شش نکته برای استفاده از اجرای نمای خشک برای رها کردن رقابت خود در غبار

در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته سرامیک های پیشرفته قرا می گیردو دربیشتر مواقع بع حالت اکسترودی تولید میگردد. قبل از شروع پرداختن به مقوله سرامیک های خشک نما، ابتدا این پرسش مطرح می شود که اجرای نمای خشک در ایران سرامیک چیست؟ سرامیک خشک پرسلاین توپر قابلیت برش به اندازه های مورد نظر طرح را دارد. در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. این موارد باید به گونهای به کار گرفته شوند تا بیشتر از خود ساختمان جلب توجه ننمایند و در واقع باید در جهت تاکید نمودن بر ظاهر ساختمان استفاده شوند. 3- در مورد درپوش بالای دیوار باید سنگ دارای شیب مناسب بوده و آب چکان زیر سنگ عمیق باشد تا در هنگام بارندگی مانع نفوذ آب به پشت آجر شود . تنوع و تفاوت در اندازه، شکل و محل قرار گرفتن پنجرهها در ساختمانهای مختلف تاثیر پذیر از عوامل متعددی چون عرض بنا، مسائل اقلیمی و آب و هوایی و اندازهی ساختمان میباشد. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. This con​tent was gen er᠎at ed  wi​th t᠎he ​help  of GSA C᠎on te​nt G ener ator Demoversion !

نمای خشک نمایان

استفاده از ایده های جذاب برای نمای بیرونی ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان مسکونی داشته باشد. نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده است. یکی دیگر از مدلهای میانردهی برند اخوان فر توکار اخوان مدل F25 است که با وجود کنترلهای دیجیتالی میتواند اطلاعات دقیق و خوبی را در زمان پختوپز به شما ارائه کند. جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمائید. این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. سرامیک های خشک انواع و مدل های مختلفی دارند که با توجه به کاربرد و ویژگی هایشان در جایگاه های مختلف استفاده می شوند. ۸. در نمای ۲ و ۳ جداره کاهش هزینه ساخت نسبت به انواع دیگر این نما بدلیل انطباق با شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف. سرامیک های فولادی سرامیک های خشکی هستند که میزان جذب رطوبت آن ها از یک درصد هم کمتر است، پس مقاومت آن در سرمای زیاد و یخبندان بالا است و از آن می توان در این آب و هواها استفاده کرد. سرامیک های خشک نما سرامیک هایی هستند که میزان جذب رطوبت آن ها کمتر از یک درصد بوده و در نتیجه در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارند.

دتایل اجرای نمای خشک

شایان ذکر است، قیمت تمام شده سرامیک فول بادی کمتر از سرامیک خشک پرسلانی مجوف می باشد. اشاره کرد. به نظرتان اجرای نمای مدرن سرامیک خشک چه معایبی دارد؟ از پرکاربردترین سنگ ها در طراحی نما ، می توان به سنگ گرانیت و تراورتن اشاره کرد . سرامیکی که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشتش را داشته باشد. سرامیک خشک زیر مجموعه ای از سرامیک هاست که ویژگی های زیادی مانند کنترل دمای بالا، استحکام زیاد، عدم جذب آب و رطوبت و مقاومت بالا در برابر خوردگی دارد و این ویژگی ها باعث پرکاربرد شدن این محصول شده اند. ابه این صورت که، بتدا گیره های آهنی بر روی ساختمان نصب می شود. رایج ترین دسته بندی نمای سرامیک خشک براساس نحوه تولید، ضخامت و سیستم های زیرسازی اجرا آن ها صورت می گیرد. به طوری که قابلیت استناد به عنوان یک دیدگاه پایه ای در مقایسه بین متریال ها و سیستم های پوشش خارجی و نمای ساختمان را داشته باشد.

از دیگر مزیت های سرامیک خشک مقاومت شیمیایی بالای آن است. همچنین، قیمت اجرای نمای خشک آجری نسبت به قیمت اجرای نمای سنگ خشک و متریالهای دیگر مناسبتر است. اجرای این نوع نما، هم به صورت VISIBLE و هم به صورت INVISIBLE امکان پذیر می باشد. در صورت محکم نبودن اتصال سرامیک نما با وارد شدن کوچکترین ضربه به ساختمان و یا شوک حرارتی، سرامیک از نما جدا می شود. معمولاً در ساخت ابزارهای پیش ساخته، از الیاف پلیمری بهره می گیرند که سبب تداوم و مقاومت نسبی آن نیز می شود. در حال حاضر، می توان با دیدگاه های جدید مانند فناوری نانو، این مواد را در مقیاس اتمی، به گونه ای تغییر داد که دارای خواصی شوند که قبلاً فاقد آن بوده اند. سرامیک خشک پرسلانی کمترین میزان جذب رطوبت را در بین انواع سرامیک های خشک دارد و قطعات مخصوصی برای کف پنجره ها، کنج ها و فلاشینگ های ساختمانی است و ظرافت و زیبایی خاصی هم دارد. این روش که وقت گیر بوده و بایستی دقت شود اتصالات بین ملات و سرامیک محکم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید