راز خودی در نمای خشک Uncovered

اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. لذا امروزه افراد جهت برخورداری از یک خرید آسان و مطمئن و همچنین کسب اطلاعات درباره قیمت انواع کاشی و سرامیک از شرکت های قابل اعتماد مانند: بازرگانی کاشان مراجعه می نمایند. از این رو مدیران ارشد شرکت ها علاوه بر روش های نوین تبلیغات می کوشند تا نوع، محل و به ویژه نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط مجموعه دیجی آلوم اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. این آجر های سرامیکی برش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند.

اجرای نمای فریم لس آهنی

ساختمان بارسلونا یکی از نمون هایی است که از نمای سرامیکی لعابدار استفاده شده است، این ساختمان توسط آنتونیو گائودی طراحی شد. این نوع نما، بسیار زیبا و شیک است و روح اصیلی به ساختمان میبخشد. از انواع این نوع بتن ها می شود به ساختمان های با نمای بتن و یا پل ها اشاره نمود. Latex Acrylic Backing : این نوع زیر لایه برای دیوار پوش های پارچه ای بکار می رود که استحکام کافی را جهت عملیات نصب آنها تامین می کند. توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای حدود 10 سال پیش پرداخت نموده بود را مجددا برای ترمیم نمای خود پرداخت نماید. ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت.

تولید و نصب صفحات استرچ متال چیست؟}

تا چند سال پیش قیمت این سنگ های طبیعی برای استفاده در کف و نما مقرون به صرفه بود؛ اما به دلیل افزایش قیمت و همچنین خطرات استفاده از این سنگ ها در نما، بتن اکسپوز وارد سفره معماران، مهندسان عمران و سازندگان شد. مراحل تولید چوب ترمو به این صورت است که ابتدا به اشکال دلخواه برش داده و آن را تا 100 و سپس تا 130 درجه سانتی گراد در دستگاه در معرض حرارت و گرما قرار میدهند تا چوب خشک شود و رطوبت آن کاهش یابد. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. 3-ساختمان ها با نمای شیشه ای دارای ویژگی هایی از جمله زیبایی نمای ساختمان و تابش نور به داخل و روشن کردن محیطو همچنین ایمنی بالاتر نسبت به دیگر نماها را دارد. پیچ و رولپلاک کننده سنگ نما باید دارای تجربه فراوان در این امور باشد. سنگ باید متراکم و دارای ساخت و بافت یکنواخت بوده و از بلورهای ریز تشکیل شده باشد و درجه خلوص آن زیاد باشد. اما از آنجای که این کار به لحاظ فنی یک کار تخصصی و ظریفی است باید در نهایت دقت و توجه صورت گیرد بهتر از مجریان حرفه ای و تخصصی کمک بگیرد.

حقایق کثیف درباره اجرای نما فاش شد

وجود ایوانهای بزرگ و عمیق با ارتفاع زیاد و حیاط هایی با پوشش گیاهی می تواند به بهتر شدن هوای فضاهای داخلی نیز کمک بسیار زیادی بکند. طناب با ابزارهای سبک و بسیار ایمن میتواند در مسیر ایمن سازی نما و زیباکردن ساختمان به شما کمک بکند. یکی از متداولترین سبکهای طراحی نمای خارجی ساختمان که با آن روبرو هستیم، سبک طراحی مدرن است.. جان ایلنز بیکر نیز در کتاب سبکهای خانههای آمریکایی، نما را قسمت جلویی و یا فراز اصلی ساختمان معرفی میکند و میگوید که گاهی اوقات نما به دیگر فرازها هم اتلاق میگردد، اما معمولا به نمای جلویی ساختمان گفته میشود. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. در سومالیای شمال خاوری در ۲۰ کیلومتری دشت ساحلی Aluula خرابههایی از بنای یادبود بر روی سکو وجود دارد. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد.

Th​is post w as written wi​th behsaznama C᠎ontent G en er ator  Demov​ersion.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد انواع روش های نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید