سریع و آسان اصلاح در شما نمای خشک

این نما بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی، آجری و … 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. با این حال شاید فعلا نتوان هر طرح نمای خشکی را از نظر جنبه های زیست محیطی ستود زیرا به دلیل صنعتی بودن، تولید و حتی اسقاط مصالح آنها آثار خوبی را بر روی محیط زیست نخواهد داشت. بنابراین نمای هر ساختمان در شکل دهی به مجموعۀ شهری که در آن حضور دارد، مؤثر است. به همین علت است که تاکید میکنیم طراحی نمای ساختمان را پشت گوش نندازید و آن را به تیمی با سابقه که تجربه طراحی و اجرای انواع نماهای ساختمانی را دارد، بسپارید. اجرای نمای خشک پرسلان با کاشی های با کیفیت . استفاده از پیچ و اتصالات فلزی محکم در نصب نمای خشک و درصورت رعایت اصول و استانداردهای مربوط به اجرای نما، مانع از بروز اتفاقاتی مثل سقوط غیرمنتظره قطعاتی از نما خواهیم بود. لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است. مقاوم می باشد. سنگی که برای نمای ساختمان انتخاب می شود باید از دوام و استحکام لازم برخوردار باشد در غیر اینصورت در اثر انقباض و انبساط دچار ترک خوردگی خواهد شد.

اجرای نمای خشک شیراز

​This artic​le has  been gener᠎at ed by behsaznama Con​tent Gener​at᠎or ​DEMO​!

شرکت نمای خشک

البته این نکته الزامی نبوده ولی رعایت آن می تواند در جهت بهتر شدن نمای ساختمان مفید باشد. یکی از تکنیک های مفید در این راستا، استفاده از ابزار نما و متعلقات آن می باشد. نمای ساختمان یکی از پررنگ ترین بخش های اجرایی برای احداث یک بنا می باشد که عوامل متعددی همچون شیکی ، مدرنیته ، آرامش ، عایق صوتی و حرارتی و ایمنی را در بر می گیرد و مانع از اتلاف انرژی در یک ساختمان می شود . طراحان، پنجره را از مهم ترین بخش های ساختمان، برای حفظ ایمنی، سلامتی و آسایش دانسته و وجود پنجره را در ساختمان، به دلیل اجازۀ ورود نور و جلوگیری از داخل شدن باران، ایمنی و قابلیت سکونت و ایجاد گردش مناسب هوا، ضروری می دانند. امروز که حدود دو دهه از ورود آن به کشور ما میگذرد شرکتهای بزرگ و معتبر، یکی پس از دیگری دستاندرکار اجرای طرحهای جذاب آن میشوند.

بر خلاف نماهای خشک که گفتیم شرکتهایی هستند که مسئولیت طراحی تا اجرای این نماها را برعهده گرفته و تقریباً در این نماها جای نگرانی نداریم، در نمای تر با توجه به مشخص نبودن وزن نما که یکی از آیتم های مهم در طراحی شاسی این نماهاست ، مهندسین طراح سازه به این بخش ورود نکرده و دتایل خاصی را همراه طرح نمای مصوب ارائه نمی کنند . همانطور که گفته شد برخی ساختمانها مشمول تهیه طرح مصوب نما می شوند که این نکته نیز در ضوابط شهرسازی هر استان مشخص شده است. اشاره نمود. آجر نمای ساختمان با تنوع بالای خود گزینه های بیشماری برای نماسازی در اختیار طراحان و معماران قرار می دهد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. امروزه زیبایی و توجه به دکوراتیو داخلی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است که با تغییرات جزئی و کوچک، میتوان این مهم را اجرا نمود. هر چند که سبک مدرن را میتوان به عنوان محبوبترین سبک طراحی داخلی در نظر گرفت.

ما هر ماه اطلاعات کارشناسان خود را هم از نظر معماری و مهندسی و هم در سنگ شناسی تقویت کرده و خود را به روز میکنیم تا بتوانیم به هنگام خرید و یا حتی دادن مشاوره ای ساده به مشتریان خود اطلاعات مفیدی را از سنگ ها در اختیارشان بگذاریم. نمای ساختمان های هر منطقه باید با شرایط اقلیمی آن هماهنگی کامل داشته باشد. در ساخت خانههای مدرن که اغلب از طراحی پارامتریک استفاده میگردد یا حتی ساختمانهایی که طراحی مستطیل گونه دارند، صد در صد قسمت بیرونی نمای ساختمان به عنوان نمای بیرونی تلقی میشود. 4. آب بندی این نوع نما نیز توسط نوارهای آب بندی یا چسب های سیلیکونی مخصوص انجام می شود. 1. به منظور اجرای نمای کامپوزیتی در ابتدا باید عملیات های نصب شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ انجام شرکت طراح و مجری نما گردد. استفاده از نمای خشک سنگ مرسوم ترین روش در طراحی نما و اجرای آن می باشد. شاسی کشی در نماهای خشک مستقیما به سازه متصل می شود . پروفیلهای مصرفی در شاسی نما، با توجه به بارهای وارده از نما متغیر می باشند. باید توجه کنید که پیش از طراحی نمای ساختمان باید به شهرسازی آن منطقه ، اقلیم آن و منطقه جغرافیایی آن توجه کنید چرا که اساس طراحی و ساخت یک ساختمان، همین موارد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید