راه های آسان برای تبدیل اجرای نما به موفقیت

در سیستم آجر نما خشک، به یکدیگر از ملات استفاده نمی شود. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. از آجر گردیده است. استفاده همزمان از ترموود و آجر یا سنگ و آجر توی نمای ساختمان، زیبایی خاصی به نما می دهد . ۳- استفاده از سیمان، عیبهای سطح دیوار را پوشش میدهد و نمای ساختمان را یکدست می کند . در مرحله بعد پلاستر سیمانی به روی دیوار اجرا میشود . بهتر است از پوشش ضد زنگ یا رنگ بر روی مقاطع فولادی به کار رفته در شاسی کشی استفاده شود. کاغذ طراحی چوب در داخل و خارج ساختمان نیز اعمال می شود و این لایه از یک لایه چند لایه تشکیل شده است. مزایای فراوانی که در طراحی نما با استفاده از سمنت برد وجود دارد، بسیاری از معماران و کارفرمایان را بر آن داشته است که نمای داخلی و خارجی ساختمانهای خود را با استفاده از آن پوشش دهند. طراحی این آجرها بصورتی است که مطابق با طرح های مختلف ، شرایط داخلی و خارجی ساختمان و اقلیمی سازگاری دارند. ۱. تنوع در رنگ و طرح : قابلیت اجرای طرح های مختلف و دلخواه.  This has ᠎be en cre at ed by behsaznama Content Gene​rator ᠎DEMO᠎.

نمای خشک ساختمان چیست

در واقع هر یک از نماها در شهر نشانه وضعیت اقتصادی و اجتماعی سازنده و نحوه تفکر و نگرش او به مسایل مختلف است. در هنگام خرید زمین بهتر است به موقعیت مکانی آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیباسازی یکی از مهمترین فاکتورهای است که هنگام ساخت ساختمان باید مورد توجه قرار بگیرد. از مشکلات قابل توجه این روش بود. البته عوامل اقلیمی یکی از مهم ترین دلایل برای انتخاب این نمای زیبا است ، درواقع نوع اقلیم تعیین کننده نوع معماری و مصالح خواهد بود. شرکت آرین سازین بنا نما با تجربه ای هجده ساله در خصوص طراحی سازه ای و معماری نماهای شیشه ای، تامین مصالح، اجرای نمای کرتین وال و سیستم های درب و پنجره آلومینیومی کار خود را در این مجموعه آغاز نموده و دارای تجربیات متعددی در زمینه طراحی و ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای , قیمت نمای شیشه ای , نمای کرتین وال , قیمت مشاوره نما, نما شیشه ای ویلا, نمای شیشه ای اسپایدر, نمای شیشه ای فریم لس, نما شیشه ای داخل ساختمان, اجرای نمای کرتین وال , اجرای نمای شیشه ای, مراحل نصب نمای شیشه ای, در و پنجره کرتین وال, نما شیشه کرتین وال, اجرای نمای کرتین وال, نصب کرتین وال, ابعاد پروفیل کرتین وال, سازه های آلومینیومی , خدمات مشاوره نما , ساخت و اجرای سازه های آلومینیومی, نمای شیشه ای, طراحی سازه های آلومینیومی, سیستم های درب و پنجره آلومینیومی, طراح سیستم نمای کرتین وال, نمای کرتین وال, نصب سازه های آلومینیومی, مشاوره نمای شیشه ای, پارتیشن اداری شیشه ای, اجرای نمای کامپوزیت می باشند. ​Th​is article was written with the he᠎lp of behsaznama Con᠎tent ᠎Ge​ne​rator  DE MO!

در اجرای نمای خشک هیچگونه ملاتی استفاده نمیشود چون در نمای آجر با استفاده از تجهیزات و قطعات فلزی مثل ریل و پیچ روی ساختمون نصب میگردد . میتوانید دیواری را که کابینت بر روی آن نصب نشده است را با استفاده از این نوع آجرها بپوشانید یا فقط قسمتی از آن را تزئین نمایید. همان طور که از نام نمای خشک مشخص می باشد و در ابتدای مقاله نیز توضیح دادیم تفاوت اصلی میان نمای خشک با نمای ملاتی یا نمای سنتی در نوع نصب مصالح نمای سازه ساختمان می باشد . در نقشه های فاز ۲ زیرسازی نما، تمامی مقاطع و مشخصات آنها، ضخامت و ابعاد پلیت ها، محل اتصال اصلی شاسی کشی به سازه اصلی، نوع و ابعاد جوش مورد نیاز آنها نیز مشخص خواهد شد. ایجاد میگردد تا به صورت خشک به روی سازه های آهنی قرار بگیرند. 2- این روش ضایعات ساختمانی کمی تولید می کند : سیستم نمای خشک بدون برداشتن سطح دیوار موجود،مسقیما روی دیوار قابل اجراست ، بنابراین اجرای این سیستم بدون ایجاد ضایعات و زباله های ساختمانی و بدون ایجاد سرو صدا است. با استفاده از این آجرها یک دیوار خاطره بسازید. زیرا بسیاری از طرح های ناموفق با استفاده از پوشش گیاهی عمودی از دید پنهان شده اند.

که به هم متصل میشوند پنهان میگردند. درسيستم نماي خشک ابتدا يک عايق حرارتي به طور مستقل با اتصال مکانيکي يا چسب به بدنه ساختمان محکم مي شود سپس چهارچوب يا اسکلت نگه دارنده که از جنس چوب، فولاد يا آلومينيوم مي باشد به ساختمان متصل شده تا نماي خشک با رعايت فاصله از عايق حرارتي بر روي چهارچوب نگه دارنده قرار گيرد. با طراحی زیبا و خلاقیت خود میتوانید آجرها را به دیوار تلویزیون بچسبانید و یک تیوی وال زیبا برای خود ایجاد نمایید. در حالی که در زمستان، محفظه از انتقال رطوبت به دیوار پشتیبان جلوگیری می کند. نکته: این آجر در برابر تغییرات آبوهوایی مقاومت زیادی دارد. بهطوریکه میتوانید دیوار خاصی را که مدنظر دارید؛ مانند دیوار تزئینی، خاطره و غیره را با این آجرهای تزئین نمایید. سیستم نمای خشک با پانل رسی این امکان را ایجاد می کند که دیوار عایق صوتی بهتری باشد. 4- افزایش عمر مفید نما وکاهش هزینه بازسازی و ترمیم و امکان بازیافت دوباره مصالح : عمر مفید نماهای دوغابی تنها حدود ۱۵ سال است و پس از آن احتیاج به ترمیم و تعمیر دارد که تعمیر آن نیاز به تخریب نما و ملات زیری دارد . امروزه بیشتر زیبایی نما مدنظر سازندگان است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نما های خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید