رازهای ناشناخته نمای خشک

نوع دیگری از آجر نما آجر پلاک است که مقاومت خوبی در برابر تغییرات جوی دارد و در ضخامت های مختلف تولید می شود. مسئله مهم دیگر در طول ساخت بتن اکسپوز توجه به درزگیری قالب ها، استفاده از مواد افزودنی متناسب، روغن کاری قالب ها و ایجاد ویبره کافی برای خروج حباب های ایجاد شده از هوا می باشد. گرما و سرما و صوت تا حدی از آن عبور می کنند و این یعنی هر چقدر هم که آب بندی و درزگیری بسیار خوبی انجام شود اما از لحاظ ساختاری مقداری گرما و سرما و صوت را از خود عبور خواهد داد. بنابراین با استفاده از سطوح خارجی سفید رنگ و دیوارهای ضخیم ، پنجره های کوچک و مجهز به سایبان می توان دامنه نوسان هوای داخلی را به میزان 10% و حداکثر هوای داخبی را تا 50% دمای هوای خارجی را کاهش داد. آجرهای مورد استفاده در آجر کاری نمای ساختمان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. آجر در انواع نمای آجری ساختمان : نمای آجر نما انواع مختلفی دارد و با توجه به نوع و کیفیت آجر قیمت های مختلفی برای هر نوع آجر و روش اجرای نمای آجری آن وجود دارد. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد.

شرکتهای نمای خشک در تهران

لازم به ذکر است که نماهای آجری جزء ارزانترین نمای ساختمان به حساب میآیند و متریال اصلی استفاده شده در آنها آجر است. مصالح اصلی بنا از آجر و خشت تشکیل شده و به طور کلی ضخامت دیوارها بسیار زیاد است به طوری که ضخامت دیوارهای شمالی به 1/60، دیوارهای شرقی و غربی به 1/20 دیوارهای جنوبی به 1/8 متر می رسد. از زمانی که زیبایی ظاهری،آسایش حرارتی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمان ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان ساختمان ها قرار گرفته است. با این حال صرفه جویی در مصرف انرژی به میزان 25 تا 40% ثبت شده است. از لحاظ هزینه ها نیز قیمت نمای آجری مقرون به صرفه می باشد. ضمنا این شیوه نصب در برابر تغییرات آب و هوایی و ضریب انبساط دمایی و حتی شوک حرارتی شاید از سطح جدا شود. به عبارت دیگر انبساط و انقباض شدن سبب جدا شدن سرامیک از سیمان می شود. ضد حریق، سرما و گرما و این در صورتی که از جنس خوب سرامیک استفاده کنید و شیوه نصب نیز به درستی صورت گرفته باشد نمای سرامیکی باید نسبت به تغییرات دمایی و حتی آتش گرفتگی مقاوم باشد.

ها کمتر نیز باشد.

اجرای نمای آجری به دو صورت مدرن و سنتی امکان پذیر می باشد. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. قیمت نمای آجری شاید در مقایسه با بسیاری از نماها کمتر نیز باشد. آجرهای مورد استفاده در اجرای نمای آجری ، مصالحی هستند که با استفاده از تکنولوژی، ظاهر و زیبایی آنها ارتقا یافته است. بعد از آن بر روی صفحات به شکل L پروفیل های عمودی را به وسیله پرچ نصب می نماییم. همچنین برای تغییرات و نوسانات دمایی سبب در هم شکسته شدن ساختار نمای سرامیکی نشود بین آنها را تا چند میلیمتر فاصله گذاشته می شود. تا چند سال پیش، با شنیدن نام آجر نخستین چیزی که در ذهنمان تداعی می گشت، مصالحی زرد رنگ و عمدتا شکسته و بدون هیچ گونه صافی روی بدنه، بودند. در کنار این مزایا، نمای سرامیکی معایبی نیز دارد از جمله اینکه استفاده از آن در نمای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ قرار دارند، توصیه نمی گردد؛ زیرا نور را به شدت بازتاب می دهد.

مربع باید بررسی شود.

نمای استرچ متال همانطور که از نام آن پیداست از متریال های فلزی بهره گرفته است. این نماهای آجری از مواد اولیه متفاوتی تهیه می شوند، تکنولوژی ساخت متفاوتی دارند و در نتیجه طرح، رنگ و البته خواص آن ها با یکدیگر متفاوت است. امروزه افراد به دلیل وضعیت اقتصادی و رشد و توسعه تکنولوژی و شرایط زندگی به فعالیت در خارج از منزل مشغول هستند و زمان زیادی در منزل حضور ندارند. قطعا نمای سرامیکی نیز همانند هر نوع نمای ساختمانی، تجاری، مسکونی، اداری و غیره مزایا و معایب خاص خود را دارد که در این قسمت به طور کامل به این موارد پرداخته ایم تا انتخاب هوشمندانه ای اتخاذ کنید. بعد از انتخاب نوع آجر ، قیمت دستمزد آجر نما متر مربع باید بررسی شود. امروزه برای بالا بردن ضریب ایمنی و همچنین استحکام نما، از سیستم نمای خشک استفاده میکنند. پس از خشک شدن پرایمر روی سطح (30 تا 45 دقیقه) از چسب های پایه سیمان با مشخصات فنی C2TE S1 برای نصب سرامیک استفاده کنید. ظاهر این نوع فر توکار با نمای شیشهای (از نوع ایتالیایی) و سفید رنگ همراه شده و دارای شیلنگ ایمنی، استنلس استیل، ترموکوپل دو زمانه و شیر ترموستاتیک به منظور افزایش ایمنی محیط است. This art ic᠎le h​as  be en gen erated ​wi th the help of behsaznama᠎ Con te᠎nt G en​er ator Demov᠎er​sion.

اتصالات نمای خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نمای خشک مدرن.

دیدگاهتان را بنویسید