راهنمای انواع روش های نمای خشک برتر!

اگر ریزش نما بر سر رهگذران صورت بگیرد، تبعات جبران ناپذیری را بههمراه خواهد داشت. چه دوام بتن برایتان اولویت است و چه زیبایی، کیفیت برایتان بیشترین اهمیت را خواهد داشت. همچنین بتن اکسپوز یا بتن نما برای نماکاری داخلی ساختمان نیز به کار می رود. این بتن ها به دلیل سطح صاف، یکدست و صیقلی خود در نماکاری و زیباسازی سازه ها و ساختمانها کاربرد دارند و برای معماران این امکان را فراهم می کند که به راحتی برنامه های مربوط به دکوراسیون داخلی را بر روی آن ها اجرا نمایند. این نوع بتن در برخی از پروژه های بزرگ به عنوان اولین انتخاب برای نماکاری محسوب می شود و به دلیل پایین بودن هزینه های بتن اکسپوز نسبت به سایر مصالح، سازندگان ترجیح می دهند از آن استفاده نمایند. توجه داشته باشید که با توجه نیاز و استانداردهای دلخواهتان هزینه بپردازید و نه بیشتر! ازآنجاکه ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بر روی یکلایه زیر سازd (آهنی یا چکمهای) نصب میشوند، یکلایه هوا بین بدنه اصلی ساختمان و نما قرار میگیرد که همین مسئله باعث میشود ساختمان با هزینه کمی عایق صوتی شود.

عایق مناسب برای حرارت و صدا می باشد.

درصورتیکه سطح موردنظر دارای نقص بود، بهتر است از بتنهای U شکل یا L شکل استفاده کنید تا درزها را بهخوبی بپوشانند. همین موضوع باعث میشد تا نمای ساختمان وزن سازه را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. یک پنل بتنی از پیش ساخته شده که دارای سطح صاف و سیقلی می باشد و برای استفاده در نمای خارجی ساختمان استفاده می شود، دیوارپوش بتن اکسپوز یا دیوارپوش سنگ مصنوعی به دلیل اینکه جذب آب بسیار پایینی دارد در نمای خارجی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، اگر به دنبال خرید دیوارپوش بتن اکسپوز هستید و یا میخواهید از قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز مطلع شوید تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تا از ریزش سنگ نما ها و وقوع هرگونه خطرات برای دیگر افراد در هنگام ریزش سنگ نما جلوگیری گردد. این دیوارپوش مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و از پیشروی آتش سوزی جلوگیری می نماید. عایق مناسب برای حرارت و صدا می باشد. از ویبره مناسب بهمنظور خروج حباب هوا (مخصوصاً در مجاورت قالب) استفاده شود. برای قالب از روغن مناسب استفاده شود. در این مقاله ما در تیم تحقیق و توسعه کالاساخت تصمیم به بررسی سنگ های مناسب برای مناطق رطوبتی داریم تا شما در هنگام انتخاب سنگ برای این مناطق دچار سردرگمی و اشتباه نشوید.

نمای خشک کامپوزیت

این پنل ها دارای سطح صاف نیستند و برای استفاده در نمای خارجی کار بسیار مناسب و زیبا هستند که با نور پردازی آن ها می توان دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد به محیط بخشید. باتوجهبه ابعاد سطح موردنظر، همخوانی آن با محیط و داشتن تناسب با دیوار و کف؛ باید پنل موردنظر انتخاب شود. روش دوغابی: در این روش باید ابتدا در پشت تایل های بتنی خراش هایی به منظور چسبندگی بیشتر به سطح ایجاد نمود و سپس به وسیله قرارگرفتن تایل ها بر روی هم در پشت کار از مخلوط سیمان تیپ دو و ماسه استفاده می شود که به روش نصب دوغابی مشهور است. در این روش باید حداقل ملات دوغابی به ضخامت 3 تا 5 سانتی متر در پشت تایل ها ریخته شود. شوره تنها در اثر استفاده از سیمان در پشت آجرها تشکیل میشود و ما نمیدانیم که کدام سیمان شوره کمتری میزند . Th is po​st w᠎as w ri᠎tten ​by behsaznama C᠎ontent G en erator᠎ D​emoversi​on!

ما باید به دنبال اصلاح قوانین و مقررات ضوابط ساختمان و نما حرکت کنیم و از جایگاههای اداری بدنبال اصلاح با خطکشیهای اصولی باشیم. آنها باید در برابر فشار، تغییرات آب و هوایی و حتی برش مقاوم باشند. قالبهای مورداستفاده برای نصب آن باید تراز باشند. حتماً از قالبهای سالم و نو استفاده شود. البته در این روش لازم است که هنگام آمادهسازی سطح زیرین، حتماً این سطح آببندی شود تا ایمنی بالا حاصل گردد. بافت شن نما و زبر، بافت گونههای چوبی، بافت طرح انواع پارچه و بافت صاف و صیقلی با لعاب فراوان سیمان و ۵ تا ۲۵ درصد خللوفرج، از انواع بافتهای بتن اکسپوز هستند. طرح اختلاط مناسبی مورداستفاده قرار گیرد. ابعاد و اندازه: دیوارپوش بتن اکسپوز در دو مدل مربع و مستطیل تولید می شود، شما در هنگام خرید دیوارپوش بتن اکسپوز به محل قرار گیری تایل بتنی (سقف – دیوار – سطح) و همچنین نوع چیدن تایل ها اقدام به خرید نمایید. اکسپوزها در سه گروه مستطیل، مربع و سفارشی قرار دارند. بتن های نما در دو ابعاد مربع و مستطیل شکل تولید و عرضه می شوند. شرکت های تولیدکننده PVCu هستند که چندین هزار پنجره در هفته تولید می کنند. عایق حرارتی را متخصصین به طور جداگانه با چسب های مخصوص به قسمت تحتانی کار می چسبانند و در جای خود فیکس می کنند که بر اثر باد و باران شل نشود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید