شش حقایقی که همه باید درباره نصب نمای خشک بدانند

دومین دورهی مهندسی نما برای معماران و مهندسین به صورت ترکیبی از وبینار و سمینار های حضوری برگزار میگردد. با نیاز به علم و تخصص صورت میگیره. شستشو به صورت سندبلاست زمانی کاربرد دارد که سطح مورد نظر کثیفی و جرم بسیار زیادی را دارا می باشد یا به نوعی جرم به خورد سنگ رفته است. که بدلیل رنگ خاص خود با انواع طراحی داخلی و نمای خارجی ساختمان ها مطابقت داشته و در نهایت زیبایی و جذابیت مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اس. در این مطلب، به بررسی متریالهای قابلاستفاده در نمای بیرونی ساختمانها و ویژگیهای آنها میپردازیم و هر آنچه که درباره انواع متریال نمای بیرونی ساختمان باید بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. پوشش های سنگ در داخل و یا خارج ساختمان کاربرد دارد ، اما با توجه به نیاز های ویژه در کاربرد های بیرونی ، مانند داشتن خاصیت ضد آب ، برای استفاده در نمای ساختمان مناسب تر هستند.در نصب نمای خشک سنگ ، که به عنوان سیستم مکانیکی اجرای نما نیز عنوان می شود ، از پیچ و مهره فلزی جاسازی شده برای هدف اتصال سنگ به نما استفاده می شود. آب، ملات اضافه یا دیگر مواد تشکیل دهنده نباید بعد از زمان کشته شدن ملات، اضافه شود. This ​data w as gener​at ed  by behsaznama Content G ener ator Demoversi on!

در واقع این شکست حرارتی …

در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می شود . به عبارت دیگر پنجره ساخته شده ترمال بریک محسوب نمی شود. ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که به عنوان یک عایق در درون ساختار پنجره آلومینیومی به کار میره. در واقع این شکست حرارتی … به همین دلیل در اجرای بتن های اکسپوز باید راهکارهای مناسب به کار گرفته شود تا اشکالات اجرایی در این زمینه به وجود نیاید و باعث ظاهر بد در این بتن نشود. کیفیت تولید پنل بتن اکسپوز شامل گونیا بودن گوشه ها، عدم تابیدگی قطعات در جهت های مختلف، عدم ترک های سطحی و عمقی روی پنل های بتن اکسپوز است. شرکت های نماینده بتن اکسپوز در شیراز تولید کننده و عرضه کننده تایل ها و پنل های بتنی سبک قابل استفاده در نما و دکوراسیون داخلی هستند. امروزه نمای آجری به سبک مدرن طراحی و اجرا می شود. ترمال بریک سیستمی است که امروزه در تولید پنجره های آلومینیومی به منظور ایجاد یک عایق حرارتی استاندارد استفاده می شود.

اجرای نمای خشک مشهد

با سلام خدمت شما ، بله ، ویژگی ترمال بریک برای درب و پنجره های آلومینیومی استفاده می شود تا از انتقال حرارت در این متریال جلوگیری شود . با سلام خدمت شما جناب طالبی عزیز ، عایق های هر دو نوع از پنجره ها تا حد زیادی مناسب شرایط اقلیمی کشور عزیزمان هستند . این نوع نماها در برابر آب و هوا نیز مقاومت بالایی دارند. به دلیل مقاومت در برابر شرایط جوی، عملیات اجرایی آن در تمام فصول سال قابل اجرا است. با سلام خدمت شما خانم رضایی عزیز ، با توجه به شرایط اقلیمی کشور عزیزمان استفاده از پنجره های عایق بندی شده نه تنها در فصول سرد سال که در فصول گرم سال نیز تا حد زیادی از نفوذ گرما به فضای داخلی جلوگیری می کنند . در مناطق سرد سیر و فصول سرد سال بدلیل تشکیل یخ در حفره های موجود در سنگ ، دچار آسیب دیدگی و شکستگی می می گردد در نتیجه دیوارها ممکن است دچار رطوبت زدگی شوند. مشتریان محترم در مشهد در صورتی میخواهید نمای ساختمان خود را تغییر یا طراحی و اجراکنید می توانید از شرکت های ساختمانی جهت طراحی انواع نمای ساختمان مانند اجرای نمای کامپوزیت در مشهد که در سامانه خدمات جو اگهی کردند و این خدمات را مشتریان ارائه می دهند استفاده کنید.

طراح و مجری نمای خشک

آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و میتواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. این تنوع بالای رنگی پنجره های آلومینیومی باعث میشه که دست شما طراح برای انتخاب این درب پنجره باز باشه . نوع دیگری از رنگ های ترمال بریک ، پنجره آلومینیومی ترمال بریک شامپاینی هست. تاثیر استفاده از پنجره دو جداره ترمال بریک با نوع معمولی در حدی است که در اقلیم هایی که خیلی سرد نیستند نیاز به استفاده باشه ؟ به همین دلیل محیط هایی که از این نوع پنجره ها استفاده می شود صرفه جویی زیادی در مصرف گاز و برق دارند. شکست حرارتی برای متریال هایی همانند آلومینیوم که حرارت را انتقال می دهند استفاده می شود . بنابراین نیازی به استفاده از شکست حرارتی ندارد . و اینکه فقط پنجره ترمال بریک عایق حرارتی داره ؟ همرفت جایی است که گازها یا مایعات برای انتقال انرژی حرارتی به گردش در می آیند. در هر منطقه باید درها و پنجرههایی مورد استفاده قرار گیرند که جلوی انتقال گرما از داخل به خارج ساختمان، یا برعکس را بگیرند.

ساخت پنجره های ترمال بریک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دتایل اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید