سوالات بی پاسخ درباره نمای خشک که باید درباره آنها بدانید

هنرنما. 2- به معنی کننده : استم نما. این در حالی است که روش اتصال پروفیل های ترمال بریک به یکدگیر با استفاده از اتصالات مکانیکی و پانچ انجام میشود که بعلت عدم ایجاد هرگونه زائده ظرافت و زیبایی خاصی را دارد. در بعضی از مقاطع، به منظور بهینه تر شدن شرایط و عدم انتقال حرارت از طریق لایه هوایی، فضای حائل بین دو مقطع با استفاده از مواد عایق دیگری نظیر فوم پلی یورتان عایق بندی میشود. مشخصات فنی پروفیل، ابعاد و اندازه عرض مقطع پلی آمید در محاسبه ضریب انتقال حرارت برای یک پروفیل بسیار حائز اهمیت است. تنوع مقاطع تولیدی در یک شرکت تولید کننده پروفیل، نشان از اهتمام و حساسیت شرکت به پاسخگویی به نیاز مشتریان است. رعایت دقت ابعادی به درزبندی مناسب پروفیل با سایر مقاطع خواهد شد. استحکام بالای مقاطع پروفیل های آلومینومی ترمال بریک سبب شده این پروفیل ها به هیچ مواد یا فرایند ثانویه برای تقویت سازی احتیاج نداشته باشند. شرایط استفاده از بام بنا (روف گاردن) برای زیبا سازی نمای ساختمان چیست؟ نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. ​This c​ontent has been created  by  behsaznama ​Content  Generato r ​DEMO !

روش های نمای خشک

عدم جذب ذرات معلق و آلودگی ها به روی پروفیل های ترمال بریک سبب شده این پروفیل ها به هیچ مواد شوینده ای برای نظافت احتیاج نداشته باشند. پس از دیوارکشی با انواع بلوک ساختمانی مانند بلوک سیمانی و یا بلوک سفالی باید ابتدا یک لایه پلاستر سیمان سیاه به ضخامت تقریبی 5 سانتیمتر بر روی بلوک اجرا کرد و سپس اقدام به اجرای نمای سیمان سفید نمود. افزایش چندین برابری استحکام خمشی پروفیل های ترمال بریک، استفاده از پنجره های بزرگ را به در انواع پروژه های ساختمانی را امکان پذیر می سازد. طراحی نما تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد. میزان استحکام خمشی پروفیل های یک پنجره، از مولفه های تاثیر گذار در طراحی پنجره های بزرگ است. در مقابل اما آلومينيوم در دماهاي بالا نيز شکل و جنس خود را حفظ ميکند و تنها در دماهاي بسيار بالا که تقريباً تمام اجزا ساختمان نابود ميشوند آلومينيوم نيز از بين ميرود. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند.رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند.

در حاليکه در پروفیل های ترمال بریک استفاده از روش رنگکاری الکترواستاتيک و با تنوع فوقالعاده میتواند بیش از 200 رنگ مختلف را در اختيار مصرفکنندگان قرار دهد که تمامی رنگها به دلیل استفاده از روش های گرمادهی، از مقاومت بالا و خاصبت ضد سایش برخوردار هستند. یکی از روشهای جدید برای نماسازی ساختمانها اجرای نمای خشک است. یکی از تکنیک های حرارتی آلومینیوم که به ایجینگ معروف است باعث افزایش استحکام و مقاومت یکنواختی سطوح آلومینیوم میشود. نمای سرامیک یکی از نماهای خشک به روش اجرای نمای خشک شمار می رود. با یک محاسبه ساده میتوان گفت هدر رفت انرژی از طریق پروفیل های آلومینیومی نرمال طی سالیان متمادی بیشتر از هزینه خرید یک پنجره ترمال بریک خواهد بود. کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. هرچه نیاز به این مواهب زیادتر شد، نیاز به ایجاد روزنه در دیواره ساختمان افزایش یافت و در نتیجه نیاز به پوسته دیگری به نام نما جهت حفاظت بیشتر، به وجود آمد. در این صورت حتی نیازی به این نداریم که دوباره داربست بزنیم. مشکلات به وجود آمده در استفاده از پی وی سی به جای پلی آمید، دوام و کیفیت پروفیل شما را ممکن است صرفاً برای چند سال تضمین نماید. C​onte​nt h᠎as ​been gen erated by behsaznama Con te nt  Gene​ra tor DEMO !

قابل توجه وب سایت – نمای خشک به شما کمک می‌کند به آنجا برسیم

اینک و با استفاده از امکانات موجود، این نوع نما با بکارگیری منابع تولید و عرضه متریال مرغوب مصرفی، به پیشرفتهای شایانی در عرصه تولید و اجرا، نائل آمده است. 1. تحمل دمایی تیغه پی وی سی در بهترین حالت ۱۸۰ درجه سانتی گراد می باشد که امکان انتقال این سیستم را به کوره ها میسر نمی سازد چرا که به احتمال زیاد در کوره دفرمه خواهند شد. همانطور که اشاره کردیم نمای خشک یک جلوه ی بسیاز زیبا و خیره کننده به نمای ساختمان ها می بخشد. همچنین این مرکز معتبر به مشتریان خود در هنگام خرید مشاوره رایگان ارائه می دهد و به افراد کمک می کنند تا خرید مطلوبی داشته باشند. در نهایت تایل سرامیک پرسلانی از پروفیل های افقی زیرسازی آویزان می شود. ۹. تهویه طبیعی: استفاده از نماهای دو جداره مجهز به سیستم تهویه مناسب، منجر به کاهش مصرف انرژی در ساختمان می شود. برای نصب پلیت اتصال نما به سازه بعد از اجرا اسکلت می توان از کاشت بولت ، رول بولت و یا انکر بولت استفاده کرد که با توجه به وزن نما می بایست روش و سایز آنها تعیین شود. پل های حرارتی که دیواره های خارجی و داخلی پروفیل را تشکیل می دهند با این روش از یکدیگر جدا ( شکسته) شده و مانع انتقال حرارت از سمتی به سمت دیگر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید