شما این اشتباهات نمای خشک را مرتکب می شوید؟

روش مصرف مواد نانو به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را از هرگونه چربی و الودگی گردوخاک تمیز و خشک میکنیم.برای رسیدن به این تمیزی سطوح توسط شستشوی نما با دستگاه واترجت ایجاد میکنیم و هرگونه آلودگی را از سطح مورد نظر میزداییم. مسلما نما یک ساختمان تجاری با یک ساختمان مسکونی تفاوتهایی دارند که در نگاه اول نیز هویدا است. بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. خیر. گاهی در طراحی ساختمانهای بزرگ که بیش از یک بخش ورودی دارند، میتواند چندین نما وجود داشته باشد.

انواع سیستم های نمای خشک

سنگ های تراورتن، مرمریت، چینی و گرانیت از جمله انواع این نوع هستند که هر کدام دارای تنوع بالا در رنگ و طرح می باشند. روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد. نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. در صورتی که چندین سال از عمر ساختمان بگذرد و ما هیچ اقدامی در رابطه با شستشوی نما انجام ندیم جرم و الودگی سطح نمای اجر را میپوشاند و به ان نفوذ میکند و واتر جت به هیچ عنوتن از پس این همه جرم و کثیفی بر نمی اید که باید توسط واتر سندبلاست اقدام به لایه برداری و شستو کنیم. در شستشوی نمای شیشه ای در صورتی که کل سطح نما از شسشه باشد و مدت زیادی از نظافت و شستشوی آن گذشه باشدخاک و جرم زیادی بر سطح شیشه ها و فرم آنها نشسته است که برای تمیز کردن خاک ها نیاز به دستگاه واتر جت داریم و بعد از شستشوی شیشه نما با دستگاه واترجت با استفاده از روش ابر و طی اقدام به نماشویی می نماییم.  This post w as do ne wi᠎th behsaznama C onte​nt Generator D em​ov​ersion​!

ی مورد نظر شما در سرامیک خشک چیست؟

بر خلاف سایر نماهای شیشه ای، که واحدهای شیشه ای را در اجزای سازه ای دیوار قرار می دهند، اجزای سیستم نمای کرتین وال مانند شیشه و استراکچر های آلومینیومی، بر روی عناصر ساختاری ساختمان معلق هستند، و پوشش را فراهم می کنند، اما از سازه هیچ پشتیبانی نمی کنند. گام هفتم : بعد از آنکه پرایمر را در صورت لزوم روی سطح قرار دادید می توانید عملیات رنگ آمیزی خود را آغاز کنید. نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. طرح و نمای مورد نظر شما در سرامیک خشک چیست؟ 1 شستشوی نما با واترجت بدون نیاز به داربست و هیچ گونه حرارت انجام میشود که در نتیجه مصالح و متریال نما از جمله سنگ نما و در کل نمای ساختمان بدون هیچ آسیب ویا تغییراتی به نتیجه دلخواه و مورد رضایت که در هدف داریم میرسیم. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد.

طراحی نمای سرامیک خشک می تواند بر ارزش ساختمان بیفزاید و برای سال ها دوام آورد. در نهایت با استفاده از طراحی نمای سرامیک خشک می توانید یک نمای بیرونی منحصر به فرد برای ساختمان بسازید. جهت دریافت مشاوره از آرین ایراتا و همچنین پرسش سوالات متداول با کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید. این محصول در شکل ملات به کار برده می شود و از ترکیب دانه های گرانیتی و مرمر سرامیزه حاصل می گردد. نورپردازی درست در ترکیب با طراحی نمای سرامیک خشک فضای خوبی را ایجاد می کند. دستگاه واترجت یک دستگاه صنعتی بوده و شستشو سطوح ساختمان با استفاده از فشار بالای آب انجام میگیرد. 2. شستشو نما با استفاده از دستگاه واترجت… برای شستشوی این مدل از سنگ نما علاوه بر همراه داشتن دستگاه واترجت میبایست از مواد شوینده به اصطلاح اسید شویی ( البته نه هرنوع اسید ) و یا سندبلاست نما کمک بگیریم. علاوه بر زیبایی موضوع دیگری که بسیار حائز اهمیت است روشنایی بهداخل ساختمان هست و این امکان را به ساختمان میدهد که از جذابیت و نور روشنایی استفاده کنیم. هدف ما از شستن ساختمان بدست آوردن زیبایی و محافظت از آسیب به سطح میباشد. نگهداری و طول عمر ساختمان به طراحی نمای سرامیک خشک یا هر نوع نمای دیگر بستگی دارد.

 This a᠎rt ic​le has  be​en ​done wi᠎th G᠎SA Con tent  G᠎ener​ator DEMO.

نمای خشک فایبرسمنت

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرامیک پرسلانی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید