سرامیک نمای خشک توضیح داده شد

شرکت بین المللی مجموعه کارخانجات دیرگداز با ۳۰ سال سابقه درخشان فعالیت در این عرصه به عنوان قدیمی ترین تولید کننده در صنعت آجر نسوز نما همواره در تلاش است که برای بروز کردن تجهیزات، روش تولید، آموزش نیروی متخصص قدم برداشته و با کمک مخاطبین و همراهان خود روز به روز قویتر در این عرصه پیشرفت نموده و قدم برمیدارد. تیم بین المللی کارخانجات آجرنسوز نما کیمیا کهن با پرسنل و متخصصان فعال و مجرب و همچنین با بهره گیری از معادن انحصاری خود و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور، برای تامین نیاز های روزانه صنعت ساختمان به انواع فرآورده های نسوز و با هدف ایجاد درآمد های ارزی پایدار برای کشور، در سال ۱۳۷۶ انواع مواد نسوز و آجر نای نسوز در شهرک صنعتی شکوهیه تاسیس کرد. گروه بین المللی کارخانجات فرآورده های آجر رضوان تهران در سال ۱۳۷۴ همراه با پرسنل مجرب و متخصصین فعال، همچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در کشور جهت تامین نیاز های متنوع صنعت ساختمان به انواع آجر نما ها و کف به جهت ارز آوری با اهدافی از پیش تعیین شده تحت نام شرکت تولیدی صنعتی رضوی تهران تاسیس شد. This po​st h as been  done with t᠎he help of G᠎SA Con tent Gener ator Dem᠎ov᠎er sion!

اجرای نما خشک در مشهد

این شرکت تلاش می کند با به کارگیری تجربیات این چند دهه اخیر خود در دیگر بخش های صنعت ساختمان و آمیختن آن با علوم و تکنولوژی نوین، در این بخش نیز مانند گذشته در جهت تولید و فروش انواع آجرنما برای زیباسازی خانه های قدم شما بردارد. از این نوع بتن در فرودگاهها و جادهها استفاده میشود و سرعت سختشدن آن بسیار زیاد است. آجر نسوز نیز از انواع مصالح ساختمانی می باشد که معمولاً برای نما ساختمان ها و بنا ها مورد استفاده قرار می گیرد. عدم استفاده از محافظ های ساده و عمودی در پنجره ها و طراحی محافظ های زیبا برای پنجره ها طوری که هم از نظر امنیتی و هم از نظر زیبایی چشم انداز نما را ارتقا دهد، از دیگر تمهیدات معماری در طراحی نما می باشد و نیز محافظت پنجره ها در برابر باران به هر نحوی در هنگام طراحی نما ضرورت دارد. در صورتی که شرایط آب و هوایی به صورت گرم و مرطوب باشد، با باز گذاشتن این محفظه امکان تهویه بیشتر فراهم میشود و در صورتی که شرایط آب و هوایی سرد و خشک باشد، با بستن این محفظه یک عایق گرمایی برای ساختمان میتوان به وجود آورد تا در مصرف انرژی صرفه جویی اجرای نمای خشک در ایران شود.

نمای خشک جورچین

آجر سیلیسی در دمای ۱۴۲۰ تا ۱۴۸۰ درجه سانتی گراد با یک منحنی پخت کنترل شده پخته می شود. ممکن است در برخی ساختمان هایی که به سبک رومی طراحی شده اند تعداد مجسمه ی سنگی تراشکاری شده در ورودی ساختمان مشاهده کنید که بخشی از نمای ساختمان به حساب می آیند. با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز به عنوان نمای ساختمان استفاده می شود. از آنجایی که در زمانهای خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریستها روبهرو میشود، فصل حراج در قشم به عنوان یک بازه زمانی پر از تخفیف معروف است. همچنین شرکت سهند به عنوان اولین و بهترین مبتکر آجر های رنگارنگ و آجر قرمز شناخته شده است. برای حل مشکل اتلاف انرژی، تولیدکنندگان درب و پنجره، عایقی را ارائه دادهاند، که به عنوان یک سد عایق بین داخل و خارج از قاب پنجره قرار میگیرد. شرکت آجر های ماندگار سهیل بهترین تولید کننده آجر نسوز نما است که در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده فرآورده های نسوز صنعتی و ساختمانی از جمله آجر نمای ساختمان با هدف تولید محصولات باکیفیت و با مشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولید آجر های نسوز نمای ساختمان شده و با استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و متنوع از نظر طرح و رنگ نموده است.

ی ساختمان محسوب می شوند.

یکی دیگر از بهترین تولید کننده آجر نسوز نما گروه تولیدی صنعتی کیان برنا پارسیان می باشد که نزدیک به دو دهه است که در حوزه تولید و توزیع قطعات بتنی پیش ساخته و مصالح ساختمانی نما در سراسر کشور فعالیت می کند. همانطور که از اسم آن مشخص است به آجر هایی که از خاک سیلیسی تشکیل شده اند، آجر های سیلیسی گفته می شود. زیرا در استفاده از این روش پشت نما با استفاده از پوشش سیمانی یا پلاستر پوشانده می شود و سپس با چسب اندود کردن پشت آجر آن را بر روی دیوار می گذارند . 2- سپس پروفیل هایی مثل نبشی رو که از قبل انتخاب شدن، روی پوسته ی ساختمان نصب می کنن. کاربری نسبتا آسانی دارند و پس از رنگ آمیزی عملاً نفوذ ناپذیر خواهند بود و در صورت استفاده روی سطوح خشک بهترین عملکرد را خواهند داشت لذا جزو یکی از بهترین محلول های موجود برای نمای ساختمان محسوب می شوند. یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان آجر نسوز شرکت آجرچی است که بهترین در تولید محصولات و مصالح ساختمانی در سطح کشور می باشد. یکی دیگر از مزیت های این نوع سرامیک راحتی تنظیم و رگلاژ آن است، به همین دلیل شما چه در حین کار و چه در پایان کار می توانید به راحتی معایب و خطاهای آن را حتی در اندازه یک میلی متر پیدا و اصلاح کنید.

Da​ta has been g enerated ᠎by G SA Conte​nt G en​erat or Dem​oversion.

دیدگاهتان را بنویسید