شکستن کد نمای خشک

قیمت طراحی نما چقدر است؟ به چه عواملی از طراحی نمای سنگی باید توجه داشت؟ ابتدا باید خط تراز مشخص گردد، روی دیوار پاگردها علامت گذاشته شود و کار بدون خطا صورت بگیرد. با این حال باید توجه داشت که سنگ های دارای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، مثل تراورتن و گرانیت، در مقایسه با سنگ های معمولی که در فضاهای داخلی به کار می روند، مثل مرمر و چینی، قیمت بیش تری دارند. نقش ویژگی های اقلیمی ساختمان های مسکونی در تامین بهینه گرمایش و سرمایش توسط براتی(3) مورد مطالعه قرار گرفته است. و پوشش هر دو طرف ورودی (تصویر 4) این ویژگی برجسته تر شده و فضا کمی تنگتر به نظر خواهد آمد. شمار زیادی از کارفرمایان تمایل دارند در طراحی داخلی فضای مورد نظر خود از سنگ بهره بگیرند. تکیه بیگلر بیگی در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. زمانی که تصمیم نهایی خود را برای ساخت سازه قطعی کردید بهتر است در اولین فرصت به شهرداری منطقه ای که ملک شما در آن قرار دارد رجوع کنید. در انتخاب سنگ برای فضاهای داخلی باید به عواملی مثل نگهداری آسان، شستشوی آسان، مقرون به صرفه بودن و عایق بودن نیز توجه کرد. ​A rt icle has be en g​enerated with behsaznama Conte᠎nt᠎ Gen​erat or Demov ersi on .

روش های نمای خشک

سنگ کاری در ساختمان باعث زیبایی، لوکس شدن و عایق شدن در برابر گرما و سرما می شود. سنگ، متریالی است که در گرما و سرما و همچنین تحت فشار، منقبض و منبسط می شود و ممکن است ترک خورده یا حتی جدا شود. در موقع خرید سنگ برای دیوار و نما بهتر است تراورتن را انتخاب کنید، زیرا تراورتن نسبت به دیگر سنگ ها بهتر به سطوح دیواره و نما می چسبد. سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. پشت سنگ ها نباید گچ وجود داشته باشد، زیرا اگر این طور باشد، پس از ریختن دوغاب، گچ باد می کند و سنگ را از جا می کند. اگر می خواهید با نحوه اجرای سنگ کاری و نکات آن آشنا شوید، همراه پویانو باشید. و اگر می خواهید نسبت به میزان بودجه تان متریال مناسب و ارزان قیمت را انتخاب کنید بهترین انتخاب برای شما نمای خشک می باشد.

اگر این طور نباشد، اتصال مناسبی بین سنگ و دوغاب ایجاد نمی شود. این گزینه ها نیز برای طراحی داخلی قابل اجرا هستند و از لحاظ فنی، مشکلی را سبب نمی شوند. شما متقاضی محترم میتوانید برای گرفتن مشاوره و عقد قرارداد با شماره تماس های ما و یا از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. در این حالت به دستورالعملهای سازنده نمای خشک در ایران ملات توجه شود. دوغاب و ملات با کیفیت تهیه کند. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. این روش نسبت به روش نمایان از زیبایی خاصی برخوردار است، در این سیستم ها، پیش از نصب، عملیاتی بر روی متریال مورد استفاده مثلا سرامیک انجام می شود . در طراحی نمای آجری، آجرهای مورد استفاده در نما با آجرهای مورد استفاده در دیوارها متفاوتند و باید از آجرهای بدون ترکخوردگی، شورهزدگی و آلودگیهای شیمیایی استفاده کرد. برای ریختن دوغاب باید حوصله به خرج داد. باید در زمان انتخاب سنگ برای فضاهای داخلی به این نکته نیز توجه کرد که سنگ قرار است برای چه قسمتی از ساختمان به کار رود و چگونگی و مقدار شستشوی آن را نیز در نظر گرفت.

در بازسازی ساختمان پیش از آغاز سنگ کاری کف پله ها، باید روی بدنه راه پله حداقل یک سنگ اجرا گردد تا سنگ کف پله به صورت کامل به سنگ بدنه چسبیده و ظاهر خوبی به کار بدهد. اسکوپ کردنی یا همان شیار زنی سنگ، تاثیر زیادی در ماندگاری آن دارد. ارتفاع پله ها باید 17.5 سانتی متر باشد تا بتوان راحت از آن بالا رفت. ضخامت پله را بهتر است 3.5 سانتی متر در نظر گرفت تا در برابر ضربه مقاوم باشد. این قطعات بتنی نما از جمله بادوام ترین مصالح در نماسازی داخلی و خارجی است که میان معماران دارای محبوبیت بسیاری است. یکی از موارد بسیار تاثیرگذار در ایجاد نمایی مناسب استفاده از ترفندها و عناصری است که نور طبیعی مورد نیاز ساکنین را به خوبی فراهم نماید. و با حضور در محل و بررسی ان و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع میشود. سنگ ها را برای اجرا به اندازه مناسب در بیاورد. پیش از ریختن دوغاب، باید سنگ را به وسیله لقمه های سنگی یا شمشه به ترازهای پایینی وصل کرد تا در اثر فشاری که از ریختن دوغاب حاصل می شود، سنگ از جای خود در نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید