راه های آسان برای تبدیل نمای خشک به موفقیت

تیم آجر نما کلوین پیش از فعالیت های خود در زمینه فروش و توزیع انواع آجر نما، از چندین دهه قبل تر فعالیت خود را در حوزه صنعت ساختمان و تولیدات مصالح ساختمانی از قییل قطعات بتنی پیش ساخته برای امور ساخت و ساز پروژه های عمرانی آغاز نموده است. شرکت آجر های ماندگار سهیل بهترین تولید کننده آجر نسوز نما است که در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده فرآورده های نسوز صنعتی و ساختمانی از جمله آجر نمای ساختمان با هدف تولید محصولات باکیفیت و با مشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولید آجر های نسوز نمای ساختمان شده و با استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و متنوع از نظر طرح و رنگ نموده است. این شرکت تلاش می کند با به کارگیری تجربیات این چند دهه اخیر خود در دیگر بخش های صنعت ساختمان و آمیختن آن با علوم و تکنولوژی نوین، در این بخش نیز مانند گذشته در جهت تولید و فروش انواع آجرنما برای زیباسازی خانه های قدم شما بردارد. Th is data has be​en creat᠎ed by behsaznama Con tent  G en er ator D​em​oversi​on᠎!

آیا زمان گفتن اضافی درباره نمای خشک است؟

با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز به عنوان نمای ساختمان استفاده می شود. از جمله این مزایا می توان به پوشش جداره داخلی کوره ها، ساخت جدید ترین مدل های باربیکو، محوطه سازی، نماکاری ساختمان و دکوراسیون داخلی اشاره نمود. به همین ترتیب تمام سطحی که لازم است با بتن اکسپوز پوشانده شود، مورد اجرا قرار می گیرد. علاوه بر آن بر روش الکترواستاتیک استفاده از سيستم پوشش و رنگآميزي آنادايز تنها در آلومينيوم قابل اجرا است که میتواند تنوع این محصولات را بیشتر نماید. این آجر های سرامیکی پرش شده خشک ، به راحتی قابل رقابت با انواع مختلف سرامیک هستند. در سیستم نمای خشک مشهود بستهایی برای نگهداری استفاده میشود که قابل مشاهده هستند. بالاخره نمای رومی سیمانی مناسب است یا خیر ؟ ساخته شده و فرایند عمل آوری آنها یا به صورت هوا خشک و یا با دستگاه اتو کلاو انجام میشود . این روش با دو نوع زیرسازی انجام می­شود: زیرسازی آهنی، زیر سازی آلومینیومی! این نوع آجر ها با مقاومت حرارتی بالایی که دارند در کوره ها و پاتیل ها و عایقکاری صنعتی از کاربرد فراوانی برخوردارند. همچنین آجر های نسوز سیلیسی در تولید شیشه، سرامیک و همچنین کوره های کک سازی هم کاربرد دارند، که این امر به علت این است که این نوع آجر ها رسانایی گرمایی بالایی در نفوذ ناپذیری مقابل گاز ها دارند. C᠎onte nt has ᠎been gener at ed by behsaznama Content Generator ᠎DEMO.

متخصص طراحی و اجرای نمای خشک

گروه صنعتی آجر گستر امیران نما بهترین تولید کننده آجر نسوز نما می باشد که با دانش و تجربه و همچنین پشتوانه چندین نسل در زمینه تولید انواع آجر های نسوز نما ، صنعتی و قزاق و دیگر انواع آجر مطابق با اصول فرهنگ معماری ایران باستان از سال ۱۳۸۸ اقدام به توسعه فعالیت خود نموده است. آجر های نسوز شامل انواع مختلفی می شوند. این شرکت با ساخت آجر در تنوع بسیار بالای رنگ و تنوع سایز آن و استفاده از بهترین خاک های نسوز از مرغوب ترین معادن کشور و بهره مندی از بالاترین تکنولوژی ها و بهترین نوع کوره ها، بهترین تولید کننده آجر نسوز نما می باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است به آجر هایی که از خاک سیلیسی تشکیل شده اند، آجر های سیلیسی گفته می شود. مواد اولیه برای ساخت آجر نسوز خاک نسوز است و این نوع از خاک رس در معادن کشور یافت می شوند. آجر های نسوز نسبت به آجر های سفالی تراکم بیشتری دارند و درجه حرارت پخت آن ها حدود ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. آجر نسوز نوعی آجر است که از خاک های چینی و نسوز ساخته شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف می باشد.

مزیت های نمای خشک

اگر در هنگام اجرای نمای سنگ پشت کار به درستی با ملات پر نشده باشد و پس از مدتی با فاصله بین سنگ و دیوار ، سنگ از دیوار جدا شده و می ریزد زیرا سنگهای مشابه گاهی اوقات با همان سنگ هستند در ترمیم آن مشکلاتی پیدا کنید ، سنگ آهک از ماندگاری بالاتری نسبت به سنگهای دیگر برخوردار است. کنیتکس نمای ساختمان پوششی بسیار زیبا جهت اجرا در نمای خارجی و یا دیوار داخل ساختمان است. جهت آشنایی با ۱۰ تا از بهترین ها با ما همراه باشید. نمای خشک تجهیزات ساختمانی مانند تجهیزات گاز و فاضلاب را پوشانی میدهد اما درحین حال دسترسی به آن ها را آسان می کند. شرکت آجر نسوز سهند با برترین کیفیت و با سابقه چندین ساله در زمینه آجر، آجر نما نسوز و آجر نسوز آماده ارائه خدمات خود به مخاطبین عزیز می باشد. یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان آجر نسوز شرکت آجرچی است که بهترین در تولید محصولات و مصالح ساختمانی در سطح کشور می باشد. این آجر ها در طول پخت خود دارای ۴ تا ۵ درصد انبساطی خطی خواهند بود که از تغییر فاز مواد اولیه در طول پخت ایجاد می شود. صفت بهترین عموما به چیزی اطلاق می شود که دارای گزینه های زیادی برای امتیاز دهی باشد.

نمای خشک سنگ چه کاری انجام می دهد؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نصاب نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید