زمان مناسب زمان شروع اجرای بتن اکسپوز

از بتن نما در محوطه سازی پارک ها و باغ ها نیز به وفور استفاده می شود. سیستم نصب نامشهود keil یکی از سیستم هایی است که قابل اجرا برای انواع پنل ها از جمله سرامیک ،سنگ طبیعی ، سنگ مصنوعی ، سنگ کارخانه ای ، فایبر سمنت برد ، بردهای بتنی ، HPL ، و حتی پنل های پلاستیکی می باشد.تکنولوژی اتصال در این روش بسیار ساده و قابل استفاده در ابعاد بزرگ است به طوری که اجرای طرح های پیچیده تنها با طراحی یک زیر سازی ساده امکان پذیر است. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. نمای سرامیک خشک این پروژه به درخواست کارفرمای پروژه با سیستم کیل KEIL اجرا گردیده است. آشنایی با طراحی نمای سرامیک خشک و انواع دیگر نما ها اهمیت زیادی دارد. از آن جایی که بسیاری از ساختمان¬های ساخته شده تراز نیستند، سیمان می¬تواند نقاط ضعف و عیب¬ها را بپوشاند و نمای ساختمان را یک دست نشان دهد.

نمای اقلیم گرم و خشک

به دلیل جلوگیری از اتلاف سیمان و سایر مواد تشکیل دهنده در بتن نما از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است. از بتن اکسپوز به عنوان کفپوش راه ها و پیاده رو ها نیز استفاده می شود؛ زیرا قیمت آن نسبت به سایر مصالح برای این کار پایین تر است و در پروژه های بزرگ توجیه اقتصادی خیلی خوبی دارد. همچنین در برخی شرایط خاص به دلیل سختی حمل و نقل و موارد دیگر استفاده از بتن درجا مقرون به صرفه تر از بتن پیش ساخته است. در این روش ساخت بتن اکسپوز برای نما در مراحل مختلف انجام می شود. در این صورت تمام مراحل ساخت بتن اکسپوز مانند قالب گیری بتن و موارد دیگر در کارگاه محل پروژه انجام می گیرد. در ترمیم بتن اکسپوز باید تشابه رنگ و کیفیت در تمام نقاط تعمیری وجود داشته باشد که این موضوع در بتن ها معمولی اهمیت چندانی ندارد.

در پنجره های دوجداره ترمال بریک انتقال حرارت و صوت ۱۰۰۰ بار کمتر از آلومینیوم معمولی است (این پنجره ها عایق صوتی هستند، زیرا همیشه در فرم های دو یا سه جداره طراحی می شوند و با از بین بردن ارتعاشات بین قاب های داخلی و خارجی به کاهش نوفه کمک می کنند). در نظر بگیرید که پنجره های آلومینیومی در مدل های نرمال و ترمال بریک تولید می شوند و به انتخابی کاملا مناسب برای شما تبدیل شده هزینه اجرای نمای خشک اند. در این مطلب می خواهیم به آموزش ساخت پنجره ترمال بریک بپردازیم. نکته ای که باید در اجرای بتن نما با هر کدام از روش های گفته شده در نظر بگیرید این است که بعد از اینکه کار به اتمام رسید و اسپری حفاظت کننده روی کل سطح پاشیده شد باید یک پلاستیک نایلونی روی آن قرار گیرد. در این روش قبل از اینکه بتن ریزی انجام شود قالب ها بسته می شوند و فشار وارد شده به هر کدام از آنها توسط مهندسین محاسبه خواهد شد. نحوه اجرای بتن اکسپوز بر اساس نیاز پروژه و نظر کارفرما به دو صورت پیش ساخته و استفاده در محل مورد بهره برداری قرار می گیرد که در ادامه هر کدام را به طور مفصل توضیح می دهیم.  This conte nt was  do​ne by G​SA Con​te nt Gen᠎erator Dem​ov᠎ersion !

به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. همچنین نحوه ساخت و اجرای آن در کارگاه پروژه و یا استفاده از آن به صورت پیش ساخته آسان می باشد. همان طور که ملاحظه کردید نحوه ساخت این نوع بتن آسان است و حتی خودتان هم می توانید آن را بسازید؛ اما به دلیل حساسیت کار و اینکه این بتن در نما استفاده می شود برای ایجاد کیفیت بالا توصیه می شود آن را سفارش داده و توسط مجریان کارآزموده از بتن نما استفاده کنید. ​Th is art icle w​as g᠎en​erated with the he​lp of G᠎SA​ Con tent  G ener ator DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید