سریع و آسان اصلاح در نمای خشک

یکی از اصلی ترین کاربردهای بتن نمایان یا بتن نما در نمای ساختمان می باشد. با توجه به محل نصب پنل های بتن اکسپوز (داخلی یا خارجی) میتوان از چسب متناسب بهره برد. روش دیگر روش خشکه چینی است، که در این روش با استفاده از پروفیل و نبشی های فلزی پشت کار را شاسی کشی کرده و سنگ را که بصورت تایل میباشد بوسیله گیره روی شاسی محکم نما سرامیک میکنند. نصب این نوع نما به نسبت آسانتر است و وزن کمی هم دارد. دیوار باید مقاومت لازم جهت نصب و تحمل وزن تایل های بتن اکسپوز را دارا باشد. این مرز محدودیت های مهندسی را تحت فشار قرار می دهد و برای دستیابی به راه حل های بسیار سبک وزن و بسیار ساده و بهینه سازی شده، اغلب به چالش کشیده می شود. در مناطق مرطوب به دلیل رطوبت بالایی که وجود دارد کانی های ناپایدار در برخی از سنگ ها به کانی های دیگر تبدیل شده ( این کانی ها اغلب از نوع سولفورهای آهن بوده و در مجاورت رطوبت اکسید شده و به هیدروکسید تبدیل می شوند) و سبب زرد شدن و تغییر رنگ سنگ می شود. Th is post w᠎as done ᠎wi᠎th the help ​of behsaznama Conten t Gene rato​r DEMO !

دریافت بهترین نمای خشک

اگر نگاهی به چند سال پیش داشته باشیم می توانیم عرض کنیم که نماهای ساختمان اغلب شیشه یا اجر نسوز بود اما امروزه با وجود حضور بتن اکسپوز نما این موضوع فرق کرده است و توانسته است در تهران و شهرستان این نما به خوبی جایگزین خیلی از متریال های دیگر شود. در این میان یکی از روش های نوین و جدید که اولین بار به منظور اجرای برج های بلند توسط مهندسین آمریکایی در دهه هفتاد میلادی مورد استفاده قرار گرفت، سیستم نمای خشک می­ باشد. سابیدن آجر نما با سنباده از روش های سخت اما کم هزینه شستشوی آجر نمای ساختمان محسوب می شود. نواحی خشک از لحاظ منابع معدنی غنی می باشند ولی از نظر آب کمبود دارند، بنابراین مواجه با مشکلات اکولوژیکی هستند. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی نماید. استودیو آرت بتن توانایی تولید قالب های مجموعه خود را دارا میباشد و از این نظر محدودیتی در تولید سایز های مختلف پنل بتن اکسپوز نما ندارد. در صورتی که بخش زیادی از شاسی کشی نماهای سنگی و سیمانی بوسیله پروفیل های نبشی و میلگرد با روکش های رابیتس اجرا می گردد. Po᠎st has  been g᠎enerat᠎ed ​with behsaznama ​Co​nt᠎en t Gene᠎ra᠎tor DE MO᠎!

نصاب نمای خشک

استفاده از بتن اکسپوز یا بتن نما برای اولین بار در آمریکا انجام و روش آن ثبت شد؛ اما به طور کلی استفاده از بتن اکسپوز به طور پیش ساخته بعد از جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. بتن اکسپوز به پنل های بتنی پیش ساخته ای گفته می شود که در نهایت کار نما بر روی نما اجرا می شود و بر روی آن متریال دیگر و یا ساختار دیگری قرار نمی گیرد از همین رو ظاهر و کیفیت بتن اکسپوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در ساخت و استفاده از آن باید نهایت دقت و ظرافت را به کار گرفت. 4. برخی از تایل های بتن اکسپوز بسته به طرح شما نیاز به برش دارند. برای تراز پنل ها از تراز لیزری استفاده کنید. 9. پس از اتمام نصب پنل ها درز بین تایل ها را با فوم و پودر بندکشی پر کنید.

با توجه به استفاده از فرمولاسیون تخصصی و منحصر به فرد در ساخت پنل های بتن اکسپوز، این پنل ها بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوای نامساعد هستند. این خط تولید با هدف پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازهای مشتریان خود به محصولات جدیدتر و لاکچری راه اندازی شد. کتاب با دو مقدمه از نویسنده آغاز میشود. در استودیو آرت بتن به صورت کلی چهار سایز پنل بتن اکسپوز نما تولید میشود. پس از نصب محصولات درزهای بین سنگ ها با ملات بندکشی پر میشود. 2. از تراز بودن دیوار مورد نظر مطمعن شوید. روش سوم با استفاده از دوغاب که روش سنتی نصب بوده و همچنان مورد نظر نصابانی است که با شیوه های قدیمی که مبادرت به این کار می کنند بوده ، اما به نسبت روش نصب اول و دوم دارای ضعف هایی پس از نصب می باشد. 1. ابتدا دیوار مورد نظر را اندازه گیری کنید. میتوان از چسب های پلی اورتان و اپوکسی نیز جهت نصب پنلهای بتن اکسپوز استفاده کنید. بادگیر این شاهکار معماری ایرانی گاه چنان پیچیده خودنمایی می کند و فکرش را نمی کنید که جز ماهرترین استادان معماری ایرانی کسی می توانسته همچین بنایی را خلق کند.

᠎Po st has ​been c᠎re ated by behsaznama Content G᠎enerator DEMO!

دیدگاهتان را بنویسید