خطوط حجم صفحات به کار رفته در نما دیده شود حتی فضاهای بکار رفته در نما نیز باید شامل این موضوعات شود. پس از محاسبه متراژ موردنیاز سنگ نمای رومی، جهت برآورد هزینه نهایی باید به یک سری نکات توجه کرد. در این سیستم، آجرها با یک عایق حرارتی با اتصال مکانیکی و یا با استفاده از چسب به ساختمان متصل می شود.  Po st was created by behsaznama Content G᠎ener​ator Dem oversi on.

مزایای نمای خشک

۵- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. این احتمال وجود دارد که به دلیل استفاده از بست و پین در پشت سنگ، سنگ مورد نظر شکسته شود. برای اجرای بتن نمایان باید تمهیدات خاصی به کار گرفته شوند تا سطح صاف ، زیبا و پرداخته شده ای به وجود بیاید. به طور کلی متراژسنگ به کار رفته در نمای رومی بیشتر از نماهای معمولی است. علاوه بر موارد بالا قیمت ابزار نمای رومی نیز با توجه به نوع سنگ به کار رفته، درجه بندی کیفی آن،فرآوری ها و پرداخت انجام شده و میزان پیچیدگی آن متفاوت است. در این روش، ابتدا سطح نما شاسی کشی شده و با نصب گیره پین دار در پشت سنگ، سنگ بهصورت کشویی وارد شاسی میشود.تنها نقص وارد بر این روش نسبت به روش سنتی دوغابی این است که درروش خشک نمیتوان بهراحتی نماهای شکسته و کلاسیک مجموعه ها را اجرا نمود. همچنین اگر عملیات شاسی کشی به درستی و با استفاده از مصالح خوب انجام شود؛ به انعطلف پذیری ساختمان کمک کرده و به مقاومت ساختمان در برابر زلزله می افزاید. در و پنجره های ترمال بریک آلومینیومی از تسمه های پلی آمید استفاده میشود که این تسمه ها از الیاف شیشه ساخته می شوند و قابلیت بالایی در برابر فشار و حرارت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید