راه های آسان برای تبدیل نمای خشک آجری به موفقیت

اول از همه اینکه در مواردی که می خواهید رنگ نما را روی سیمان بزنید، ابتدا بایستی سیمان بطور کامل خشک شود. متریالی که ضریب انتقال حرارتشان پایین تر است به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک قابل توجهی می کند. از آنجایی که در مناطق گرم و خشک، آفتاب به شکل دائم و مستقیم می تابد، جذب هرچه بیشتر انرژی گرمایی خورشید می تواند موجب تخریب زود هنگام مصالح به کار برده در نمای ساختمان شود. کاهش هزینه های انجام شده از طریق ذخیره انرژی یا کاهش مصرف انرژی به مرور باعث برگشت هزینه های انجام شده در خرید پنجره ترمال بریک خواهد شد. اگر طراحی اصولی انجام شود، با مشاهده یک ساختمان از دور یا نزدیک، جزئیات نمای سازه واضح و غنی به نظر خواهد رسید! اگر به مناطق گرم و خشک سفر می کنید، احتمالاً با بسیاری از خانه های گلی قدیمی و جدید روبرو شده اید. ᠎Data has been created by behsaznama Co nt᠎ent Ge nera tor ᠎DEMO.

نمای خشک آجر

اگر شما برای طراحی نما ساختمان خود به دنبال یک مجموعه ای با تجربه، حرفه ای و متعهد در زمینه طراحی و اجرا می باشید، ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. برای اینکه نمای ساختمان خود را مطابق با الگوهای یک سبک معماری طراحی کنید، می توانید از چندین سبک رایج در طراحی نمای ساختمان یک طبقه کمک بگیرید. تقریباً در هر خانواده ای می توانید عضوی را پیدا کنید که خاطره ای خوشایند و به یاد ماندنی از زندگی در این خانه های کاهگلی قدیمی دارد. نمای ساختمان یک طبقه روستایی را از این سایت دریافت کنید. اما شاید در هیچ کجای دنیا مانند ایران مردم از خانه های ویلایی روستایی اطلاع نداشته باشند. نمای بیرونی و درونی ویلاهای روستایی به گونه ایی می باشد که در آن از منابع طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده شده است، این خانه های روستایی واقع در حومه شهر با محیط اطراف خود بسیار سازگار هستند.

همچنین در این سالهای جدید، عموماً از دو نوع مصالح مانند چوب و سنگ در نمای ساختمانها به سبک مدرن، کلاسیک یا نئوکلاسیک استفاده می شود. این تحقیقات شامل طول عمر سنگ، کاربری درست سنگ ها، قیمت آن و شرایط استفاده از سنگ در ساختمان می شود. در عین حال، این سقف شیب دار به عنوان پناهگاه و سایه برای پنجره ها، ورودی ها و بالکن ها در فصل گرم است. تولید ورقه های مش در حال حاضر با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی انجام می شود و می توان طرح های بسیار خاص و چشمگیر با ماکسیمم میزان دقت و ظرافت در ریزه کاری ها، اجرا کرد. از ملات خشک و سخت شده برای نمای سنگی استفاده نکنید. وظیفه طراح این بود که بتواند تصویری زیبا، کاربردی و واضح از محیط اطراف با حداقل نفوذ در چشم انداز محلی و مقدار زیادی سطوح چوبی و سنگی ایجاد کند تا ساختار فضا را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. پنجره های پانوراما با پنجره های کوچک جایگزین می شوند، سطوح چوبی به اشکال سنگی تبدیل می شوند و شکل مستطیل شکل با خطوط گرد ترکیب می شود. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که وقتی در کوچه ای قدم می زنید، ناخودآگاه چشمان شما به معماری و نمای متفاوت آن کوچه یا خیابان بیفتد و حتی ساختار و ظاهر زیبا و چشم نواز آن برای همیشه در حافظه شما حک شود.

طراحان، به همراه معمار، برنامه ای برای ساختن ساختمانی با اتاق هایی با اشکال مختلف در ارتفاع و ویژگی های طراحی زیبا دارند. با این حساب معماران می توانند به شکلی مدرن و مدرن به زیباترین نمای یک طبقه همکف و یک ساختمان یک طبقه دست یابند و نمایی قابل قبول و زیبا ارائه دهند. نه تنها مردم عادی، بلکه طراحان و معماران نیز بار دیگر توجه خاصی به نمای خانه ویلایی ساده روستایی کردند. تماشای نمای خانه ویلایی ساده روستایی یکی از دیدنی های شناخته شده برای همه مردم جهان است، بنابراین مردم خیلی سریع با آن ارتباط برقرار می کنند. علاوه بر این، هنگام استفاده از کاشی، تخته های فایبر سمنت بهترین مصالح برالی زیرسازی هستند زیرا سطح صافی را ارائه می دهند و به چسبندگی بهتر کاشی ها کمک می کنند. سقف های شیب دار ساختمان طوری طراحی شده اند که از تجمع برف بدون دخالت میزبان در زمستان جلوگیری کنند. در کنار همه اینها، نباید از نورپردازی ساختمان به گونه ای غافل شوید که چشم را خیره نکند و به زیباتر شدن بینایی شرکت طراح و مجری نما شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید