سه سریع روش برای آموزش خرید کتاب

تمامی کتاب های موجود در این صفحه ویژه کنکور ۱۴۰۲ هستند و شما می توانید خرید کتاب کنکور خود را از بانک کتاب دانش لند با تخفیف وِیژه انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن کتاب های خود را درب منزل تحویل بگیرید. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که تا کنون کتاب درسی خود را دریافت نکرده اند تا ۵آذر فرصت دارند تا از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت نام کنند. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: دانش آموزان جامانده در همه مقاطع تحصیلی و همه پایهها که تاکنون برای خرید کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند تا ۳۱ شهریور مهلت دارند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتابهای درسی خود را ثبت کنند. بهمن زارعی کارشناس مسئول توزیع کتابهای درسی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون ۹۲ درصد از دانش آموزان پایههای میانی، سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در سال تحصیلی (۱۴۰۲-۱۴۰۱) ثبت کردهاند.  Th is a᠎rt icle has ᠎be᠎en gener ated with ketabtala Con᠎te nt Gen​er ator DEMO !

فقط آنجا بنشین! شروع کتاب

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تاکنون ۴۶۱هزار نفر از اتباع خارجی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت و دریافت کردهاند. هر کدام از کتابها میتوانند تأثیر خاص خود را بر کودک گذاشته و در تربیت او موثر باشند. این روزها اغلب بچهها با تکنولوژی همراه هستند و خیلیهایشان میتوانند بدون حضور بزرگتر از گوشی موبایل استفاده کنند. طبق اعلام سازمان پژوهشوبرنامهریزی آموزشی مبنی بر تمدید مهلت ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میان پایه از تاریخ بیست و دوم مرداد تا دهم شهریورماه ۱۴۰۱، دانشآموزان جامانده میتوانند از امروز نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. طبق اعلام سازمان پژوهشوبرنامهریزی آموزشی مبنی بر تمدید مهلت ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میان پایه از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱، دانش آموزان جامانده می توانند از امروز نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

سازمان پژوهشوبرنامهریزی آموزشی اعلام کرد که با توجه به درخواست آموزش و پرورش استانها، مناطق و اولیاء برخی از دانش آموزان، ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میان پایه از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شد. مدتی است که روش ثبتنام کتابهای درسی تغییر پیدا کرده و دانش آموزان به جای اینکه از طریق ثبتنام در کتابفروشیها، کتاب درسی دریافت کنند، باید به سامانه ثبتنام کتاب درسی مراجعه و از طریق کد دانشآموزی در سامانه درخواست کتاب دهند. شما باید درباره ی درس اطلاعات کافی کسب کنید. زیرا ابتدا باید احراز هویت دانشآموزان از طریق سیدا انجام، اطلاعات آنها ثبت و سپس اطلاعات از طریق سیدا به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال شود. به گزارش ایسنا، محمد علویتبار در این باره گفت: علت بروز این مشکل، عدم ثبت اطلاعات ثبتنام دانشآموزان در سامانه «سیدا» (سامانه یکپارچه دانش آموزی) بود. به گزارش قدس آنلاین، اخیرا محمد علویتبار، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی اعلام کرده ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میانپایه که در ماههای گذشته انجام و به اتمام رسیده بود برای یک مرتبه دیگر از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شده است. به گزارش همشهریآنلاین، محمد علویتبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی اعلام کرد: ثبت سفارش کتابهای درسی دانشآموزان میانپایه که در ماههای گذشته انجام و به اتمام رسیده بود برای یک مرتبه دیگر از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، اسدالله مرتضایی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبتنام کتب درسی خبر داد و اظهار داد: مهلت ثبتنام خرید کتب درسی تا پایان این هفته تمدید شد. معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد تاکنون ۴۶۱هزار نفر از اتباع خارجی سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت و دریافت کرده اند. به گزارش خبرگزاری مهر، اسفندیار گنجی در سخنانی ضمن بیان اهمیت کتب درسی در روند آموزش به عنوان یکی از ارکان اساسی، گفت: آموزش و پرورش لرستان از ابتدای زمان ثبت نام تمام تلاش خود را جهت پوشش حداکثری دانش آموزان جهت دریافت کتب مورد نظر انجام داده است. ثبت سفارش خرید کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای تمام پایهها و رشتههای تحصیلی – به استثنای پایههای ورودی اول، هفتم و دهم – که از ۲۸ فروردین ماه آغاز شده بود تا ۲۱ خرداد ماه ادامه دارد. برای اکثر داوطلبان کنکور کتاب رشته تجربی مهم ترین درس اختصاصی ، ریاضی تجربی است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کتاب با ارسال رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید