شنیده از بزرگ نمای خشک BS ایده؟ درست اینجا خوب است مثال

پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. در این پروژه ها از انواع آجر نما، آجر قزاقی سنتی و آجرهای قرمز استفاده شده است. در این روش اجرای نما، قرارگیری و چفت و بست آجرها در کنار هم در نما، بدون ملات و با اتصال های خاص با استفاده از گیره ها و یراق آلات خاص صورت می گیرد. غلاوه بر اهمیت پاکیزگی نما و محیط زندگی ، با شستشوی نما بدون داربست توسط واترجت و پاشش آب با فشار 200 بار از آسیب های به وجود آمده توسط عوامل مخرب نظیر افت ها – گردو غبار و چربی ها – فضولات پرندگان که دارای خاصیت مخرب و برجای ماندن در سطح نما میباشند و نمای ساختمان را از بین میبرند جلوگیری کرد. در طراحی نمای مینیمال اگر از شکل و طرح هندسی استفاده شود، بسیا ساده هستند مثل فرم های مکعبی. ​This content w as do᠎ne by G​SA C​ontent​ Gen​erator ᠎DEMO.

طراح و مجری نمای خشک

شرکت مهندسی و ساختمانی زیبا، برای اولینیار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و در این سالها با مسئولیتپذیری و وفای به تعهدات داده شده به مشتریان توانسته رضایتمندی زیادی از مشتریان خود بهدست آورد. از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و مؤسسات علاوه بر روش های جدید تبلیغات تلاش می کنند تا نوع، محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده نوع و اهمیت فعالیت آن ها باشد و به طوری که عکس های ساختمان ها به نوعی بیان کننده نوع فعالیت آنان می باشد.سیستم های به روز نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه هفتاد میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت برج های بلند طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه هفتاد خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. همانطور که پیشتر بیان شد، هر کدام از روشهای بیان شده مزایای خاص خود را دارند و هر فرد با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب میکند. A rticle has been cre at ed with the  he lp ​of behsaznama᠎ Con te nt Generat᠎or  D​emoversi on!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

با مطالعه این مطلب دانستیم که هر کدام از این روشها مزایای خاص خود را دارند. البته هزینه پیادهسازی این روش از سایر روشها بیشتر است که با توجه به ظرافت و تجهیزات خاصی که در آن به کار میرود، هزینه آن توجیهپذیر است. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است. با توجه به مدرن شدن هر روزه تمامی بخش های زندگی در این قرن و درگیر بودن همه افراد با این مطلب و همچنین حس زیبایی شناسی و گرایش به سنمت زیبایی، علم معماری و طراحی و ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تا کنون با شتابی فزاینده دچار دگرگونی گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که به طور معلوم نماهای خشک مدرن در نماسازی از محور های اصلی آن بوده است.

برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگهای نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. 40 میلی متر با فاصله های متناسب با نوع نازک کاری (قوطی های موازی هم حداکثر 50 سانتیمتر باید باشد و در طول نیز ساپورت هایی با فاصله حدود 100سانتیمتر) اقدام به نصب زیر سازی فلزی گردد. نگهداری و طول عمر ساختمان به طراحی نمای سرامیک خشک یا هر نوع نمای دیگر بستگی دارد. نمادیزاین، شرکتی با بیش از ۱۰ سال تجربه در طراحی و اجرای انواع نمای خشک، مانند نمای سرامیک، نمای شیشه ای، نمای بتن اکسپوز و … با در نظر داشتن نتایج بررسی های آماری، این عناصر و اجرا به صورت زیر از یکدیگر تفکیک شده اند. بتن اکسپوز را می توان به شکل پیش ساخته یا اجرا در محل استفاده نمود. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قطعات نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید