شش تعاریف جدید درباره نمای خشک نمی‌کنید معمولا نیاز گوش دادن

همچنین از مهمترین ویژگی های سرامیک نما ساختمان، مقاومت مطلوب این محصول نسبت به رطوبت می باشد که باعث شده در مناطق سردسیر و مرطوب از سرامیک نما جهت محافظت از ساختمان استفاده شود. سرامیک سایز بزرگ با قابلیتهای فوق میتواند انتخابی ایده آل برای نما یا دکوراسیون یک ساختمان باشد. با وجود قابلیتهای متعدد، سرامیک سایز بزرگ از لحاظ ایمنی نیز در سطح قابل اطمینانی قرار دارد. یکی از قابلیتهای چشمگیر سرامیک سایز بزرگ، مقاومت آن در برابر پوسته پوسته شدن است. اما جنبه ایمنی سرامیک سایز بزرگ فقط به مقاومت در برابر خورشید برنمیگردد و این سرامیک در برابر حرارت و آتش سوزی نیز بسیار مقاوم است. همچنین سرامیک استاندارد یک عایق مناسب در برابر رطوبت، آتش و صدا بهحساب میآید و با نصب آن میتوان ایمنی ساختمانهای مختلف را افزایش داد. همچنین این محصول دارای برش لیزری بودی که در هنگام نصب نیاز به بند کشی نداشته و سطح کاملا یکدست و بدون بند و درز را ارائه می دهد. سرامیک نما ساختمان چون در فضای بیرون و محیط باز مورد استفاده قرار می گیرد نسبت به دیگر انواع کاشی و سرامیک مورد استفاده در ساختمان متفاوت بوده و دارای خصوصیات منحصر بفرد به شرح سرامیک نمای خشک ذیل می باشد. C᠎onte​nt w as cre ated ​with the he​lp of behsaznama Cont en᠎t  Gene᠎ra tor  DEMO!

غیرمعمول ترین نمای خشک جهان

از این محصول علاوه بر نما ساختمان می توان به منظور زیباسازی بدنه پارکینگ نیز بهره گرفت و دست به خلق فضای مدرن و متفاوت بزنید. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. انتخاب مصالح برای نمای ساختمان مسکونی یکی از مهم ترین اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. بارهای وارده چند اجزاء دارد، اولین بار وارده بار وزن خود اجزای سیستم هستند که شامل «وزن سازه زیرسازی و شامل اِلمانهای فلزی و عمودی و افقی می شود»، بارهای دائمی که منظور وزن خود تایل های سرامیک و ورق هاست و بارهای تصادفی که منظور باد و جابه جایی اسکلت ساختمان می شود. صفحه های سرامیکی، قطعات پیش ساخته ای هستند که در انواع طرح و رنگ، تولید و به بازار عرضه می شوند و طراحان و سازندگان عزیز بر حسب سلیقه خود می توانند محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. This has been cre​ated ​with the help of G᠎SA​ C᠎on​te​nt Gener ator DEMO.

در معماری و طراحی داخلی آلمان ها و روش های مختلفی برای پوشش دیوارها و کف وجود دارد و انتخاب متریال مورد استفاده با در نظر گرفتن فاکتور های نظیر قیمت سرامیک نما، کیفیت و مزایای آن صورت می گیرد. امروزه به دلیل بهتر شدن سلیقه ها و همچنین بیشتر شدن تجهیزات جنس نماهای مختلفی در نماهای ساختمان ها مشاهده می کنید که بسیار زیبا و جداب می باشند.این نماها پس از مدتی به دلیل آلودگی ها و کثیفی ها جرم آلود می شوند و جرم های موجود در سطوح نما باعث کدری و چرک آلود دیده شدن نما می شود. با این حال به دلیل دیده شدن پیچ ها روی سطح رویین نمای ساختمان می توان از ملات های پوشاننده بر روی آن ها بهره برد یا از پیچ های گل درشت برای جلوه بهتر نمای بتن اکسپوز استفاده کرد. با آنکه عمل نصب کاغذ دیواری آسان به نظر می رسد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان آموزش نصب کاغذ دیواری بیابید، ولی از آنجا که اینکار مانند دیگر مهارت های عملی نیاز به تمرین دارد، تا یاد گیری کامل فوت و فن آن بهتر است از یک نصاب بخواهید که آن را برای شما اجرا کند.

در مطالب قبلی به مزیت اندازه بزرگ سرامیک سایز بزرگ و تأثیر آن بر نظافت پرداختیم، اما نظافت این سرامیک فقط وابسته به سایز بزرگ آن نیست و عواملی دیگر مانند جنس سرامیک و لعاب سطح آن نیز در این موضوع دخیل هستند. 120 در برند های مختلف به صورت مستقیم توسط نمایندگی ها اعلام می شود و بسیاری از مراکز در زمینه فروش این تولیدات فعالیت دارند. اگرچه توصیه میشود که سطح سرامیک سایز بزرگ به طور منظم نظافت شود، اما کیفیت بالایی این سرامیکها و لعاب صیقلی آن باعث میشود که پاک شدن مواد آلاینده به راحتی صورت گیرد. سرامیک نانو پولیش از خاک سفید پرسلانی با پایین ترین جذب آب و مقاومت بالا تشکیل شده و دارای سطح صاف و بسیار صیقلی با درخشش و جلای زیادی می باشد. زیرا بدلیل عدم دقت در اجرای آن و همچنین احتمال جدا شدن ملات، نمای اجرا شده چوبی دارای ظاهر نازیبایی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید