راهنمای مخفی نمای خشک

چوب یک متریال زیبا و دوست داشتنی است که می تواند ظاهر نما را زیبا و متفاوت جلوه دهد. در ساخت این متریال از مواد اولیه آجرهای معمولی استفاده شده و پس از ساخت از یک لایه لعاب مقاوم بر روی آن ها استفاده می شود. در یک قرن اخیر و بخصوص در دهه 70 میلادی برای اولین بار در آمریکا و جهان در صنعت ساختمان سازی تحول ایجاد شد، مهندسان آمریکایی روش جدیدی در نماسازی ایجاد کردند که با نصب سنگ به روش نمای خشک و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی مورد استفاده قرار گرفت. انواع نمای ساختمان با شیشه را میتوان به دستههای نمای شیشهای بالکن، اسپایدر، کرتین وال، فریم لس و غیره تقسیم کرد. همان طور که در زمینه ی این حفاظ ها خدمت شما عزیزان گفته شد نمی توان قیمت دقیق را اعلام نمود اما بدانید یکی از باصرفه ترین روش هایی که می توان ایجاد امنیت و ضد سرقت کردن پنجره ها سبب زیبایی ساختمان شد استفاده از حفاظ پنجره دوجداره با کیفیت می باشد که شرکت توانسته با بهترین ابزار آلات بهترین محصول را خدمت شما ارائه بدهد و همچنین به راحتی بر روی تمام مدل های پنجره قابل نصب می باشد و بسیار کاربردی است و در هر جایی کاربری خاص خود را دارد همچنین در هر ابعادی قابل ساخت و اجرا می باشد .

ی ساختمان مورد استفاده قرار داد.

همانطور که در صفحه طراحی نمای خشک به آن اشاره کردیم؛ نمای خشک به نماهای مدرن ساختمانی گفته میشود که در آن به جای استفاده از ملات، از اتصالات و یراق آلات مخصوص استفاده میشود. این نمای جدید به دلیل ویژگیهای مثبت و مزایای متعددی که دارد، بسیار پر استفاده و رایج است. دلیل شیوع آن سهولت استفاده از آن است. در ساخت این محصول از خاک رس و افزودنی های دیگر استفاده شده و می توان آن را در رنگ های مختلف هم چون زرد، نارنجی و قهوه ای تهیه و در نمای ساختمان مورد استفاده قرار داد. همچنین جلوگیری از شوره صيد كردن و پوسته پوسته گذشتن آجر، جلوگیری از ایجاد رطوبت وآهک دروازه صخره و تخریب آن، جلوگیری از زنگ زدگی رزق واحد ساختار و همچنین مواظبت از ساختمان های قدیمی و ابنیه تاریخی از دیگر موارد مصرف این فناوری است. برلی ایجاد سوراخهای اتصال دستگیره و… شما میتوانید برای اینکه در نمای ساختمان جلوه خاصی ایجاد کنید، این نوع نردهها را انتخاب کنید. سنگها یا به وسیلهٔ ملاتهای مختلف به هم متصل میشوند، یا توسط بستهای فلزی یا با تراش خاصی که به سنگ میدهند در آنها حالت توخالی و توپری ایجاد کرده و آنها را کنار هم میچینند؛ مثلاً در بناهای تخت جمشیداز دو سنگی که قراربود درکنار هم قرارگیرند دو ذوزنقه بیرون میآوردند و در وسط قسمت خالی شده، بست فلزی کارگذاشته و اطرافش را سرب میریختند؛ که به این نوع بست دم چلچله ای میگفتند.

This ​po st has  been ​do ne ​with ​GS​A Cont᠎ent Ge᠎nerato r  DE MO᠎.

با توجه به نوع پنجره و جایگاه و موقعیت قرارگیری آن باید نردههای مناسب انتخاب شود. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. وی تاثیر این دو عامل را بر دمای سطح داخلی دیوارها از طریق محاسبه انتقال حرارت مشخص و نتیجهگیری نموده است که هنگامی که مقدار حرارت انتقال یافته از اضلاع یک ساختمان با اندازه اضلاع رابطه معکوس داشته باشد، شکل ساختمان ایدهآل خواهد بود. این مجموعه با دسترسی مستقیم به تیمی از متخصصان مجرب و جوان و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه کار های اولیه، طراحی ساختمان، مدیریت ساخت و ساز، پیمانکاری و همچنین نظارت بر ساخت و ساز و کار های تعمیر و نگهداری ارائه می دهند. نمای خشک ساختمان بعد از معمارانی آمریکایی که در دهه 70 میلادی تصمیم گرفتند بر روی نمای برجهای بلند، سنگ نصب کنند، وارد مرحله عملیاتی شد.

4 باور نکردنی تجهیزات نمای خشک مثالها

به همین دلیل در مدت زمان طولانی رنگ و کیفیت خود را حفظ میکند و نما خشک مقاومت بالایی دارد. اقلیم یا آب و هوا، نوع هوای غالب یک محل معین در درازمدت بوده و در کوتاه مدت تغییرآن ناممکن است. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب نوع این وسیله، محل نصب آن است. به همین دلیل یکی از بهترین محافظها برای پنجرههای ساختمانهای تجاری به شمار میروند. به همین دلیل افرادی که ظاهر نردهها برایشان اهمیت دارد، معمولا از آنها استفاده میکنند. برای نصب سنگ نما میتوان از روش های متفاوتی همانند دوغاب کاری، پیچ و رولپلاک استفاده نمود. با آن که ایران دارای دو حوزه آبی بزرگ دریای خزر و خلیج فـــارس می باشد، اما به دلیل وجود و نحوه قرارگیری رشته کوه های البرز و زاگرس اثرات این دو حوزه مربوط به نواحی نزدیک به آن ها بوده و به­ندرت این حوزهها اثری در تعدیل هوای قسمت های داخلی ایران داشتهاند. بهتر است مجموعهای را انتخاب کنید که تمام خدمات مرتبط با نردههای محافظ را به شما ارائه میدهد. به همین دلیل در انتخاب نوع محافظ پنجره، باید به استحکام و کاربرد آن توجه داشته باشید. امروزه حفاظ پنجره دو جداره به صورت مستقیم وارد بازار شدهاند و اهمیت بسیار بالایی در زمینه طراحی و اجرا پیدا کردند و یکی از دلایلی که بسیار پرطرفدار می باشند به دلیل وجود ساختار محکم و این حفاظ را می توان در هر جایی نصب نمود و همچنین می توان وارد وبسایت حفاظ نما شوید و حفاظ مورد نظر را از طریق طرح ها و مدل های جدید از داخل این وب سایت انتخاب کنید .

دیدگاهتان را بنویسید