راه های بسیار آسان برای مدیریت نمای خشک با آجر اضافی

آیا اجرای نما خشک توسط کارووین انجام می شود؟ قیمت آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. در اجرای نما سیمانی ساختمان از سیمان سفید و یا سیمان رنگی استفاده می شود که هر کدام زیبایی خود را دارد. نمای خشک با آجر دیگر از حالت افقی و دو بعدی خارج می شود و می توان طرح های هندسی و سه بعدی بسیار محکم و زیبایی را با آجرهای نسوز نما و دیگر انواع و رنگ های آن بوجود آورد. این خاصیت را میتوان مهمترین اصل در زیبایی نمای آجری پس از اجرا دانست. در دیوارهای این فضا طاقچه هایی به چشم می خورد و سقف آن با رسم بندی های آجری تزیین شده است. که تمونه های از آنها در نماهای آجری مورد استفاده قرار می گیرد. نمای خشک به نماهایی گفته می شود که دوغاب و ملات سیمانی در ساخت آنها استفاده نشود. حال که اطلاعاتی در رابطه با انواع نماهای سنگی، نما ویلا ترکیب سنگ و آجر و نحوهی اجرای آنها داریم، میتوانیم با دیدگاه بهتری به مزایای استفاده از نمای سنگی بپردازیم.

درباره نمای خشک

با توجه به اینکه آجر نسوز نما در کوره کاملاً پخته میشود از این نظر این نوع آجر تا دمای 1300 درجه سانتیگراد تحمل حرارت دارد. در برندهای مطرح و معروف با توجه به اینکه کیفیت مواد اولیه و نوع دستگاه پرس و همچنین کیفیت کوره بالا است از این نظر آجر تولیدی از نظر کیفیت و دوام و البته از نظر قیمت بالاتر خواهد بود. قیمت آجر نما نسوز کد AP42 آذرخش در بازار ایران معمولاً به صورت قالبی و همچنین با توجه به ابعاد هر قالب آجر قابل تبدیل به قیمت به صورت متر مربعی است. از روی آن دقیقاً سختی کار و لوازم مصرفی و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای اجرا مشخص شود. مصالحی که برای نمای خشک استفاده می شود عبارتند از صفحات رزین اشباع شده، پشم معدنی فوق العاده فشرده، الیاف سلیکات کلسیم، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی و … پانل ها سبک هستند و لایه بیرونی آن با یک رزین اپوکسی و لایه PVDF پوشش داده می شود که رنگ را ثابت می کند و برای محافظت از ورق ها پس از اتمام نصب ، از یک لایه فیلم استفاده می شود. Post w as g​ener᠎at ed by behsaznama C​ontent Generat​or Demoversi on !

دانلود نمای خشک

چنانچه آجر نما در کارخانه و در شرایط استاندارد پخت نشود و مواد معدنی غیر ضروری آن پیش از پخت تصفیه نشود پس از مدتی آجر نما دچار پوسیدگی و شوره زدن میشود. با تکمیل شدن خط افقی و تراز مورد نیاز جهت شاسی کشی، پروفیلهای افقی و عمودی را با توجه به نقشه اجرایی مورد نظر، نصب و جوشکاری می نمایند و پس از آن، در صورت نیاز به نصب توری رابیتس، زیرسازی آن (بطور معمول به کمک میلگرد) انجام شده و توری های رابیتس را توسط سیم های مفتولی گالوانیزه به آن شاسی کشی خواهند بست. به جهت سوراخ های موجود در بدنه سرامیک، درصد قابل توجهی از حجم نما هوا خواهد بود. در نصب سنگ نمای ساختمان باید از سنگ نمای مرغوب استفاده کرد که هم تراکم بالا و ضخامت قابل قبولی داشته باشد. همانطور که اشاره کردیم در اجرای نما آجر خشک از هیچگونه ملاتی استفاده نمی شود و به کمک گیره و یراق آلاتی تایل ها به یکدیگر متصل میشوند و به همین دلیل در قسمت های مرتبط ساختمان سازی باعث سرعت در کار می شود. کلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می شوند.

نمای سنگ خشکه چینی

که بسیار کاربردی و جوابگو در نماشویی و شستشو انواع سطوح می باشند.این دو مواد شامل سیلیس و دیسکیلیر می باشد که هر کدام در انواع سطوح و جنس های مختلف کاربرد دارند. در این میان با چالش تفاوت قیمت کارخانجات مختلف روبرو می شویم. برای ترکیب متریال تا 4 نوع از مصالح را میتوان در نما به کار برد. با ما همراه باشید تا شما را با هزینه ساخت ساختمان قدم به قدم آشنا نماییم. مورد سوم نیز در خصوص ساخت ساختمان می باشد که شامل انتخاب نوع اسکلت و سیستم سازه ای و برآورد هزینه های آن می شود. امروزه طرح های بسیار شیک و پارامتریک را می توان با آجر ساخت. تکنولوژی مدرن و مصالح ساختمانی در کنار کمی نوآوری میتواند منجر به ایجاد یک پروژه ساخت و ساز زیبا و بدیع شود.اجرای نمای اسپایدر یکی از انواع نماهای ساختمان است که توسط تیم ما قابل اجرا است. هرگونه اشتباه در اجرای زیرسازی منجر به خرابی نما و رخداد دیگر مشکلات میشود. آجر نما یا Brick Facade در ایران و با توجه به مرغوبت خاک رس در ایران بسیار با کیفیت است اما یکی از مشکلات اصلی روش پخت و عمل آوری آن است. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید