زمزمه اجرای نما اسرار

به طور کلی ضخامت پنل های مورد استفاده در نمای کف حدود 2.5 سانتی متر و نوع مورد استفاده در نما بیرونی حدود 1.5 سانتی متر می باشد. به طور کلی در طراحی و اجرای نمای ساختمان مشهد استفاده از انواع رنگ و تنوع بافتی خیلی با اهمیت می باشد. این فاکتور ها می تواند نوع ساختمان و معماری آن و این که معماری آن مدرن یا سنتی می باشد بوده و بر اساس ترکیب رنگ ها و نوع رنگ ها انتخاب می شود. همانطور که در بالا اشاره شد، انواع مختلفی از مقاطع بتنی قابل سفارش است. قیمت بتن اکسپوز به عوامل مختلفی از جمله تولید، نوع قالب، روش نصب و غیره بستگی دارد. امروزه از اجزای پیشرفته تری در نمای ساختمان استفاده می کنند، یکی از مصالحی که از گذشته تاکنون در ساخت و ساز به کار می رود، بتن اکسپوز است، جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات و روش نصب پانل های بتن اکسپوز تا آخر مطلب با آهن ملل همراه باشید. Th is article w​as creat ed  by behsaznama C᠎onte​nt G ener ator D em ov ersion!

نمای خشک بتنی

در اجرای نمای رومی از سنگ هایی مانند سنگ تراورتن استفاده میشود ولی متریال دیگری که امروزه، در اجرای نمای رومی به کار میرود، سیمان سفید است. پنجره ها زیاد ولی باریک هستند به دلیل جلوگیری از ورود گرما به داخل. باید در نظر داشته باشید که پنجره آلومینیومی ترمال بریک دارای برتری عایق بندی مناسب تر بوده و با تکنولوژی به روز تری تولید می شوند و این در حالی است که در پنجره آلومینیومی نرمال ما نمی توانیم ضریب شکست حرارتی مانند محصولات ترمال بریک را انتظار داشته باشیم ولی از لحاظ سطح مقطع و همچنین امکان پیاده سازی در اشکال هندسی مختلف، محصولات نرمال می توانند گزینه ای مناسب برای خریداران به شمار روند. منظور از روش خشک این است که هیچ گونه ملاتی در نصب آن استفاده نمی شود. این عایق به صورت مکانیکی و مستقل بین سازه و نما نصب میشود. انتخاب بام های مسطح و نگهداری برف ر روی بام ها به عنوان عایق حرارتی. سطح صاف و عاری از هر گونه مواد اضافی آن، باعث شده که هیچ گونه پوششی بر روی پانل های اکسپوز به کار نرود. به این ترتیب از ۱۹۷۰ تا ۱۹۹۰ با پیشرفت فناوری ساخت بتن و اجرای آن، پانل های اکسپوز به درجه بالایی از مقاومت و کیفیت رسیدند.

اجرای نمای خشک مشهد

بتن اکسپوز نوعی از بتن است که به دلیل مواد به کار رفته در آن، سطح صاف و عاری از هر گونه زایدات اضافی دارد. در صورتی که تمیز بودن کار برای ما مهم باشد، بهتر است از سیمان سفید استفاده گردد. سبک مدرن بر فرمهای تمیز و شسته رفته ، استفاده از مواد طبیعی و یکپارچه کردن فضای بین داخل و خارج تأکید و ترکیبی از آسایش و شیک بودن را به همراه دارد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک بهره وری انرژی را با کنترل روش های انتقال حرارت بهبود می بخشد. همچنین از دیگر مزیت هایی که جا دارد در رابطه با پروفیل های پنجره دوجداره آلومینیومی به آن اشاره کنیم می توان به تنوع رنگی که در اختیار مشتری قرار میگرد اشاره کرد. همانطور که در بالا به آن اشاره شد، بتن اکسپوز به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا، هم در نمای خارجی و هم در نمای داخلی کاربرد دارد. نکته با اهمیت دیگر، توجه به کیفیت بتن و برند کارخانه تولیدی آن می باشد چرا که در صورت ساخت بتن از ملات بی کیفیت، طول عمر، مقاومت و استحکام آن به شدت کاهش می یابد. بسیاری از تولیدکنندگان پروفیل آلومینیوم با بکارگیری مهندسین با تجربه و آشنا به طراحی قالب اکستروژن و مقاطع پروفیل آلومینیوم محصولات جدیدی از پنجره آلومینیوم را به بازار عرضه می کنند که هر یک سیستم اختصاصی خود را دارا می باشد.

در هنگام خرید می توان با توجه به فضای مورد نظر، انواع مقاطع مستطیلی، مربعی، ال شکل و یو شکل را سفارش داد. تهویه جریان هوای داخل این محفظه با توجه به شرایط اقلیمی محل قرارگیری ساختمان و بسته به نیاز آن منطقه قابل تغییر است. با توجه به ساختار آن در کلیه شرایط آب و هوایی و تمامی فصول سال قابل اجرا نمای خشک در ساختمان است. در سالهای اخیر به علت توجه بیشتر به مسائل اقلیمی و از مد افتادن آنها پنجرهها دوباره کوچک شده و به تعادلی نسبی نزدیک شدهاند. توجه به سازگاری مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می­ شوند. همانطور که گفته شد در اجرای نمای آجری مدرن از تکنولوژی جدید بهره گرفته می شود. لازم به ذکر است در هنگام سفارش، روش نصب به سازنده گفته شود زیرا این روش نسبت به سایر روش ها تفاوت هایی دارد. از مهم ترین ویژگی های منحصربفرد شیشه میتوان به وزن کم، سرعت بالای نصب و ظاهر جذاب اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید