زیرسازی نمای خشک و دیگر محصولات

کاهش هزینه ترمیم، افزایش عمر مفید و امکان بازیافت مصالح توجه به این نکته ضروری است که نماهای معمولی بعد از چند سال قطعاً نیازمند ترمیم و ایجاد گیرداری مجدد می باشند و این خود یعنی تحمیل هزینه ای اضافی که کارفرما بعد از مدتی باید برای نما متحمل گردد و در انتهای کار با توجه به عمر مفید کارهای دوغابی ۱۵ سال می باشد باید تمامی لایه ملات و همچنین سنگ مربوطه را تخریب نمود و این بدان معنی است که اگر هزینه ای – که حدود ۱۰ برای اجرای نماهای دوغابی صرف می شود بعد از اتمام کار ساختمان، باید بصورت کامل آن را مستهلک شده تلقی کرد . این قطعات را می توان از مراکز فروش اتصالات نمای خشک خریداری نمود. بهتر است در انتخاب متریال، رنگ و طراحی نمای بیرونی ساختمان های مسکونی و تجاری احتیاط کنید زیرا نمای ساختمان تاثیر زیبا و جذابی بر ساختمان و نمای شهر دارد. بر اساس نحوه نصب و قرار گرفتن اتصالات در نمای خشک، این نوع نما را به دو دسته ی مشهود یا نمایان Visible و نامشهود یا غیرنمایان Invisible تقسیم بندی می کنند. به طور کلی نحوه اجرا ها با هم متفاوت است و به نوع مصالح مور استفاده و جزئیات آجری نمای خشک بستگی دارد.  C on te​nt w᠎as gen erated by behsaznama Content Gen​erator Demoversion᠎!

اجرای بتن اکسپوز

همان طور که از نام این نما بر می آید، به صورت خشکه چینی اجرا شده و تفاوت اصلی آن با نماهای ملاتی در نحوه اتصال مصالح به بدنه سازه است. اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی و اداری خود را تغییر دهید باید بهدنبال شرکتی باشید که در این زمینه حرفهای است و میتواند با بهترین مصالح موجود نمای فوقالعادهای به عمارت شما هدیه دهد. به این ترتیب که نصب نما به صورت خشک، امکان نصب مصالح نوین ساختمانی با تنوع طرح و جنس و رنگ فراوان را برای ما فراهم می آورد. بدون بو و اسید بوده و خورنده نیست و آسیبی به مصالح جانبی خود نمی رساند. اگر چنانچه تمایل دارید از این نوع سرامیک برای نمای ساختمان های خود استفاده کنید، با ما در کاشیران همراه باشید. با توجه به نیاز، بتن ریزی درجا، بلوکهای پیشساخته و یا پانل های بتن مورد استفاده قرار می­گیرد. توجه به سازگاری مصالحی که برای زیرسازی نمای خشک انتخاب می­ شوند. Th​is c​on​tent was generated by behsaznama Content᠎ G en er ator  Demoversion᠎.

با ابعادی داری ۲۴ در ۱۷ متر این ساختار بزرگترین پلاتفرم یا سکوی بنای یادبود باستانی است که متعلق به سومالیای شمال خاوری است. سرامیک خشک پرسلانی مجوف : این سرامیک در ضخامت خود دارای سوراخ هایی می باشد که بعلت پر بودن از هوا نقش قابل ملاحظه ای درکاهش وزن این سرامیک داشته علاوه بر این نقش عایق حرارتی را نیز ایفا کرده زیرا این سوراخ ها ازعبورهوای گرم و سرد جلوگیری بعمل می آورند. این نوع سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنج ها، کف پنجره ها ساختمان است که ظرافت زیاد به نمای تمام شده و قابلیت رگلاژ و آب بندی بالا را به محصول می دهد. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد.

نما خشک مشهد

این بدان معنی است که با انتخاب پشم سنگ ذاتا محصول قوی تری نسبت به سایر عایق ها دارید .برخی از مزایایی که باعث انتخاب پشم سنگ به عنوان عایق برای نماها و ساختمان ها می شود عبارتند از :مقاومت در برابر آتش : پشم سنگ ساخته شده از سنگ می تواند تا 1000درجه سانتیگراد را تحمل کند . شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. تمام لایههای نمای خشک با سازههایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب میگردند. برای شروع بهتر است تعریفی ازسرامیک ارائه دهیم : بطور کلی به مواد کانی (معدنی) که فلزی نیستند سرامیک می گویند.سرامیک خشک نیز ازآن جهت اطلاق می گردد که در مرحله نصب و اجرای آن مطابق سابق از ملات استفاده نشده بلکه از تجهیزاتی مثل پیچ و مهره یا ریل که از جنس استیل ، گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. نمای این ساختمان نیز از آلومینیوم کامپوزیت تشکیل شده است تا ظاهر آن را متفاوت کند. اجرای نمای سرامیک خشک را در ساختمان هایی می بینیم که قبلاً از نمای ورق کامپوزیت استفاده شده است.

نمای خشک در معماری

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه اجرای نمای خشک ساختمان وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید