شایعه، دروغ و اجرای نما

نمای ترکیبی همانطور که از نامش مشخص است ترکیب دو یا چند متریال با هم و کاربرد آن در نما می باشد . از آن جا این متریال در قالب ورق مورد استفاده قرار می گیرد، اجرای آن نسبتا راحت و بی دردسر خواهد بود. همانطور که در مطالب بالا ذکر شد استفاده از نمای ترکیبی آجر و سنگ رایج تر از سایر نماها می باشد به طوری که برای نماهای ساختمان های مسکونی ، اداری تجاری و مراکز لوکس تفریحی و … ضمن آنکه در نما سازی سنتی خارج از ساختمان هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در بین نماهای ترکیبی ساختمان ، نمای ترکیبی آجر و سنگ بیشترین کاربرد را به خصوص در کشورمان ایران دارد که علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا دارای مزایای زیادی نیز می باشد . نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … یکی از تاثیر گذارترین موارد در بافت شهری نمای ساختمان ها می باشد و لازم است تا در هنگام اجرای نما توجه ویژه ای به این موارد صورت گیرد . C on tent h as be en g​enerat᠎ed with t he ᠎help ᠎of G᠎SA Content Generator DEMO !

سیستم نصب نمای خشک

در خرید سرامیک آجری عموما پیشنهاد می شود: در درجه اول به سبک ساختمان خود نگاه کنید و سپس سرامیک آجری مد نظر خود را انتخاب نمایید. هر چه قدر متریال های به کار برده شده در نمای ساختمان زیبا و هماهنگ و مناسب با ساختمان باشد ساختمان زیباتر و لوکس تر دیده می شود اما حتی در صورتی که بهترین متریال را با رعایت استانداردهای کامل برای ساختمان به کار ببرید در حالی که مناسب و هماهنگ با ساختمان نباشد ، هیچ جذابیتی نخواهد داشت و تمامی زحماتتان به باد رفته می باشد . به کا برده می شود و به طور کلی محدودیتی در اجرای این نوع نما در هیچ کجا وجود ندارد . 5. ماسه و آب مورد کاربرد در بند کشی باید عاری از هرگونه مواد آلی باشد. پس از اجرای بندکشی نیز ملات باید سریعا خشک شود پس عیار ملات ماسه را باید به دقت انتخاب کنید. ضمن آنکه با اجرای بندکشی دیوار از ورود آب باران برف و گرد و غبار و در نهایت نفوذ نم و رطوبت به قشای داخلی دیوار جلوگیری کرده اید. قیمت ترموود در شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟ بهتر است از مصالحی به رنگ روشن در اقلیم گرم و خشک استفاده شود.

پاسخ های پنهان به نحوه نصب نمای خشک آشکار شد

آنها همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند. تولید این محصول به همان شیوه دستی و کوره های سنتی انجام می گیرد که چیزی از مقاومت و استحکام بسیار بالای آن کم نخواهد کرد به گونه ای که از مقاومت بسیار بالایی در برابر هوازدگی و شکستگی حاصل از فشارهای جانبی برخوردار است. ضمن آنکه این گونه آجرها قیمت مناسبی دارد که اجرای آن با صرف هزینه های گزاف همراه نخواهد بود. بالعکس در صورتی که بندکشی دیوار بر اساس اصول و ضوابط انجام نپذیرد با گذشت زمان و با توجه به هزینه هایی که یک معمار با آن روبرو است نما را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. بر اساس آنچه که تاکنون در این مطلب گفته شد می توان آجر سنتی قزاقی را یکی از بهترین مصالح برای دیوار چینی دانست. این مقدار برای بندکشی حدودا ۴۰۰ کیلوگرم در متر مکعب است. لازم به ذکر است که در این تقسیم بندی از موارد استثنایی که به خاطر وضعیت خاص جغرافیایی ایران، در هرکدام از این مناطق وجود دارد صرف­نظر شده است که میتوان این موارد را در مطالعات دیگری مورد شرکت بهساز نما بررسی قرار داد.

روش اجرای نمای خشک

 Post has been c᠎reated by behsaznama Con​tent  G​enerat᠎or Demover᠎si on!

انواع نمای خشک

اما آجر قزاقی به دلیل کیفیت بالای خاک مورد کاربرد در تولید آن استحکام بسیار بالایی دارد که باعث ناشی شدن این مشکلات نخواهد شد. این نما نسبت به محل استفاده و نوع کاربری از آن، جنس های مختلفی دارد.از جمله ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب نسبت به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا، داشتن انعطاف پذیری بالا، سرعت بالای اجرا، زیبایی و تنوع در رنگ، مقاومت در مقابل عوامل جوی، سایه اندازی باکیفیت بر روی آن، قابلیت آبکاری و گالوانیزه کردن اشاره کرد. برای داشتن نمای سنتی بسیار زیبا و یکدست لازم است تا در انتهای کار دیوار چینی بندکشی دیوار را انجام دهید. 8. با توجه به این که از صفحه ملات استفاده نمی کنید ملات را به صورت یکنواخت بر روی قلم بندکشی قرار داده سپس بین شیار دو آجر فرو ببرید. زیبایی در انجام بندکشی حائز اهمیت است. ضرورت طراحیت اجرا و نصب کلیه عناصر مربوط به تأسیسات ساختمان اعم از مکانیکی، الکتریکی و نظایر آن در مکانهایی که در معرض دید از معابر عمومی قرار نگیرند. C᠎ontent was cre ated wi​th behsaznama Content  Generator ​DE᠎MO.

دیدگاهتان را بنویسید