شش کاری که باید فوراً درباره اجرای نمای خشک انجام دهید

در صورتی که نماهای دوغابی 10 تا 15 سال طول عمر دارد. چرا که در صورتی که سنگ ضخامت کمی داشته باشد، در اثر سوراخ کردن و بستن پیچ ترک میخورد. اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود. او ادامه داد: کسانی که می خواهند پیام دینی ارسال کنند، باید فاصله بین خودشان و جامعه را کاهش دهند و با آنچه به اسم دین در جامعه رخ می دهد و ناصواب است، فاصله گذاری کنند. او ادامه داد: به نظرم درباره موفقیت چنین کانال و برنامه هایی، باید پژوهش انجام داد و این سوال مطرح شود که چه عناصری در اشتیاق کنشگر مهم است؟ انواع نمای خشک با آجر هرگز قدیمی نمی شود و هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد؛ در واقع به همین دلیل است که نمای ساختمان با آجر نما محبوبیت خود را در طول تمام این سال ها حفظ کرده است. اما به طور کلی به دلیل داشتن طول عمر بالا و سرعت بالای اجرا، تا حد زیادی هزینه ها کمتر می شود. حالت بهینه دیوار برای اجرای نمای خشک دیوارهای پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است.  This art ic᠎le h᠎as  be en gen erat​ed by G SA C​onte nt᠎ G​enerator DE​MO .

اجرای نمای خشک

نمایان بودن کلیپس ها نقطه ضعف این سیستم و سرعت بالا در نصب و هزینه پایین از مزایای این سیستم است. اما در نماهای صاف و یکدست هزینه های کمتری محاسبه می گردد. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در این شهر, از استقبال خوبی برخوردار می گردد. اجرای سرامیک پرسلانی توپر که به سرامیک فول بادی یا سرامیک یک سانتیمتری نیز مصطلح است به صورت خشک نمایان و غیرنمایان انجام می شود. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. دقت شود از رانر به جای ریل استفاده نشود چون رانر فاقد شیار است و لاستیک ها به خوبی در رانر جا نمی افتند و کارایی لازم را نخواهند داشت.

نه روش‌ها اجرای نمای خشک به شما کمک می‌کند دریافت اضافی شرکت|خرید گیر کرد؟ تلاش کنید این نکات اجرای نمای خشک خود را ساده کنید|اشتباه شماره 1 اجرای نمای خشک شما مرتکب هستید (و چهار راه‌ها برای تعمیر آن})}

بتن اکسپوز یکی از مصالح پیش ساخته است که با سیستم خشک یا ملاتی جرا میشود. در این روش ها گیره های فلزی نگهدارنده بر روی پروفیل های فلزی قرار می گیرند, منبع اما پس از اتصال سنگ به گیره بر روی سطح کار نمایان می شوند. با وجود اینکه این مقطع نسبت به سایر محصولات فولادی شهرت کمتری دارد، اما کاربرد آن ها بسیار گسترده است. یکی از ویژگیهای متمایز معماری نئوکلاسیک، تأثیر دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. یکی از پروفیل های مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف بهخصوص بخش ساختمان سازی، سپری نام دارد. این کارگاه دارای دو بخش عملی و تئوری می باشد. هرچقدر که اشکال هندسی و شکست های مختلف در سطح نما بیشتر باشد,هزینه های مربوط به اجرای این بخش ها افزایش می یابد. یکی از روش های رایج استفاده از سرامیک در نما ، اجرای نمای سرامیک خشک می باشد که در ساختمان های بلند مرتبه و طیف وسیعی از کاربری ها مانند اداری، آموزشی و مسکونی رواج دارد. مجموعه اسپرلوس به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد , پس خیال افراد از این لحاظ هم راحت است. تولید مصالحی که جهت اجرای نمای خشک استفاده می شوند بصورت صنعتی است به همین علت دارای کیفیت بسیار بالاتر و مطابق با استاندارد های مربوطه می باشد.

این نما وزن بسیار کمی دارد و در کاهش کلی وزن ساختمان تأثیر مستقیم می گذارد. با توجه به نوع گیره هایی که در هنگام نصب سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان نحوه اجرای نما را به دو گروه کلی تقسیم کرد. دراین سیستم اتصالات و قطعات نگهدارنده در قسمت پشتی سرامیک ها بوده و در نمای بیرونی قابل رویت نیستند و از همین جهت سیستم پنهان نامیده می شود. سپری استنلس استیل از شیتهای استنلس استیل تولید میگردد. تجهیزات مورد نیاز این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، سرمته و انکر می باشد که توسط این شرکت تولید می شود. در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. انکر داخل سوراخ قرار می گیرد و بولت داخل انکر پیچ می شود. سوراخ هایی پشت تایل های سرامیکی توسط سرمته ایجاد می گردد. با توجه به کاربرد این محصول در محیط هایی با شرایط مختلف، برای هر مورد مصرف یک متریال مناسب خواهد بود. هر چقدر حجم نمای ساختمان بیشتر باشد, در نتیجه هزینه بیشتری هم باید برای تهیه مصالح و اجرای آن صرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید