شایعه Buzz در اجرای نما Exposured

پایین بودن هزینههای جانبی و تنوع دتایل اجرای سرامیک خشک تاثیر زیادی بر قیمت سرامیک خشک نما داشته و اجرای نمای سراميک خشک را به شیوهای موفق در این صنعت تبدیل کرده است. این شرکت با توجه به تحقیق و پژوهش نما در صنعت ساختمان، رویکرد تولید صنعتی، تسهیل و تسریع اجرا و مقاومت و استحکام در کنار زیبایی را با طراحی و ارائه روشهای نوین اجرا در زمینه نماهای خشک ساختمانی مورد هدف قرار دادهاست. به طور کلی می توان گفت که همه سنگ های طبیعی و مصنوعی برای کاربرد در فضاهای داخلی مناسب هستند، زیرا در چنین فضاهایی بحث مقاومت و استحکام سنگ زیاد مطرح نیست و چیزی که اهمیت دارد، طرح و زیبایی سنگ است. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. ​This post h᠎as been do ne  wi᠎th  behsaznama  Co​nt​en᠎t ᠎Gene​rator DEMO.

نصاب نمای سرامیک خشک

همان طور که می دانید نمای ساختمان دائماً در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد و باید رنگی را روی این سطوح استفاده کنیم که به راحتی قابلیت تمیز کردن رویه ی آن وجود داشته باشد لذا در این مورد رنگ نما از نوع وینیل یکی از ایده آل ترین گزینه ها خواهند بود. برای اینکه بتوانیم نمای زیبایی داشته باشیم از سطح نمای سیمانی میتوانیم از رنگ آمیزی نما کمک بگیریم. از آنجا که پروفیل آلومینیوم ترمال بریک بسیار قوی هستند، با تعداد زیادی مکانیسم و لوازم جانبی به طور موثر کار می کنند و امنیت شما را بیشتر تقویت می کنند. پنجره ترمال بریک آلومینیوم اختصاصی به پنجره ای اطلاق میشود که دارای عایق حرارتی از نوع پلی آمید میباشد. پنجره آلومینیوم اختصاصی پنجره ای است که متناسب با اندازه بازشوها(پنجره ) و الزامات مورد نیاز مشتری طراحی و ساخته میشود. پنجره اختصاصی آلومینیوم با استفاده از ترمال بریک یا موانع حرارتی میزان عایق کاری را بسیار بهبود می بخشد. نمای هر واحد مسکونی بسته به شرایط محیطی از جمله آب و هوا، باد و طوفان، زلزله و میزان آلاینده های هوا در مناطق مختلف، متفاوت می باشند.

نمای خشک فایبرسمنت

در کشور ایران با وجود مناطق مختلف اقلیمی و شرایط متغیر آب و هوایی، طراحی معماری بر مبنای اقلیم راه حل مناسبی جهت فراهم نمودن شرایط آسایش انسان میباشد. سطح بازده حرارتی ارائه شده توسط پنجره های آلومینیومی و پنجره های uPVC متغیر است و به کیفیت مواد و فرایندهای تولید بستگی دارد. در طراحی نسل جدید پنجره های ترمال بریک با قرار دادن یک ماده عایق حرارتی از جنس پلیمر در فریم های پنجره باعث میشود دمای خارج به داخل منتقل نشود. پروفیل آلومینیوم اختصاصی همانطور که از نامش بر می آید به نوعی از انواع پروفیل آلومینیوم گفته می شود که به صورت اختصاصی و بنا به نیاز مشتری در ابعاد و در مقاطع مختلف تولید شود و نسبت به پروفیل آلومینیوم قدیمی دارای محبوبیت بیشتری باشد. اما با استفاده از پروفیل آلومینیوم اختصاصی در ساخت پنجره های دوجداره تمامی معایب بالا برطرف شده و علاوه بر داشتن ظاهری بسیار شیک و زیبا، دارای مقاومت بسیار بالا، عایق صدا، عایق حرارتی و بهینه سازی مصرف سوخت نیز می شود. پروفیل های پنجره دوجداره آلومینیومی اختصاصی را می توان مطابق با نیازهای طراحی، سبک های منحصر به فرد و رنگ دلخواه به صورت سفارشی برای صاحبان خانه برآورده کرد. ᠎Th᠎is ᠎data has ​been g enerat ed ​with t᠎he  he᠎lp  of G​SA Con​te​nt  Gener ator D​em ov ersion !

طرح نمای خشک

در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد. انواع درب و پنجره آلومینیومی می توانند برای دستیابی به طراحی مدرن و امروزی کمک کنند. درب های آلومینیومی مدرن نیز دارای مقاومت بالایی هستند. یک سری از مصالح نیز صرفا در شرایط جوی خاصی قابلیت استفاده دارند. یک پنجره آلومینیومی اختصاصی با عایق حرارتی خانه شما را در برابر حرارت نامطلوب از محیط خارجی چه در زمستان و چه در تابستان محافظت می کند. برخی از سنگ ها که ذاتا تخلخل و فرج و سوراخ ندارند، باید حتما اسکوپ شوند تا ماندگاریشان افزایش پیدا کند. فلز یکی دیگر از مواد در طراحی نمای ساختمان است که به آرامی در ایران محبوبیت پیدا می کند. به جز سلیقه یکی از فاکتور هایی که به شما کمک می کند، بررسی دکوراسیون خارجی ساختمان است. عایق صدا نیز یکی از اصلی ترین خصوصیاتی است که هنگام انتخاب پنجره آلومینیوم اختصاصی ترمال بریک باید به آن توجه کرد خصوصاً برای خانه هایی که در محیط های شهری با آلودگی صوتی زیاد قرار دارند.

اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای سنگ لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید