ده قیمت اجرای نمای سرامیک خشک اشتباهاتی که در پنج سال

نوارهای چرخنده نما از الاستومر ساخته شدهاست که روی یک هستهی انعطافپذیر پلیمری کشیده شده است. مبنای این تفکیک لعاب روی سرامیک هاست. در دمای بالا تخلخل سرامیک کم و ماهیت یک دست و شیشهای آن افزایش مییابد. به طور کلی، اتصالات به صفحات شیشهای توسط براکتهای فولاد ضد زنگ با واشرهای نئوپرن از طریق شیشه ساخته میشوند. اگر دقت کرده باشید مواردی که به آنها اشاره کردیم، همه با استفاده از متریال شیشه طراحی و طرح نمای خشک اجرا شده اند. کرتین وال که از انواع نمای خشک محسوب میشود، مجموعهای از اجزای ساختاری است که یا به صورت پنل در کارخانه ساخته میشوند که کرتین وال یونیتایز (Unitized Curtain Wall) نام دارد و برای نصب به محل پروژه میآورند یا به عنوان اجزای جدا از هم به سایت آورده میشوند و در محل مونتاژ میشوند که به کرتین وال استیک (Stick Curtain Walling) مشهور است. قیمت اجرای نمای سنگ خشک به نوع مصالحی که استفاده میشود، بستگی دارد.  A᠎rt​icle h as been created by G​SA C​ontent Gen᠎erator  Demoversion​!

انواع نمای خشک سرامیک

نمای سایبان خورشیدی نوعی کنترل خورشیدی است که میتواند برای بهینه سازی میزان افزایش گرمای خورشید و نور مرئی وارد شده در یک ساختمان استفاده شود. این لایه نقش عمده ای در انعطاف پذیری وعایق سازی ورق کامپوزیت آلومینیومی در مقابل صدا وحرارت ایجاد می کند . با توجه به توانایی رنگ آمیزی آلومینیوم به هر رنگی، نمای کامپوزیت آلومینیومی در طیف گستردهای از رنگها و همچنین الگوها (شبیه چوب و سنگ مرمر) تولید میشوند. بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد.

چنانچه سطح ها ی بزرگ باسیمان تخته ماله اندوده گردد بواسطه نشست های ساختمان ترک های موئی در آن ایجاد میشود در موقع سیمان کاری ابتدا زیر کار را با سیمان معمولی و ماسه می پوشانند و به آن آستر می گویند قبل از آستر کردن باید تمام سطح دیوار شمشه گیری شود . 4. با توجه به نمایی که قرار است احداث شود سطح زیر کار باید قبل از اجرای نما بندکشی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شده و در صورت نیاز توری سیمی نصب شود. طبق تحقیقات اخیر، این سنگ در محیط های دارای تشعشع های ایکس، گاما، میدانهای مغناطیسی قوی و مواد شیمیائی قوی به صورت پریودیک (دوره ای) از خود امواج رادیو اکتیو ساتع می کند که باعث آلودگی های خاص و بیماری های سرطانی می شود، به همین علت، اصولا” بهتر است از سنگ های گرانیت در نمای داخلی ساختمان استفاده نشود؛ بلکه این سنگ، در نمای بیرونی و برای فرش کردن سطوحی که رفت و آمد در آن زیاد است مناسب است.

از نظر زیبایی و عناصر معماری، این نوع بسیار محبوب است اما از نظر امنیت در زمان زلزله نیاز به استفاده از مصالح مناسب و دقت در اجرا دارد. استفاده از این مصالح در نمای ساختمان ، نمایی مدرن و زیبا را ایجاد می کند که زیبایی خاص خودش را دارد.اکثر طراحان نمای ساختمان و ساختمان سازان در تلاش هستند به روز بودن ساختمان را با استفاده از جدیدترین متریال های نمای ساختمان به ببینده نشان دهند. این گونه محصولات با تاثیر در امر نورپردازی، سبب زیبایی و جلوه داخلی ساختمان ها می شوند. بعنوان مثال وقتی از یک ورق کامپوزیت در یک ساختمان با دیوارهای ساخته شده از بتن سبک استفاده می شود خاصیت عایق بودن صوت آن افزایش می یابد. بدیهی است هرچقدر طرحی که برای نما در نظر گرفتهاید پیچیدهتر باشد، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک آن نیز بیشتر خواهد شد. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. نمای سرامیک یکی از نما های مدرن و امروزی میباشد که امروزه در نمای ساختمان های مدرن استفاده می شود. امروزه یکی از متداولترین سیستم های اجرایی نماهای شیشه ای در دنیا ،نمای کرتین وال میباشد. بوجود آمد، هر روز به میزان استفاده از اقسام مختلف شیشه بعنوان یک مصالح ساختمانی بسیار زیبا، عایق و در عین حال با صرفه اقتصادی افزوده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید