ستاره بودن در صنعت یک امر نمای خشک است

تفاوت در شکل و اندازه و محل قرارگری پنجره ها در نما کمک میکند تا بنا از حالت یکدستی در بیاید و حس زیبایی و شفافیت را به ساختمان اضافه میکند. در نهایت هم به دو روش نمایان و پنهان، میشه سنگ ها رو روی دیوار نصب کرد. شستشوی نمای کنیتکس با استفاده از روش واترجت اجرا می شود که حالت کارواشی طور دارد که موجب بلند شدن کلیه گرد و غبار ها و آلودگی های سطحی می شود. این مجموعه با بیش از ۴ دهه تجربه در حوزهی تولید پروفیل آلومینیوم و اجرای خدمات رنگ آمیزی به روش آندایزینگ و روش پودری، با بزرگترین تولیدکنندگان صنعت درب و پنجره آلومینیومی همکاری کرده و امروزه متنوعترین سیستمهای معماری و نما را تولید میکند. ساختار آن به صورت قطعاتی عایق، مانند شیشه، است که در داخل قاب چوب یا آلومینیوم قرار می گیرد. استفاده از عایق حرارتی در نماهای خشک باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند. می توان گفت اولین نظرات و قضاوت های افراد از ساختمان به واسطه ی همین مشاهده ی نما شکل می گیرد و اگر نما قدیمی و بی کیفیت باشد افراد تصور می کنند داخل ساختمان نیز اینگونه است و اگر نما حرفه ای و با توجه به ترندهای روز باشد نیز افراد تصور می کنند داخل آن نیز به همین شکل می باشد و تمایل به دیدن داخل آن و یا استفاده از ساختمان پیدا می کنند .

اجرای نمای خشک مشهد

از آنجایی که نصب آجر و ریل ها در این نوع نما به صورت مکانیکی انجام می شود نیاز به استفاده از کارگر حرفه ای نیست. در طراحی نما کلاسیک امکان استفاده از المان ها و مجسمه ها و ستون های بلند وجود دارد و از ویژگی های شاخص آن به شمار می رود. این کار باعث کاهش مصرف انرژی در بخش سیستم سرمایش می شود. گاهی از اوقات کارخانه این نما را به صورت پنل در اختیار کارفرما قرار می دهد و در برخی از موارد نیز اجزا به صورت مجزا به محل کار آورده می شود. مصالح مورد نیاز این نما سیمان و ماسه است و در آخر کار طی چند مرحله رنگ آمیزی توسط اجراکننده ، کار به اتمام میرسد . سرامیک خشک که از آن تحت عنوان سرامیک پرسلانی نیز یاد می شود، یکی از کاربردی ترین مصالحی است که در اجرای نما خشک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. نماهایی که با ملات و دوغاب طراحی می شوند عمر مفید زیادی ندارند و بعد از 10 یا 15 سال به ترمیم و بازسازی نیاز دارند. شهریار تبریز – مهدیه فرجزاده: هر چند در بحث هویت شهری مولفههای زیادی مطرح است ولی در این مجال بیشتر با نگاهی بر طراحی ساختمان و نما بر این موضوع پرداختیم که در ادامه پای صحبتهای تورج روشنایی، معاون معماری و شهرسازی شهرداری تبریز نشستهایم تا نگاهی کلی از وضعیت کنونی نماهای شهری تبریز و بایدهای که رعایت آن برای داشتن شهری ایمن ضروری است و متناسب با هویت شهری تبریز است، داشته باشیم.  Po​st h​as  be en generat​ed  by behsaznama Content  G᠎ener᠎at or D em over si on.

سیستم نصب نمای خشک

استیل گالوانیزه به صورت ورق قابل استفاده می باشد و در صورت ترکیب آن با سایر متریال ها همانند چوب می تواند باعث ایجاد ظاهری شیک و متفاوت شود. تجربیات ما را به شما منتقل می کنیم. یکی از مواردی که باید در موضوع قیمت شستشوی نما به ان اشاره کنیم بحث ترمیم سنگ نما می باشد. تا بدین جا بارها و بارها تاکید کردیم که تخصص و تجربه مشاور طراحی نمای مدرن به اندازه بودجه ای که صرف می کنید، شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید و… در غیر این صورت احتمال جدا شدن سنگ از ساختمان و سقوط آن وجود دارد. نمای بایرامیکس علیرغم مزایایی که دارد مورد استقبال جامعه مهندسین و پیمانکاران ساختمان قرار نگرفته است. از جمله ویژگی های طراحی نما پارامتریک می توان به ایجاد طرح های بسیار متنوع، الهام گیری از عناصر طبیعت برای طراحی و صنعتی سازی مصالح برای کاهش پرتی متریال مورد استفاده در سبک های مدرن و کلاسیک اشاره کرد. همچنین با به کارگیری فناوری روز در مراحل پخت، محصولی با مقاوت بسیار بالا در برابر فشار، دما و عوامل محیطی تولید می شود. گفتنی است که در این نما نیز همچون سایر انواع نماهای ساختمان مجری نمای خشک آجرهای نما را با به کارگیری اتصالات نمای خشک به ساختمان متصل می نماید .

نوع دیگر نما، نمای آجری است که شامل آجر سفالی و آجر شیلیایی می باشد. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. علاوه بر زیبایی ظاهری، هدف استفاده از این نما کم کردن میزان نور وارد شده به محیط داخلی ساختمان است. مواد شوینده و اسیدی و ساینده میتواند روی نانو تاثیر منفی بگذارد و خاصیت نانو را کم کند. همچنین زیبایی طرح ها، تنوع رنگ، گرما و آرامشی که دیدن اشیا و سازه های چوبی به انسان می دهد و اصالت و حس قدمتی که نماهای چوبی ایجاد می کند با سنگ، فلز، آجر و امثال آن به دست نمی آید. برای پوشش دیوارهای بیرونی از سیمان استفاده می کنند. نمای سیمانی از متریال سیمان سفید و پودر سنگ تهیه میشود. برای اجرای نمای سیمان تگری باید سیمان سفید یا رنگی را با پودر سنگ سفید مخلوط کرد. مقاله نبشی کشی ساختمان و نحوه اجرای آن، به شما در شناخت این فرایند کمک خواهد کرد. امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های ساخت و ساز بهترین گزینه اجرای بازسازی منزل می باشد که در مقایسه با هزینه های ساخت و ساز بسیار مقرون به صرفه می باشد .

نمای خشک سنگ امیدها و اهداف

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکتهای نمای خشک در تهران وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید