سوالات بی پاسخ درباره اجرای نما که باید درباره آنها بدانید

این نما ترکیبی از سنگ های معدنی گرانیت، سنگ های سفید و مرمر به همراه پلاستر (ملات اندود کاری) می طرح نمای خشک باشد. معمولا از سنگ تراورتن و مرمر به دلیل عایق حرارتی و مقاومت به سرما استفاده می شود. امروزه نیز از این نما به دلیل زیبایی و مقاوم بودن در برابر اشعه uv استفاده می شود، اما این نما برای مناطق پر باران توصیه نمی شود چرا که دچار فرسایش می شود. سنگی که خیس نشده باشد به صورت خشک نصب می شود که به معماران و سازندگان کمک می کند تا پروژه ها را سریعتر، با ضایعات کمتر و بدون خطا به اتمام برسانند. محبوبیت پکیج بالانس بودن آب گرم است که دمای آب در بسته ها را بسیار کم تغییر می دهد و آب گرم به صورت یکنواخت تولید می شود. چگالی متمایز پروژه نسبت به ساختمان های همسایه که در یک چگالی پیوسته و ثابت گیر کرده اند، قابل لمس است. پروژه ویلای یزد به واسطه عناصر تاثیرگذار که در چگالی مختصر تولید شده سر و کار داشته، و با معماری بنای همسایه های خود هیچ گونه اشتراک معمارانه مشخصی نداشت.

جزئیات اجرای نمای خشک

 Th is ᠎data was c reated  with behsaznama Conten​t Gene᠎rator ᠎DEMO.

طراحی ویلای شهری یزد بر اساس یک طرح مفهومی حاصل از جرم اشکال هندسی و همچنین متناسب با اقلیم گرم و خشک منطقه یزد می باشد. در واقع پنجره های آلومینیومی اختصاصی به نوعی از پنجره دو یا سه جداره گفته می شود که بر اساس نیاز مشتری و در ابعاد و مقاطع خاص تولید شده باشد که از نظر انتقال صدا، عایق حرارتی و … در مقابل پنجره آلومینیومی نرمال، محصولات ترمال بریک قرار می گیرند. بیلت آلومینیومی موجود در بازار که برای تولید پروفیل استفاده می شود، دو نوع است. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و… از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ريل ها طبق نقشه اجرا می شود بنابراين اجراي اين سيستم نياز به کارگر حرفه اي ندارد.

میزان بارندگی در آن مناطق بسیار کم است به همین خاطر اختلاف دمای روز و شب و عدم رطوبت در آنجا بسیار زیاد می باشد . خواص ذاتی یک چوب ناپایدار بودن و فروپاشی آن است. اکثراً پروژه های ویلا سازی در مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی معتدل انجام می شود البته نواحی کویری با آب و هوای گرم و خشک ، برای طراحی ویلا و ساخت آن بسیار جذاب می باشند . عملیات ویبره برای خروج حباب های هوا از داخل بتن نیز می توان انجام داد. نمای کنیتکس: از این نما به دلیل ضد آب بودن می توان در مناطق مرطوب به عنوان نما استفاده کرد. نمای رومی: به دلیل سختی در این اقلیم استفاده می شود، اما باید توجه کرد این نما مناسب مناطق زلزله خیز نیست. اگر دیوار ها تا به حال نقاشی نشده اند و پوشش دیوار ها گچ خام است باید یک دست روغن پرایمر (روغن الیف) روی سطوح اجرا شود. سپس، تمام سطوح را با محلول رقیقی از چسب کاغذ دیواری و کمی سریش، یک دست چسب می زنیم و صبر می کنیم تا خشک شود. Po st was c re ated by behsaznama C on​tent᠎ G ener᠎ator᠎ D​emover᠎si​on !

نمای بتن اکسپوز – خشک

اقلیم های گوناگون هر کدام دارای ویژگی های آب و هوای شاخصی می باشند که جهت وزش بادهای غالب و نامناسب ، درجه حرارت سالیانه ، تابش آفتاب ، میزان و شدت بارندگی را در بر می گیرند . نمای شیشه: استفاده از این نما برای حداکثر استفاده از نور و حرارت در مناطقی که سرمای طاقت فرسا دارد مناسب است. در بعضی مناطق زمستان ها بسیار سرد است و در بعضی از مناطق زمستان ها معتدل می باشند . بهترین نما برای مناطق معتدل و مرطوب کدام است؟ کدام نما مناسب اقلیم سرد است؟ طراحی پایدار یکی از زیر مجموعه های معماری پایدار است که در واقع وابسته به عوامل متعددی می باشد و اصلی ترین آنها شرایط آب و هوایی و اقلیم غالب منطقه ساخت ویلا است . سابقه فعالیت تیم کاری ما در متراژها و مکان های مختلف و استفاده از نیروی کار متخصص باعث شده است تا همواره به تضمین خدمات خود بی اندیشیم. Post has  been gen᠎erated  with G᠎SA C​ontent G en᠎er at or  DE MO.

دیدگاهتان را بنویسید