راهنمای مخفی استالین یوسف برای اجرای نما

از نماهای سرامیکی می توان برای ساختمان های اداری، مسکونی و یا تجاری استفاده نمود زیرا علاوه بر قیمت مناسبی که این نوع از نما نسبت به سایر نماهای مشابه دارد، دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است. برای اینکه معایبی که در بالا عنوان شد از بین بروند نمای خشک به خصوص نمای سرامیک خشک روی کار آمده است. سبکی وزن، دوام بسیار بالا، سهولت اجرا و قابلیت اجرا روی تمامی سطوح از ویژگیهای اصلی این محصول است. علاوه بر مزایای فوق یکی دیگر از محاسن عمده استفاده از شیشه در ساختمان، فراهم شدن امکان دید وسیع و روشنایی کافی برای ساکنان است که در صورت استفاده از انواع خاص آن این دید میتواند فقط از داخل به خارج باشد و نوری هم که وارد فضای داخل میشود، عاری از هر گونه اشعه مضر خورشید باشد، چراکه تقریباً تمام اشعه های زیان آور آفتاب در برخورد با سطح شیشه ها، بازتاب پیدا کرده و نوری که از شیشه عبور میکند، هیچگونه ضرری برای اشخاص یا اشیائ منزل ندارد. چگونگی نصب سرامیک نما در ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تنها با نصب صحیح و اصولی می توان زیبایی و کارایی این متریال را در کنار هم به ارمغان این کتاب آورد. Post w᠎as created ᠎wi th the ​help  of behsaznama C on​tent Generat or D emoversion .

The Dying اجرای نما And راه درست برای اجتناب آن

تمام لایه های نمای خشک با به کارگیری سازههای از جنس آلومینیوم و فولاد به سازه اصلی و اسکلت بنا نصب می شود . از روش های نوینی استفاده می شود که جایگزین روش های سنتی قبلی شده و رضایت بسیاری از سازندگان را کسب کرده است، در ادامه به یکی از این روش های نوین که اجرای نما با متریال سرامیک خشک است اشاره می شود. توجه کنید که رانرهای استفاده شده در روش کلیپسی از مقطع متفاوتی نسبت به روش کیل برخوردار هستند. ضخامتهای متفاوتی برای این روکش در بازار موجود می باشد همچنین این محصول در سایت کاویان کمپانی نیز وجود دارد و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. شما عزیزان می توانید جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان را مطابق با سلیقه خود در کاشیران بیابید. اشاره نمود. از جمله جدیدترین سرامیک برای نمای ساختمان می توان به سرامیک های طرح سنگ و آجرنما اشاره کرد. به منظور جلوگیری از لغزش و همچنین فیکس شدن سرامیک های نصب شده بر روی ریل های آلومینیومی در زیر آنها از پلاستیک های EPDM استفاده میشود. مثلا تعبیه ایزوگام باعث جذب نور و گرمای بیش از حد می شود یا نماهای سنگی نور و انرژی جذب می کند و باعث زودتر گرم شدن شهر می شود، دوباره برای سرد کردن شهر انرژی و زمان لازم است. This conte​nt has be​en c᠎re ated with behsaznama C᠎onte᠎nt Generat or᠎ Demoversi​on!

پروفیل ها. این شامل یک سری از پایه های متصل به دیوار پشتیبان و نقاط لنگر است که پنل را بر روی پروفیل های نصب شده قبلی ثابت می کند. سرامیک نما از به روزترین و مدرن ترین سرامیک ها جهت تزئین نمای ساختمان است. در سیستم فاوتون ابتدا ریل های آلومینیومی در زیر سازه تهیه شده و سپس سرامیک ها با کلیپس های مخصوص از جنس استیل ضد زنگ بر روی آنها قرار میگیرند. این سیستم اجرایی متفاوت با روش اجرایی نمایان (کلیپسی) اجرا میشود و اتصالات نگهدارندهی تایلهای سرامیک دیده نمیشوند و سطح نمای ساختمان به سطحی یکنواخت بدل میشود، به همین دلیل است که این روش در بین کارفرمایان از استقبال بیشتری برخوردار بوده. نکته بسیار حائز اهمیت در این روش، بندکشی آجرها است که از نفوذ آب به پشتنما جلوگیری کند. در چیدمان سرامیک ها و نصب آنها بر روی نما، بخشی از تجهیزات و گیره های استفاده شده برای محکم کردن آنها قابل مشاهده است. سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

قابل ذکر است سیستم های نما به انواع خشک و تر تقسیم می شوند. در مناطق معتدل و گرم رطوبت هوا زیاد است. مصرف انرژی سیستم گرمایش و تهویه هوا را تا 30% کاهش می دهد و باعث صرف جویی انرژی در فصل سرما و گرما می شود. برای جلوگیری از شکم دادن قوطی ها ، قوطی های افقی را در دل قوطی های عمودی(مانند یک قاب) قرار می دهند. این نمای مدرن با روش نصب خشک اجرا می شود و از مقاومت بالایی برخوردار است، علاوه بر این در اجرای نمای سرامیک خشک حداقل جذب آب انجام می شود. در تابستان، با اجازه تهویه و جلوگیری از هدایت گرمایی، از دیوار پشتیبان محافظت می کند. موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. این شرکت موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی مانند iso 45001 – iso 14001 – iso 9001 و IMS شده است .شرکت آلان با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات با برند الوماتک آلمان و به کار گیری دانش فنی و مهندسی ، مشاورین و کادر فنی متخصص در طراحی ، تولید و اجرا ، سعی در پاسخ گویی به نیاز مشتریان خود به بهترین نحو را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید