سه علت میتوانی توقف تاکید در مورد نمای خشک سرامیک

زمانی که تمام ساختمانهای یک منطقه نمای بیرونی جذابی داشته باشند، افراد تمایل زیادی برای رفتن به آن منطقه دارند و افزایش رفت و آمد به معنای رونق کسب و کارها در آن محل است. با تکنیک های مدرنی که در اختیار ماست، لازم نیست نا امید شوید، به خصوص زمانی که می خواهید یک کلیک خانه کوچک بسازید. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. سیستم پوششی تنفسکننده، اختراع جدیدی در دنیای ساخت و ساز است؛ این نمای تهویهکننده از یک دیوار باربر، یک لایه عایق و یک پوشش ثابت متصل به ساختمان بر روی یک سازه باربر تشکیل میشود. عایق حرارتی یکی از اجزا سیستم نمای خشک می­ باشد که به صورت مستقل و با اتصال مکانیکی توسط چسب به زیر کار (دیوار اصلی ساختمان) متصل می­شود.

نمای خارجی ساختمان

سیستم های فایبرسمنت دربرابر عوامل جوی مقاوم هستند. علاوه بر این مصالح مورد استفاده باید نسبت به صدا، تغییرات جوی و باد و طوفان و یا زلزله و آتشسوزی عایق و مقاوم باشد. الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. تزیین دیوارهای خارجی نما با طرح و شکل های هندسی یکی دیگر از ویژگی های طراحی نما نئوکلاسیک است. که متوجه پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. اما در مواردی که نیاز به تلفیق رنگی باشد، باید نقاشی نما انجام شود. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند. بارش باران، نور خورشید، همه مواردی هستند که میتوانند موجب رنگ پریدگی یک رنگ شوند. ᠎Po st has been g​enerated  by behsaznama Content G᠎enerator DE᠎MO .

دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود. فولاد ضد زنگ یک ماده عالی از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می آید، که دارای سطح براق و صیقلی است و در نمای ساختمان مدرن بسیار از آن استفاده می شود. سطح عملکرد نما در سازههاي با سطح کاربري متنوع، سطح عملکرد ایمنی جانی است. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . سبک مدرن و ساختمان های مدرن در قرن بیستم رواج پیدا کرد. مطالب مربوط: نمای ساختمان، 5 پوشش فلزی مدرن! فضای خالی دیگر اجزای نمای خشک است که به منظور جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، تهویه و اتلاف انرژی بین نما و عایق حرارتی در نظر گرفته می­ شود. اچ پی ال ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های دیگر از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای C 145 و فشار bar 300 تبدیل به صفحات محکمی میشود.

انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. هزینه خرید مصالح با توجه به کیفیت و نوع و قیمت روز مصالح ساختمانی خریداری شده متفاوت میباشد. اکثر تولیدات فولاد ضد زنگ این روز ها از نوع بازیافتی است. به جرات می توان گفت یکی از زیبا ترین نماهای ساختمانی، نمای رومی بوده که برای ساخت این نوع نما، از سنگ تراورتن، گرانیت و مرمر استفاده می شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که برای کاهش جلب توجه این بست ها، راه هایی همچون رنگ کردنشان به رنگ رویه نما، وجود دارد. در مطلب اصول طراحی نما، راجع به نکته­ های مهم طراحی نما صحبت کرده­ایم پس این مطلب را از دست ندهید. پس بهتر است که در زمان استفاده حتما به جنسی که خریداری می کنید توجه داشته باشید. انواع نمای خشک به علت تنوع بالا امروزه مورد توجه قرار گرفته است که در این جا به آن ها می پردازیم. در ادامه مقالات آینده کالاساخت به طور مفصل به معرفی نمای خشک سنگ و نمای خشک سرامیک برای شما همراهان عزیز می­ پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید