سه روش برای داشتن (الف) بیشتر جالب اجرای نمای خشک سرامیک

در اجرای نمای خشک ساختمان دیگر خبری از دوغاب و ملات نیست و دیگر ساختمانها مجبور به تحمل نمودن وزن سنگین ملات نیستند. نمای خشک سنگ یکی دیگر از محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است که بدون استفاده از ملات سیمانی و دوغاب و تنها با به کارگیری پیچ و مهره فلزی قابل اجرا است. یک نکته بسیار جالب درباره مزایای نمای خشک: آیا میدانستید که با استفاده از نمای خشک، در صورت نیاز میتوانید نمای جمعآوری شده را به آسانی در یک ساختمان دیگر اجرا کنید؟ میتوانید در یک چشم به هم زدن ناصافیها را صاف کنید؛ با استفاده از روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی میتوانید ناشاقولی در دیوارهای ساختمان را برطرف کنید. توجه به ظاهر نمای ساختمانهای اجرا شده با این روش یا تصاویر نمای خشک ساختمانها نیز این مسئله را به خوبی نشان میدهد. مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند. از روی آن دقیقاً سختی کار و لوازم مصرفی و همچنین اطلاعات مورد نیاز برای اجرا مشخص شود.

با اجرای نمای خشک هزینه بازسازی نما به شدت کاهش مییابد.

برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. اغلب افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی و سنتی ترجیح میدهند، در این خصوص نیز از طرفداران نماسازی خشک هستند. همانطور که در طراحی و اجرای سقف کاذب، رابیتسکاری جای خود را به کنافکاری داد، برای اجرای نمای ساختمانها نیز نصب نمای ساختمان با ملات در بسیاری از موارد جای خود را به نصب نمای خشک ساختمان داده است. با اجرای نمای خشک هزینه بازسازی نما به شدت کاهش مییابد. میتوانید هر طرحی که خواستید اجرا کنید؛ طراحی نمای خشک در مقایسه با طراحی نما با ملات انعطافپذیری بیشتری دارد. در این روش شاسی های نگهدارنده که عمدتا از جنس فلز هستند، جای خالی ملات را پر کرده و موجبات اتصال مصالح به سازه را فراهم می سازند. پس استفاده از پنجره های زیاد و وسیع و استفاده از نمای شیشه ای در این ویلاهای یک طبقه به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای درک بیشتر این مسئله فقط کافیست تا یک بار دیگر به بالا بروید و مزایای این روش را دوباره بخوانید!

نمای کلاسیک مربوط به خانه ویلایی دوبلکس است و متریال به کار رفته در این نمای ساختمان از سنگ سفید عباس آباد می باشد .طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. میتوانید به راحتی اقدام به تغییر در طراحی نما کنید؛ امکان تغییر در طراحی نما در روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی امکانپذیر میباشد. نمای ساختمان ها به عنوان اولین دید ناظر در سطح بنا دیده میشود که داری اهمیت بالای می باشد. آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟ چه کسانی به سراغ اجرای نمای خشک ساختمان میروند؟

نمای خشک نامشهود به گونه دیگری از سیستم ها اطلاق می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها ، پس از نصب نما قابل مشاهده و رویت نمی باشند. خیالتان از آسیبهای ناشی از تابش آفتاب و بارش باران راحت باشد؛ استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. نگران نم و رطوبت ساختمان نباشید؛ به دلیل تهویهپذیر بودن فضای میانی در روش اجرای نمای خشک ساختمان، خشک شدن هر گونه نم و رطوبت از روی دیوارهی ساختمان حتمی است! پس از تهیه نقشه های کارگاهی بر اساس وضع موجود نمای ساختمان و اجرای زیر سازی فلزی برای رفع بی نظمی های نما و همچنین اتصال نمای خشک به سازه اصلی ساختمان، براکت های فلزی با اتصالات مکانیکی و یا از طریق جوش به شبکه فلزی زیرسازی اتصال می یابند. این نما از سه جزء عایق، مسلح کننده و پوشش نهایی تشکیل شده است. A᠎rt᠎ic le was cre​at ed with behsaznama Con tent Gen erat​or D em᠎ov​ersi on .

نمای خارجی ساختمان

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با این کتاب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید