علاقه مند اجرای نمای خشک؟ 10 دلیل چرا زمان آن است توقف!

به عبارتی اگر هرکدام از موارد اخلاق، مسائل اجتماعی و اعتقادی را اولویت قرار دهیم، قطعاً فرم ارائه برنامه فرق می کند. ما بیشتر اوقات برنامه های دینی را ساده درنظر می گیریم این درحالی است که اگر برای برنامه های گفتگو محور دینی تمهیدات تصویری لحاظ نشود، جذابیت خود را از دست می دهند. مورد اول این است که به دلیل وزن زیاد آجر و استفاده تعداد زیاد آجر در نما، وزن نما زیاد میشود و به همین دلیل از نمای آجری به ندرت در ساختمانهای بلند استفاده میشود و مورد دوم این است که بعد از گذشت زمان به علت وجود حفره های ریز، آلودگی در حفره ها جمع و موجب خوردگی و تیرگی نما میشود. مورد بعدی چهار چوب نگهدارنده است که برای این امر از چوب، فولاد ویا آلومینیوم استفاده میکنند و به علت طراحی که دارد مقاومت بالایی در برابر باد و باران دارد. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. استفاده از این روش باعث میشود نمای ساختمان استحکام بیشتری پیدا کند و مقاومت ساختمان را بالا ببرد. ​Po st h as  been created  by behsaznama Content Gen​erator ᠎DE MO᠎!

10 تبدیل اجرای نمای خشک باور نکردنی

از جمله مزایای اجرای نمای سنگ خشک این است که وجود فضای بین سنگ و جداره ساختمان باعث عدم ترک خوردن سنگ در اثر تغییرات آب و هوایی میشود. سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. مورد بعدی این است که عایق بودن جداره باعث صرفه جویی در مصرف انرژی میشود. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . لایه دوم عایق حرارتی است. لایه سوم متعلق به فضای بین نما و عایق است و لایه چهارم چهارچوب و دیواره داخلی ساختمان است. برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید.

اجرای نمای خشک

میخ سنگ نیز یک فیکس کننده تکیه گاهی است که برای سطوح مختلف از جمله طیف گسترده ای از بتن و زیر لایه های ساختمانی زبر و یا صاف مناسب است. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. به همین منظور قصد داریم یکی از شرکتهای با سابقه در این زمینه را معرفی کنیم. کاهش وزن و حجم اسکلت و فونداسیون ۸۰ کیلوگرم از وزن به ازای هر مترمربع از سطح نمای اجرا شده نسبت به روش دوغابی که تأثیر زیادی بر کاهش – کاهش حدود ۱۰۰ نیروی زلزله خواهد داشت و اگر در ابتدای طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمی کند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت نهایی نیز تأثیر کاهنده مهمی باقی خواهد گذاشت. قسمت عمده و قابل توجه تاریخ معماری با ساخت نمای با وزن زیاد و سنگین مانند نمای گلی، کاهگلی ، نمای سنگی که توسط رومیان باستان احداث می شد و یا نمای آجری که امروزه بعنوان نمای سنتی شناخته می شود همراه بوده است .  This ​post was c​re​ated by behsaznama Con tent Gener​ator᠎ Demov ersion .

سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. را نگه میدارند، از قسمت بیرونی ساختمان قابل مشاهده هستند. لایه اول شامل پوسته خارجی و نمای بیرونی ساختمان است. این سیستم یک سیستم نمای تهویه شونده است که شامل پروفیلهای افقی میباشد که توسط شبکه ای از ریلهای عمودی سر جای خود محکم نگه داشته میشوند.مزایای اجرای نمای خشک چیست؟ در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی، یک لایه عایق حرارتی به بدنه ساختمان متصل می شود. کلیپسها دارای ارتفاع کمی میباشند و چهار گوشهی یک سرامیک ۱۲۰×۶۰ را دربر می گیرند، برای همین در ارتفاع بالاتر از ۳ متر مشخص نیستند و میتوان این کلیپسها را همرنگ با سرامیک رنگ کرد. از این روش در نماسازی حمام و شومینه استفاده میشود. این مزیت نمای خشک ساختمان آجری در مواقع زلزله و حوادث طبیعی بسیار اهمیت دارد و نخاله کمتری را تولید میکند، به طوری که در هر متر مربع حدود ۸۰ کیلوگرم از وزن نمای ساختمان کم میشود. نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. نمای خشک آجری نسبت به آجر معمولی وزن کمتر و طرح و رنگ بیشتری دارد. Th​is h​as  been created ​by behsaznama  Content Generat᠎or D emov er si᠎on᠎.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید