شش چیز مردم نفرت درباره اجرای نما

در واقع از آنجایی که کیفیت نما روی دید مخاطبین بیرونی تاثیر می گذارد روی قیمت آن نیز تاثیر مستقیمی دارد. در واقع هنر طراحان این مجموعه، به کارگیری مصالح مناسب و تلفیق آن با سبک و کاربری سازه بر اساس اصول و استاندارد های موجود است. بنابراین نمای طراحی شده ابتدا باید به تأیید شهرداری برسد و مجوز های لازم دریافت شود. از بارزترین مشخصه های هویت شهر نمای ساختمان است که باید همگون با نمای شهری و بافت نمای ساختمان های مجاور طراحی شود. در این روش که کاملا مکانیکی است و از دوغاب یا هیچ چسبی استفاده نمی شود، نیاز به منتظر بودن برای خشک شدن ملات نیست و این شیوه نصب پنل های بتن اکسپوز کاملا تر و تمیز است و کثیفی هایی که ممکن است دوغاب یا چسب به همراه داشته باشد را به همراه ندارد ولی باید از محکم بودن اتصال و پیچ ها اطمینان حاصل کنیم. همچنین از جمله موارد ممنوعی که از انجام آن ها در طراحی نمای ساختمان باید پرهیز شود می توان به عدم استفاده از مصالح ساختمانی متعدد با رنگ های نامتعارف و نماهای تمام شیشه یا تمام فلز اشاره کرد. همچنین نمای خوب یک ساختمان می تواند روی ارزش اقتصادی آن ساختمان نیز تاثیر بگذارد و این خود نیز یکی از مهمترین علت هایی می باشد که باید با توجه به آن نما را طراحی نمود. Post has been created  by G᠎SA Content​ G en᠎er ator  DE​MO !

نقشه نمای خشک

بتن نما به چه روش هایی نصب می شوند؟ همچنین با توجه به نصب سریع و آسان پانل سیمانی سمنت برد و همچنین استقامت بالای آن در مقابل بارهای وارده استفاده از آن در مقایسه با سایر روشهای ساخت دیوار توصیه میشود. مجبور به تعویض های چند باره هستید که خود شامل تمام هزینه های محصول و نصب و سوخت زمان شما است. و در مرحله دوم شیشه های ساختمان به همراه قاب پنجره ها با مواد شوینده و ابر و تی شستشو و پاکسازی می شود. 2. بند آجر ها براساس طرح انتخاب شده باید دارای عرض ۸ تا ۲۰ میلیمتری باشد. این مجموعه دارای سابقه ای درخشان در طراحی نمای ساختمان های اداری، تجاری، درمانی، خدماتی و مسکونی مختلف است. از مهم ترین اصول در طراحی نمای ساختمان، توجه به نوع کاربری سازه است. ساختار بتن مجموعه ای از ذرات شن و ماسه به وسیله چسبی متشکل از سیمان و آب بهم متصل شده اند که این مواد به نسبت مشخصی باهم مخلوط میشوند، این میزان مشخص طرح اختلاط نام دارد که بر اساس فرمول و محاسب معین میگردد بنابراین بسته به بزرگی ذرات شن و ماسه و میزان آب و سیمان می تواند مقاومت های مختلفی داشته باشد و در جاهای مختلف بسته به نوع کاربری و هدف مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین اینکه طراح چقدر در طراحی نمای ساختمان به ضوابط موجود توجه کرده است می تواند در مدت زمان و سرعت دریافت مجوز تأثیرگذار باشد. بنابراین شما برای اینکه هزینه مناسب به صرفه ای را جهت خرید بهترین آجرهای نسوز پرداخت کنید باید به تولید کنندگان معتبر و با سابقه بالا در زمینه تولید آجرها، همچون کارخانه آجر نما امیران مراجعه نمایید. البته به شرطی که از سیمان سفید و پودر سنگ با کیفیت استفاده مصالح نمای خشک شود. سنگ نما یکی از مصالح نسبتا گران قیمت برای نمای ساختمان است. این در حالیست که کاهش دید ساختمان برای حفظ حریم شخصی مهم ترین هدف در طراحی نمای ساختمان های مسکونی است. اما در دو سال اخیر غالب افراد برای طراحی نمای ساختمان ویلایی و مسکونی خود، سبک نمای مدرن را میپسندند. در غالب طراحی نمای مسکونی، طراحی نمای اداری تجاری و طراحی نمای ویلایی فعالیت دارد. به طور مثال شعاع دید در طراحی نمای ساختمان های تجاری بسیار اهمیت دارد.

در انتخاب متریال باید به اقلیم و نوع آب و هوای منطقه به شدت توجه شود. به همین دلیل می توان گفت نمای یک ساختمان مورد قضاوت افراد زیادتری قرار می گیرد و از همین رو به طراحی آن و یا بازسازی نما باید اهمیت بیشتری داده شود. بهره گیری از شیشه و فلز در این نوع ساختمانها با توجه به در نظر داشتن ضوابط، بسیار مرسوم است. انطباق دقیق طرح نما با اجرای نما ساختمان، ارائه جزئیات، ارائه شاپ دراوینگ تخصصی و تأمین متریال اولیه مورد نیاز از بهترین و معتبر ترین منابع، از مهم ترین ویژگی های مجموعه طراحی نما هیرادانا است. مقاومت در مقابل ضربه و فشار:این مورد هم در ساخت نما بسیار مهم و اصولی است پس حتما باید در انتخاب متریال دقت کرد و ساخت اصولی را نیز انجام داد. هزینه بهینه و مقاومت و دوام بالا نیز از ویژگی های نمای سمنت برد است که در آن از صفحه های سیمانی نسوز استفاده می شود. نمای ساختمان نخستین بخش از آن است که علاوه بر جنبههای ظاهری و زیباییشناختی، نقش مهمی هم در دوام و پایداری آن در برابر شرایط جوی مختلف دارد. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و …

دیدگاهتان را بنویسید