راه حل های فوری برای نمای خشک در جزئیات گام به گام

سازندگان، عایق نما را روی بدنه ساختمان محکم میکنند. در نتیجه، تاثیر عایق نما با وجود فاصلهای که تا نمای خشک آجری ایجاد شده، دو چندان میشود. نحوه اجرا: در نمای خشک آجری به جای ملات از تجهیزات فلزی استفاده میشود. یکی دیگر از ویژگیهای پرفایده اجرای نمای خشک آجری مقرون به صرفه بودن آن است. چندی پیرامون اقلیم گرم و خشک دومین گروه بزرگ اقلیمی کشور است. محدوده جغرافیایی این پهنه اقلیمی عمدتاً در بخشهای مرکزی کشور و به صورت نوار باریکی در جنوب غربی کشور (دامنههای جنوب غربی رشته کوههای زاگرس) گسترش یافته است. هر چند سرامیک زیبایی خاص خودشان را دارند و از نظر استحکام و جلا بسیار روی آنها کار شده است اما مرور زمان از زیبایی اولیه آنها می کاهد و طرح های جدید جایگزین آنها خواهند شد. از انواع فایبر سمنت برد ها میتوان به سمنت برد طرح چوب اشاره کرد . جهت آشنایی با فایبر سمنت برد طرح چوب این نوشتار را مطالعه نمایید . اجای نمای ساختمان های مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. برای اجرای نمای ویلا، می توان از انواع سنگ های ورقه ای استفاده نمود. در سیستم نمای خشکمتریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد.

اجزای سیستم نمای خشک آجری را نام ببرید

 Post was gen​erat​ed by behsaznama Con᠎tent Ge nerato r ​DE MO!

کاشی و سفال به شدت در برابر سایش مقاوم هستند و عمر طولانی دارند. هم ظاهری زیبا و مدرن به ساختمان میدهد و هم سپر محافظی در برابر آسیبهای فیزیکی طبیعی و انسانی به شمار میآید. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. در واقع این سری از محصولات پنجره های دوجداره ای هستند که در میان لایه های آن ها از نوعی عایق به نام پلی آمید استفاده شده است و می تواند در برابر هدر رفت دما از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد. 2. بستهای آلومینیومی با واشرهای عایق که بستها به ریلها به نحو مناسبی متصل میشوند و واشرها مانع ایجاد صدای لرزش حاصل از باد میشوند. این متریال بیشتر با شیشه ترکیب شده تا ظاهری مدرن ، ساده و شیک و شاخص را به ساختمان ببخشند . پیش از نمای خشک ظاهر ساختمان ها چگونه بود ؟

در سیستم نمای خشک مشهود بستهایی برای نگهداری استفاده میشود که قابل مشاهده هستند. قابل اعمال می باشد. به همین خاطر، نه تنها سرعت کار تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند، بلکه اجرای این نما دردسرها یا کثیفیهایی که در چیدمان سنتی میبینیم را ندارد.  دوما، اگر صدمه یا آسیب فیزیکی به بنا وارد شد، میتوان به آسانی قسمت آسیب دیده را جدا کرده و با پنل سالم جدیدی جایگزین کنید. پنل بتن اکسپوز از جدیدترین متریال مورد استفاده در کفسازی است. بتن اکسپوز به سازه ای بتنی اطلاق می شود؛ که بسیار سبک وزن بوده و در عین حال از مقاومت بالایی برخوردار است. در این بین وجود تنوع رنگی در این سنگ ها، نکته ای بسیار جالب است. البته انتخاب سنگ هایی که برای نمای درون ساختمان بکار برده می شوند با انتخاب سنگ هایی که برای بدنه و نمای بیرونی ویلا کاربرد دارند، متفاوت است؛ به صورتی که در مورد اول از سنگ های ظریف تر و دارای تنوع رنگی بیشتر استفاده می کنیم، در حالی برای اجرای نما و بدنه ویلا، از سنگ های دارای مقاومت بالاتر استفاده خواهد شد.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

 و در آخر، عمر نمای خشک آجری چندین دهه بالاتر از نمای سنتی ساختمان است. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. در نتیجه راویز کاری (رابیتس کاری) چسبندگی بین نما و ساختمان رو بیشتر کرده، وزن سنگ های نما رو تحمل می کنه و استحکام و طول عمر نما رو افزایش میده. این سنگ ها به دلیل داشتن شکل و ظاهر تراش نخورده و همچنین داشتن اندازه های متنوع، برای اجرای کف ساختمان و معابر مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. چگالی آجر نما نسوز بالا بوده و در نتیجه به دلیل متراکم بودن و فشردگی ذرات این نوع آجر می توان از آن در سازه های مختلف حتی به شکل پایه ای نیز بهره گرفت. سنگ های ورقه ای با داشتن ظاهر بسیار طبیعی، مقاومت بالا، کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای اجرای کف با سنگ لاشه انواع نمای ساختمانی و ویلا، می باشند. در واقع صحرا به نواحی اطلاق میشود که با کمی رطوبت، موجودات زنده و تغییر شدید دمای شب و روز مشخص میشوند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد طراح و مجری نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید