سه نکات نجات بخش درباره خرید کتاب

بیش از یک میلیون کتاب در بارنز و نوبل وجود دارد و بابت خرید بالای 35 دلار میتوان از ارسال رایگان آن بهرهمند شد. البته در این حالت با توجه به اینکه در سایت یک انتشارات صرفا کتاب های همان انتشارات وجود دارد، شما ممکن است با خرید از چند سایت، چندین بار مجبور به پرداخت هزینه پست شوید. این یک ترفند خوب برای خرید بسیاری کالاهاست و میتوانید برای خرید کالاهای مختلف با کمترین قیمت به سایت ترب سر بزنید و همه فروشندگان آن کالا (اختصاصا در اینجا کتاب های کودک) را یک جا ببینید. بانک کتاب ایرانیان با مدیریت آقای محمد صادقی با هدف ایجاد یک سیستم منسجم و تخصصی فروش آنلاین و تلفنی کتاب در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت می کند. در بخش آموزش زبان با عرضه بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی، کتاب های آموزش زبان آلمانی، کتاب های آموزش زبان ایتالیایی، کتاب های آموزش زبان فرانسوی و غیره مجموعه کاملی برای علاقه مندان به یادگیری زبان های مختلف در نظر گرفته شده است. به سایت کمک حال بروید با استفاده از دکمه “کمک در خرید” گزینه خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران را انتخاب کنید و لیست کتابهای موردنیازتان را برای ما بنویسید. Art icle was gen erat᠎ed by G​SA C on tent  Ge nerator DE᠎MO.

4 راه برای اختراع مجدد کتاب آنلاین خود

اما در حالتی که کتاب خاصی مدنظرتان است، میتوانید به سادگی با جستجو در سایت ترب، تمامی فروشگاه های آنلاینی که آن کتاب را دارند را به صورت لیست شده همراه با قیمت مشاهده نمایید و کمترین قیمت را انتخاب کنید. همانطور که می دانید سایت ترب، فروشگاه نیست ولی تمامی فروشگاه هایی که در آن ثبت نام کرده باشند را برای کاربران لیست میکند تا کاربران بتوانند کمترین قیمت را در محصول مورد نظر بررسی کنند و سپس خرید نمایند. هدف ما این است که کتاب خوانان با سهولت بیشتری بتوانند کتاب مورد نظر خود را تهیه کنند. کسانی که در فروشگاهها برای انتخاب کتاب آنها را سبک سنگین میکنند و این حس را دوست دارند، خریداران اینترنتی نیز باید بتوانند کتابها را سبک سنگین کنند. عمو کتابی برای ساده سازی فرآیند انتخاب کتاب و خرید کتاب برای والدین، امکان مشاوره تخصصی و رایگان تلفنی و نوشتاری را برای مخاطبین خود فراهم کرده است تا والدین بتوانند با پرسیدن سوالات خود، انتخاب بهتری داشته کتاب طلا باشند. یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کتاب های کودکانه، فروشگاه اینترنتی خرید کتاب کودک عمو کتابی است که انواع کتاب های کودکانه برای رده های سنی مختلف و با موضوعات متنوع را ارائه میدهد و راستای رسالت خود، همواره در کنار رشد کسب و کار به فکر افزایش و رشد فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان بوده است لذا همیشه به طور منظم تخفیف های زیادی را در صفحه اینستاگرام و سایت خود برای مخاطبین خود اعلام میکند تا والدین بتوانند کتاب های کودکانه بیشتر و با قیمت مناسب تری برای فرزندان خود تهیه نمایند.

این روزها بسیاری از انتشارات کتاب های کودک، فروشگاه اینترنتی دارند و کتاب های خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه میفروشند که در برخی موارد این ویژگی میتواند منجر به قیمت پایین تر در خرید برای مشتری شود. این روزها کمتر کسی است که سایت دیجی کالا را نشناسد و از این سایت خرید نکرده باشد اما نکات مهمی حین خرید از دیجی کالا وجود دارد که بسیاری از افراد نمی دانند. به گزارش ایلنا و به نقل از عمو کتابی، یکی از مهم ترین کالاهایی که این روزها در سبد خرید خانواده های ایرانی قرار دارد، کتاب و مخصوصا کتاب کودک است زیرا والدین جوان این روزها حتی اگر خودشان در کودکی به کتاب های کودکانه دسترسی مناسبی نداشتند، می خواهند فرزندشان این محدودیت را نداشته باشد. در این گزارش 4 ترفند خوب برای خرید کتاب کودک با قیمت ارزان تر از عمو کتابی، ترب، دیجی کالا و سایت های انتشاراتی به شما معرفی خواهیم کرد.

نیست یا محتوای خوبی نداره.

در این گزارش سعی کردیم 4 ترفند برای خرید ارزان تر کتاب های کودکانه ارائه کنیم که هرکدام از آنها مزایای خاص خود را داشتند. در نظر داشته باشید که حداقل خرید برای بهره مند شدن از ارسال رایگان در سایتی مثل دیجی کالا در زمان نگارش این گزارش 500 هزار تومان است. همچنین علاوه بر این موارد، عمو کتابی با استفاده از اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای اختصاصی از کتاب ها در سایت خود توانسته است که بسیاری از سوالات والدین برای خرید کتاب را حل کند. در زیر یکی از ویدیوهای تورق کتاب های کودکانه سایت عمو کتابی (کتاب سمسون تنبل زرنگ) آورده شده است تا بتوانید آن را بررسی نمایید. البته به طور مثلا در فروشگاه اینترنتی کتاب کودکانه عمو کتابی، به گفته مدیر مجموعه، بهترین کتاب ها را به صورت دستچین شده برای فروش گردآوری کرده اند تا والدین دغدغه کیفیت محتوا را نداشته باشند. بودن یه کتاب توی بخش حراجی به معنای این نیست که کتاب خوبی نیست یا محتوای خوبی نداره. البته برای خرید به این صورت نیز نیاز است که کاربر عینا بداند به دنبال چه کتابی است و توسط چه انتشاراتی چاپ شده است تا برای خرید به سایت آن مجموعه سر بزند و کتاب یا کتاب های مدنظر را برای فرزندش خریداری نماید.  Th is art ic᠎le h᠎as been c᠎re​at ed ​by ketabtala Con tent Generat or Demov​er si​on.

دیدگاهتان را بنویسید