سرانجام، کلید متخصص طراحی و اجرای نمای خشک آشکار شد

به همین جهت می خواهیم شما را با ۱۰ تا از بهترین تولید کننده آجر نسوز نما آشنا کنیم. امروزه آجر نسوز یکی از محبوب ترین مصالح ساختمانی، برای ایجاد ساختمان های پایدار می باشد که به مصالحی با استحکام بالا و پتانسیل سرمایه گذاری قابل اعتماد شناخته می شود. آجر نسوز از جمله آجر هایی است که در این روز ها مورد استقبال زیادی از سوی معماران قرار گرفته است. شما میتوانید با اجرای یک نمای زیبا در فضای بیرونی ساختمان خود و اجرای فرآیند نورپردازی بر روی آن به زیبایی و جذابیت هرچه بیشتر منازل و نمای ساختمان خود کمک شایانی کنید.طراحان و معماران باید به این نکته توجه داشته باشند که نمای ساختمانهای خود را ضد آب طراحی کنند تا در صورت آلودگی و کدر شدن بتوانند بهراحتی آن را مورد شستشو قرار بدهند تا هیچگونه آسیبی به نمای ساختمان آنها وارد نشود. لازم به ذکر است که بیشتر معماران و طراحان نمای ساختمانی، بهخاطر دادن زیبایی و جذابیت بیشتر، در برخی محاسبات خود اندازه طولی لامل ها را با یکدیگر مساوی میگیرند که البته بنا بر نیاز سازه و ایجاد ظرافت در طراحی نما و معماری است. سیستم کرتین وال یکی از پوششهای فضای بیرونی ساختمان است که بهخاطر انتقال نور و روشنایی به درون ساختمان و همینطور به وجود آوردن نمایی زیبا و دلنشین مورد استفاده قرار میگیرد. This po st h as ​been writt en ​by behsaznama᠎ Content G᠎en erator  DE MO᠎.

تجهیزات نمای خشک

همانطور که پیشتر گفتیم لامل یک سازه از جنس آلومینیوم یا فولاد است که برای نگهداشتن شیشه در نمای بیرونی ساختمان کرتین وال مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که می دانید به دلیل پیشرفت بسیار زیاد صنعت ساختمان سازی باعث شده تا اکثریت شرکت های تولیدی در بانک اطلاعات اتحادیه تولیدکنندگان کاشی و سرامیک حضور پیدا کنند و خبر از بروز رسانی خط تولید تجهیزات کارخانه های خود به مشتریان خود می دهند. «سارای ایران» به عنوان تنها مرجع هماهنگی و فروش محصولات سارای ترکیه در ایران، یک سایت فنی-مهندسی واقع در شهر تهران است که در زمینه ی محاسبات سازه ای و بهینه سازی لیست اقلام مورد نیاز پروژه ها فعال می باشد. به هر حال در پروژه های این چنین، متریال تیره و مشکی قابل اجرا میباشد. در نماهای خشک، متریال نما به کمک زیرسازی فلزی و بدون استفاده از ملات بر روی سازه اولیه قرار می گیرد و باعث افزایش سرعت، ایمنی، کیفیت و طول عمر نما می شود. تازه های صنعت کاشی و سرامیک با توجه به ساختار آنها متفاوت است از این رو اگر برای شما طرح، رنگ و مواد اولیه این محصولات که در ساخت آنها تاثیر گذار است برای شما اهمیت دارد می توانید از لیست کارخانه هایی که در این بخش قرار گرفته اند محصولات هر کدام را بصورت کامل بررسی کنید که این بررسی می تواند به شما اطلاعاتی در مورد جنس و کیفیت آن به شما بدهد. This content was ᠎done with the he lp of behsaznama Con​tent G᠎enerat or Demover᠎sion!

شرکت های نمای خشک

بدون شک معادن زیادی در مرکز ایران وجود دارد، این معادن مواد اولیه محصولات نهایی را تامین می کند از جمله این مواد عناصری مانند خاک می باشد که در ساخت محصولات ساختمانی که در نمای ساختمان تاثیر گذار است استفاده می شود. در این روش نصب ، تایلهای بتن اکسپوز ، مانند سنگ نما با استفاده از دوغاب ماسه و سیمان نصب میشوند. چرا بتن اکسپوز به سرعت جایگزین محصولات مشابه خود می شود؟ به دلیل اینکه قالب های آن مانند بلوک معمولی هستند، نصب آن با سرعت بالایی انجام می شود. عملیات تراز کردن باید با دقت بالا و تحت کنترل مهندس مربوطه انجام قطعات نمای خشک شود. انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک کشور در پی همایشی به تمام تولید کنندگان صنف اتحادیه کاشی و سرامیک عضو اعلام نمود که تمامی برندهای معروف کاشی و سرامیک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند از آنها برای ساخت و ساز خود به نحود احسن استفاده کنند. نمای ساخته شده با کامپوزیت توسط لایههای آلومینیوم پوشش دهی میشود و مقاومت بسیار بالایی دارد. از لاملها در قسمتهای خارجی ساختمان استفاده میشود و به دو گونه عمودی و افقی در نمای کرتین وال استفاده و تقسیمبندی میشوند.

اجرای نمای خشک سنگ

لازم به ذکر است قسمت میانی سطح خارجی لامل در میان دو قسمت لاستیکی خور دماغه نام دارد که این دماغه لامل محل قرار گرفتن شیشه بر روی لامل است. درواقع نمای کرتین وال نوعی از انواع نماهای شیشهای است که بیشتر از سازههای آلومینیومی که همان لامل است و شیشه در آن استفاده میشود. همچنین استفاده از این نوع نما هر نوع فشاری که به سازهها وارد میشود را میتواند به وسیله لامل به دیوارهای ساختمان انتقال بدهد. یکی از مهمترین دلایل در استفاده از لامل و کرتین وال در نماهای ساختمان این است که لامل از جنس آلومینیوم است و آلومینیوم نیز فلزی سبک است، از اینرو هیچ گونه فشاری را به ساختمان و سازههای دیگر وارد نمیکند. تاریخچه نمای شیشه ای ؛ در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم ساختمان ها را با دیوارهای بیرونی می ساختند. بیشتر بخوانید: نمای شیشه ای چیست؟ با این حال این رو در نظر داشته باشید که نمای سرامیک خود جلوه ای زیبا به نمای ساختمان شما میبخشد و به دلیل تنوع رنگ و طرحی زیادی که دارد قدرت انتخاب را برای شما بالاتر خواهد برد. همچنین باید حواس خود را جمع کنند که درب ورودی منازل را از نظر نما و زیبایی با نمای ساختمان خود هماهنگ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید