شش نشانه‌های هشدار دهنده مرگ نمای سرامیک خشک شما

آجر انگلیسی که یکی از انواع آجر نسوز می باشد به دلیل طیف رنگی قرمزی که دارد به آن آجر انگلیسی یا سمیرم نیز می گویند. نمای آجری ساختمان که پرمصرفترین مصالح مورد استفاده در آن آجر است، یکی از انواع نماهای آپارتمانی است که در قرن 21 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و اکثر افرادی که دستی بر طراحی نمای ساختمان دارند از انواع نماهای آجری آپارتمان و ساختمانی استفاده میکنند تا بتوانند اثرهایی با جذابیتهای بصری فوقالعادهای بسازند از این رو نمای آجری به انواع مختلفی تقسیم میشود. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. زندگی در امتداد ساحل با وزش باد و طوفان به معنای جلوگیری از ایجاد پیش آمدگی های بزرگ برای به حداقل رساندن بلند شدن سقف است. آزادی عمل بیشتر مهندسان، تنوع بالای طراحی در نمای ساختمان، کاهش هزینههای نما و غیره بخشی از مزایای نمای ترکیبی ساختمان است که میتوانید از این موارد بهره گرفته و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب و خرید نمایید.

نمای خارجی ساختمان

طراحی مدرن : شما می توانید ویژگی های طراحی مدرن را در طراحی نمای بیرونی بگنجانید. ما همچنین یک پرسشنامه مشتری انجام می دهیم و یک خلاصه پروژه برای تعریف برنامه و اهداف پروژه می نویسیم. ما همچنین الزامات عایق بندی برای دیوارها ، سقف و مونتاژ کف ( حداقل برای دانستن ضخامت مجموعه های مختلف ) و استراتژی های ضد آب را تایید می کنیم. یکی دیگر از موارد طراحی نمای ساختمان که کاربرد بسیاری نیز دارد و خیلی از طراحان و مهندسان از آن استفاده میکنند، سنگ نما است؛ نمای سنگی که از انواع نماهای ساختمانی است در مدلهای مختلف تولید میشوند. نمای سیمانی که به انگلیسی به صورت Cement Facade نوشته میشود، از نامش پیداست که با چه موادی تهیه و تولید میشود از این جهت استفاده از سیمان برای نمای ساختمان هم در کنار این محصول، برخی از محصولات دیگر نیز به آن اضافه میشود تا بتوانید نما ساختمان سیمانی بهتری را رقم بزنید. در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است .

نمای خارجی ساختمان تبلیغات یک صفر یک

یکی از سبکهای طراحی نمای ساختمان، سبک نمای سبز است؛ نمای سبز ساختمان که یکی از زیباترین نماهای ساختمانی و آپارتمانی است جلوه خاصی را به ساختمان شما میدهد. طراحی نمای خارجی ساختمان و اصول معماری و ساخت و ساز، مسائلی هستند که به یکدیگر گره خوردهاند. در این نوع معماری از قوس ها، کاربندی ها، کتیبه ها، ستون ها و گره ها و دیگر تزیینات رایج دوره سنتی ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد که هم باعث زیباسازی و تنوع رنگی شده و هم به خوبی کاربری بنا را برای مخاطب آشکار می کند. از دیگر نمونه ها و مدل های نمای سرامیک خشک نمونه توپر می باشد که کاربرد این نما هم در برخی از ساختمان ها بسیار زیاد است. به عنوان مثال اگر سبک مدرن انتخاب کرده اید نوع طراحی باید بر پایه سادگی و در عین حال زیبایی باشد اما اگر سبک کلاسیک انتخاب کرده اید باید به تزیینات زیاد و ستون های بلند دقت نمایید. در این روش سرامیک خشک پرسلانی مجوف از طریق قطعات کلیپس و پین استینلس استیل بر روی ریل های عمودی اختصاصی اکو آرک متصل شده است و برای آب بندی و جلوگیری از لرزش تایل ها ، لاستیک EPDM در محل مخصوص داخل ریل تعبیه می شود. ​Da ta was c reat​ed wi th behsaznama Con​tent  Genera᠎to᠎r DEMO!

نمای سرامیک خشک

این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. کامپوزیت ورق های آلومینیومی هستند که از سه لایه تشکیل شده و به دلیل سبک وزن بودن آن در نما استفاده می شود. بنابراین در صنعت ساختمان سازی تلاش می شود تا حد امکان از سازه های سبک تر و مصالحی استفاده نمایند که دارای وزن کم تری باشند. حال که درقسمت بالا اهمیت نمای ساختمان را متوجه شدیم، باید دریابیم که در طراحی نمای ساختمان ، به چه المانهایی توجه کنیم تا نمایی کاربردی ، مقاوم و استاندارد داشته باشیم. مقیاس : مقیاس به اندازه نسبی چیزی در مقایسه با چیز دیگری یا استاندارد مرجع اطلاق می شود. چرا که هوای موجود در حفره های خالی cavityاز نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می نمایند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کنند. به دلیل اینکه شیشه میتواند بازتاب نور را در هر جهت فراهم کند، به نحوه قرار گرفتن اضلاع ساختمان در هر جهت باید به شدت دقت کرد. نمای خارجی یک ساختمان بیانگر ویژگیهای بارز ساختمان و سبک مورد استفاده در ساخت است به همین جهت طراحی نمای بیرونی اهمیت زیادی در جوانب مختلف دارد.

نمای خشک سرامیک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد این مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید