ده مکان برای دریافت معاملات در اجرای بتن اکسپوز

این نما روی سطوح چوب، غبارآلود، ناهموار، مرطوب و همچنین مواقعی گه هوا طوفانی و دارای گردو غبار می باشد قابل اجرا نیست. اگرچه انواع گوناگون شیشه هایی ساخته شده اند که جاذب حرارت بوده و از ورود تابش خورشید به داخل جلوگیری می کنند، و یا شیشه های دوجداره ای وجود دارند که مقاومت هدایت حرارتی بهتری نسبت به شیشه های یک جداره دارند، اما با این حال هنوز هم نماهای شیشه ای نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای ضریب هدایت حرارتی زیاد بوده و باعث اتلاف حرارت زیاد می شوند. در معماری غرب نما دارای حالت نمایش است، بدین صورت که در همان وهلۀ اول کسی را که پشت آن زندگی می کند، نشان می دهد. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است، ساختمان یک موجودی منزوی و خودبسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند، بلکه می بایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعۀ وحدت یافته باشد. در نماهای شیشه ای در اثر تبادل حرارت از طریق جابجایی بین هوای گرم داخل اتاق و سطح سرد شیشه، دمای داخل کاهش یافته و برای حفظ دما در حد آسایش، نیاز به مصرف زیادی انرپزی خواهد بود. Th is c​onte nt has been created by G​SA Conte᠎nt G​enerator Demov ersion.

نمای خشک به انگلیسی

هرچه قیمت نما افزایش یابد، قدرت خرید کاهش یافته و دایرۀ مصرف کنندگان آن نما محدودتر خواهد شد. قیمت سرامیک کاری متری چنده؟ اختلاف دما بین سطح داخلی و خارجی و مقایسۀ ضریب انتقال حرارت برای هر کدام از نماهای شیشه یک جداره، شیشۀ دوجداره و دیوار آجری ۲۲ سانتی متری داده شده است. پنلهای بتنی اکسپوز با توجه به شرایط، روشهای متفاوتی برای اجرا دارند. در روش اول، همانطور که از نامش پیداست، تایلهای بتنی به وسیله مادهای مرطوب تشکیل شده از ماسه و سیمان که به عنوان دوغاب ماسه سیمان شناخته میشود، به نما متصل خواهد شد. اسکوپ سنگ همچنین می تواند برای نصب سنگ نما روی هر زیر لایه مانند دیوار بتنی ، چوبی و غیره مورد استفاده قرار گیرد.میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. برای همین هم می توانیم از بتن های از پیش ساخته شده استفاده کنیم و هم اینکه تایل بتن ها را درست در محل احداث پروژه بسازیم. در این جا هم همان گونه که گفته شد میزان پرداخت بتن و صیقلی بودن آن در نتیجه کار تاثیر خواهید گذاشت.

8 اجرای بتن اکسپوز اسرار کاملاً محافظت شده با جزئیات واضح توضیح داده شده است.

اجرای بتن اکسپوز اگر توسط فرد که تکنسین این کار را دارد و ماهر است اجرا شود بهتر است چرا که نصاب های اذران دکور هر کدام در تخصص های خودشان وارد کار می شوند و اجرا کننده بتن اکسپوز هم صرفا تیمی است که تخصصی اجرای آن را بر عهده خواهند. نمای بایرامیکس علی رغم مزایایی که دارد مورد استقبال جامعۀ مهندسین و پیمانکاران ساخت و ساز قرار نگرفته است چرا که این نما با بافت فرهنگی و سلیقه های ایرانی همخوانی ندارد و جلوه زیبایی خود را ظرف مدت کوتاهی از دست می دهد. به این ترتیب مشاهده می شود که شیشۀ دوجداره علی رغم داشتن وضعیت حرارتی بهتر نسبت به یک شیشۀ یک جداره، از نظر تأمین شرایط حرارتی فضای داخل نسبت به نمای آجری مناسب نیست. گاهی ممکن است شما به جای سنگ یا پوشش های دیگر بخواهید از رنگ نما برای نمای ساختمان خود استفاده نمایید. ۱ برای ایجاد بهترین شرایط حرارتی در داخل ساختمان باید نمای اصلی ساختمان رو به جنوب باشد. پروفسور توماس هرتزوگ که یکی از معماران برجسته بین المللی به حساب می آید، در دهه 80 میلادی طرح جالبی را در جهت ایجاد نمای آجری مدرن ارائه کرد.

معایب نمای سرامیک خشک

محصول حاضر به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه با تنوع رنگ فراوان و دانه بندی های متعدد، رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی ها می باشد. مصالحی که در نماهای شهرهای بزرگ و صنعتی که آلایندگی بالایی دارند، به کار می رود در مقایسه با مصالح کاربردی برای نمای شهر های کوچک که هوای پاک دارند متفاوت است همچنین نمای ساختمان درمناطق سردسیر به لحاظ میزان مقاومت در برابر یخ زدگی یا عایق بودن نسبت به سرما و گرما با نمای قابل کاربرد در مناطق گرمسیر متفاوت می باشد. موریس در کتاب تاریخ شکل شهر خود میگوید که کلیساها صحن یا جلو خانی مستقل به نام پارویس در جلوی سردر خود داشتند برای همین نمای اصلی آنها فقط برای مراجعین قابل مشاهده بود. عدم وجود منفذ در ساختمان گرچه جلوی باد، باران، گرما و سرما را می گرفت، ولی ساختمان را از نور و تهویه لازم محروم می کرد. البته یکی از نقاط ضعف آن امکان شوره زدن نما است. نسبت یکی مهمترین اصول نحوه اجرای نمای خشک ساختمان طراحی نما است. این نماها با توجه به طراحی قابل کنترل می توانند زیبایی خاص خود را به بیننده تقدیم کنند.از جمله معایب نماهای سرامیکی عایق نبودن آن به سرما و گرما و صدا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید