رازهای داخلی نمای خارجی ساختمان کشف شد

در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. طبیعی است که توجه بهنما در رأس کار قرار میگیرد همانطور که میدانیم نما بهترین معرف یک ساختمان است. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. شما باید به طور کلی بدانید که نمای سرامیک خشک به توجه به ارزش افزوده؛ کاربرد و پیچیدگی های فناوری که دارد، دارای تقسیم بندی های متنوعی نیز می باشد. اغلب دارای فرم شکسته و سطحی ساده هستند. در عین متفاوت و برجسته بودن، عنصر شاخص باید با فرم کلی نما هماهنگ باشد. در این مقاله دفتر معماری آد به بررسی ضوابط و نکات کلی طراحی نما میپردازد. همچنین در این مرحله تمامی مصالح مورد نیاز برای زیرسازی و مقدار سرامیک خشک پرسلانی جهت اجرای نمای پروژه مهر ایرانیان برآورد می گردد و آلبوم نقشه های فاز 2 جهت بررسی دستگاه نظارت و شروع عملیات اجرا توسط اکیپ های اجرایی اکوآرک تهیه می گردد.

نمای خشک سرامیک Chronicles

بسیاری از افراد هستند که گمان می­ کنند منظور از نمای خشک سنگ، سنگ مخصوصی است که برای نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می­ گیرد و یا نمای خشک سرامیک، سرامیک خاصی است در نما به کار می­رود، اما باید بگوییم که نمای خشک یک روش برای اجرا نما می­باشد و می­توان از انواع سنگ و یا سرامیک در پیاده سازی آن بهره این کتاب گیری نمود. در کل ۲۶۵۰۰ مترمربع فضا برای این مکان در نظر گرفته شده که تعداد ۳۱۰ غرفه را در دوطبقه در خود جایداده است. همچنین میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در فضای مابین نمای سرامیک خشک و دیوار داخلی اجرا کرد و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. مصالح و سیستم های پیش بینی شده در این پروژه در طرح های اولیه ؛سرامیک خشک پرسلانی و نمای کرتین وال شیشه ای بوده است.عملیات طراحی نما فاز 2 نمای پروژه مهر ایرانیان که در آن اجرای نمای سرامیک خشک به روش ویزیبل (با کلیپس های استنلس استیل ) و با ریل های اختصاصی اکو آرک اجرا خواهد شد بر اساس برداشت ها و نقشه های سه بعدی ازبیلت اسکلت موجود ساختمان اجرایی خواهد بود .

نمای خشک سرامیک

Post has  be en c reat᠎ed by behsaznama Con tent G᠎en erat​or DEMO!

نمای خارجی ساختمان

انواع سبک های مختلفی که در طراحی نما های ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد معمولاً سبک کلاسیک و مدرن می باشد که این نوع طراحی بیشتر بر اساس سلیقه کار فرما و همچنین با توجه به شرایط جغرافیایی و بافت شهری باید طراحی گردد تا فرهنگ و بافت منطقه را دچار دگرگونی نکند. بدین معنا که جهت زیرسازی نماهای چوبی نمیتوان از پروفیل نبشی استفاده نمود و نیازی به رابیتس نخواهد بود. لازم به ذکر است نوع زیرسازی پیش بینی شده برای نمای پروژه مهر ایرانیان بر اساس سیستم ایتالیایی با ریل های اختصاصی اکوآرک که توانایی تحمل بار سرامیک های با ضخامت 3 سانتی متر را نیز دارند صورت خواهد گرفت . این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. علاوه بر این موضوع نکات دیگری هم هستند که باید برای طراحی نمای ساختمان در نظر گرفت. همچنین استفاده از لاستیک های لرزه گیر که هم مزیت آب بندی دارند و هم سرامیک ها را در جای خود محکم نگه می دارند بر افزایش ایمنی نمای سرامیکی اجرا شده می افزایند. محصولات سرامیکی که در دمای بسیار بالا پخته میشوند، محصولات پرسلانی، سرامیک پرسلان نامیده میشود. Post w᠎as cre᠎at ed by behsaznama C᠎onte nt Gener᠎ator D​em oversion!

نمای سرامیک خشک

بنابراین امکان استفاده از سرامیک پرسلانی در نما به روش سنتی، وجود ندارد. قابلیت تنظیم و میزان کاری درنمای ساختمان از طریق استفاده از مصالح با سوراخ های لوبیایی و پیچ های خودکار تنظیم شونده که دقت اجرا را در ایجاد یک نمای کاملا منظم در خطوط مدول بندی و کنج های نما تضمین می نمایند. پلاستیک متریال ارزان قیمت و سبک است بنابراین برای پروژه هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند گزینه خوبی است ضمن اینکه بار مرده اضافه به ساختمان تحمیل نمی کند. فاوتون نیز در گروه سیستم های نمایان قرار دارد و اجرای آن برای سرامیک هایی با ضخامت 8 تا 12 سانتیمتر گزینه ایده آلی به شمار می رود. 1- موقعیت آب و هوایی خاص پروژه که به لحاظ آب باران و کج باران های خاص موضوع اصلی پروژه را تمهیدات ، دیتیلینگ و جزییات آب بندی قرار داده است . برای جلوگیری از شکم دادن قوطی ها ، قوطی های افقی را در دل قوطی های عمودی(مانند یک قاب) قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید